Wymiana windy osobowej w Krytej Pływalni przy ul. Zielnej 6 w Sandomierzu (wygasły...)


Oznaczenie sprawy: Or.271.2.19.2016.JPA

Sandomierz, dn. 2016-09-29

  

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

1.     Dane dotyczące Zamawiającego:

Nazwa: Gmina Miejska Sandomierz

Adres: Pl. Poniatowskiego 3

Telefon/faks:  15-644-01-00 / 15-644-01-01

Strona www: www.sandomierz.pl

Adres e-mail: um@um.sandomierz.pl

 

2.     Tryb udzielania zamówienia:

Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w trybie niepodlegającym Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r., poz. 2164.) zgodnie z art. 4 ust. 8 – Ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

 

3.     Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wymiana windy osobowej w Krytej Pływalni przy ul. Zielnej 6
w Sandomierzu
.                                                                                                                  

Przedmiot zamówienia obejmuje :

- demontaż  i utylizację  istniejącej uszkodzonej windy wraz z szybem,                                                                                                                                                  

- dostawę windy osobowej (dźwigu)  dla niepełnosprawnych typu CIBES A 5000 lub innej o równoważnych parametrach  o napędzie śrubowym wraz z szybem i oprzyrządowaniem, 

- montaż windy wraz z szybem, 

- podłączenie windy do istniejącej instalacji elektrycznej oraz jej uruchomienie,

- sporządzenie w języku polskim dokumentacji do rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego, jej zatwierdzenie i rejestrację,

- wykonanie prób, odbioru i rozruchu urządzenia dźwigowego z udziałem Urzędu Dozoru Technicznego, Zamawiającego oraz administratora obiektu (Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sandomierzu),  

- poniesienie kosztów związanych z odbiorem, rejestracją oraz dopuszczeniem dźwigu do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego

- dostarczenie dokumentacji technicznej windy (DTR) z instrukcją obsługi, konserwacji i eksploatacji
w języku polskim,

- przeszkolenie pracowników Krytej Pływalni w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu.

 

 Dane techniczne (parametry) windy  zawarte są w Załączniku Nr 1 do zaproszenia ofertowego.

       

Załączniki do oferty do pobrania na stronie internetowej UM Sandomierz http://bip.um.sandomierz.pl    

 

4.     Termin wykonania zamówienia: do 8 tygodni od daty podpisania umowy.

 

5.     Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:

 

1)       kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzona za zgodność z oryginałem,

2)       dokumenty potwierdzające wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej
1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia lub usługi
o podobnym charakterze /tj.
dostawa, montaż wraz z uruchomieniem windy osobowej o wartości minimum 50 000,00 zł brutto/wraz z załączeniem dowodu określającego, czy usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Przedstawione dokumenty mają zawierać informację dotyczące nazwy obiektu, miejsca, daty, wartości i nazwę podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana oraz poświadczać, że usługa została wykonana lub jest wykonywana w sposób należyty.

                       

6.     Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów :

1)    Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

2)    Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, oraz informacje przekazane za pomocą faksu, drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu.

3)    Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania

 

7.     Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcą:

- w sprawach procedury przetargowej: Joanna Pawelczyk tel. +48 (15) 644-01-32, Leszek Komenda
tel.
+48 (15) 644-01-89, Dorota Drozdowska-Achenbach tel. +48 (15) 644-02-08,

- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Krzysztof Kwieciński tel. +48 (0-15) 644-01-37, Andrzej Żuber tel. +48 (0-15) 644-02-04,

fax: +48 (0-15) 644-01-01, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach: 800-1600.

 

8.     Kryteria wyboru ofert:

Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie kryterium – cena 100%.

Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom
i o najniższej cenie.

 

9.     Miejsce i termin złożenia ofert:

1)       Miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3

2)       Termin: Ofertę należy złożyć do dnia: 10.10.2016r. do godz. 10.00.

Ofertę należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy w lewym górnym rogu koperty, zaadresowane do Zamawiającego na adres: Gmina Miejska Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz oraz opisane: „Oferta na zadanie pn. Wymiana windy osobowej w Krytej Pływalni przy ul. Zielnej 6 w Sandomierzu”.                         - Oznaczenie sprawy: Or.271.2.19.2016.JPA i klauzulą nie otwierać przed dniem 10.10.2016r.  godz. 10.30.

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym wyżej, zostanie zwrócona Wykonawcy nie otwarta. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu jej składania.

 

10.  Załączniki:

  1. Dane techniczne (parametry) windy - Załączniku Nr 1 do zaproszenia ofertowego.
  2. Projekt umowy- Załączniku Nr 2 do zaproszenia ofertowego.
  3. Formularz oferty- Załączniku Nr 3 do zaproszenia ofertowego.

 


powrót...
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 30.09.2016
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 30.09.2016. Wygasa 11.10.2016. Odsłon 976, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony