Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 4 w Sandomierzu (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 5 150 000 EURO

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 4 w Sandomierzu

Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 4 w Sandomierzu. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie „pod klucz” następujących robót budowlanych:

Wykonanie wielofunkcyjnego boiska do gier 28x48 m wraz z podbudową , systemem odwodnienia, urządzeniami sportowymi montowanymi w jego obrębie oraz ogrodzeniem- piłkochwytem o wysokości 4 m.
Nawierzchnia boiska – z kopertowo uformowanymi spadkami 0,5%,nieprzepuszczalna dla wód opadowych, z otokowym korytem odwodnieniowym.
Nawierzchnia poliuretanowo-gumowa, bezspoinowa, wykonywana z maty gumowej elastycznej prefabrykowanej, przyklejanej do podłoża klejem poliuretanowym, z wierzchnią warstwą wykonaną w technologii natryskowej.
Nawierzchnia nieprzepuszczalna dla wody, kolor warstwy użytkowej- ceglany.

Konstrukcja nawierzchni boisk:

- nawierzchnia poliuretanowa natryskowa- 0,2 cm
- mata gumowa- 0,5 cm
- płyta betonowa B20 dylatowana przeciwskurczowo 5x5 – 6x6m 20,0 cm
- podsypka piaskowa, zagęszczona mechanicznie 10,0 cm
- geowłóknina
- kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie fr. 20-40 mm 15- 20 cm
- grunt rodzimy wyprofilowany ze spadkiem, zagęszczony mechanicznie

Urządzenia sportowe montowane w obrębie boiska wielofunkcyjnego:

- koszykówka – boiska zewnętrzne- kpl.2
- boisko do siatkówki (główne)
- boisko do piłki ręcznej

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa (projekty budowlano- wykonawcze, przedmiary robót) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania im oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych i użytkowych nie gorszych (równoważnych) niż określone w tej dokumentacji. Oferując produkty równoważne Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty stosownych dokumentów zawierających opis oraz parametry tych produktów po to, aby Zamawiający mógł ocenić czy rzeczywiście są to produkty równoważne. W przypadku wątpliwości, na Wykonawcy będzie spoczywać ciężar udowodnienia, że oferowany produkt/materiał jest równoważny. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane produkty/materiał do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, iż są one równoważne. W przypadku gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca.
Wszelkie prace w obiekcie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót

W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również:
- wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót, w tym prace wynikające z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
- wszelkie inne roboty, prace, badania (w tym laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające ze specyfikacji ( specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej ),
- badanie oraz sprawdzenie wyposażenia i urządzeń,
- kompleksową obsługę geodezyjną, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na sekcjach mapy zasadniczej .

Znak sprawy
ZP. 341-23/08

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane

Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: 31 października 2008r.

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
w sprawach formalnych dot. zamówień publicznych:
Ewa Jasińska- Wydział Zamówień Publicznych
Plac Poniatowskiego3, 27-600 Sandomierz tel. +48 (0-15) 644-01-32
(w godz. od 8:00do 14:00 od poniedziałku do piątku)
w sprawach technicznych:
Grzegorz Cież -Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-28
(w godz. od 8:00do 14:00 od poniedziałku do piątku)

Andrzej Żuber –Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-28
(w godz. od 8:00do 14:00 od poniedziałku do piątku)

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnie lub faksem wniosku lub w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3 w Sandomierzu, p. Nr 32, II p lub drogą pocztową po uiszczeniu opłaty pokrywającej koszty jej druku oraz ewentualny koszt wysyłki.

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy j.w, a w szczególności:
•w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 1 potwierdzone referencją zadanie o wartości minimum 400 000zł, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. kompleksowa budowa boiska wielofunkcyjnego łącznie z wykonaniem nawierzchni sportowej na boisku,
•w referencji od inwestora winny się znajdować: wartość robót, data i miejsce wykonania oraz potwierdzenie, że robota ta została wykonana należycie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji złożonych przez Wykonawcę referencji.
W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże:
- kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu § 17 ust. 1 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 16.05.2006),
- kierownika robót wod. - kan, z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu § 23 ust. 1 cytowanego wyżej rozporządzenia.

Zamawiający uzna odpowiadające wyżej wymienionym i ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Osoby wymienione w wykazie mają się wykazać aktualnym - w dniu składania ofert - wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osób wskazanych w wykazie.

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”.

Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty wynosiła:
- na nawierzchnię sportową boiska – 60 miesięcy
- na pozostałe roboty budowlane – 36 miesięcy
licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót
- na wyposażenie sportowe i pozostałe – okres gwarancji według karty gwarancyjnej
na poszczególne elementy wyposażenia.

Wykaz oświadczeń lub dokumentów jakie wykonawcy winni załączyć do oferty:

1)Wypełniony formularz ofertowy.
2)Kosztorys ofertowy.
3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
6)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót, potwierdzonych referencjami- co najmniej jedna o wartości minimum 400.000,00zł, odpowiadająca swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem daty i miejsca wykonania, wartości i odbiorcy.
7)Co najmniej 1 referencja dot. robót budowlanych wymienionych w wykazie jw. potwierdzająca, iż została ona wykonana z należytą starannością o wartości jw.
8)Wykaz osób i podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia.
9)Kserokopie uprawnień zawodowych:
kierownika budowy – uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
kierownika robót wod-kan. -uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń
10)Kserokopie aktualnych wpisów w/w pracowników na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
11)Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
12)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam. publ.
13) Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.
14)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z SIWZ i dokumentacja techniczną - na formularzu oferty.
15)Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej na terenie budowy - na formularzu oferty.
16)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
17)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
18)Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum)
19)Parafowany wzór umowy.
20) Dowód wniesienia wadium.
Zgodnie z zapisem w §5 ust.4 stanowiącej załącznik do SIWZ wzoru umowy –wykonawca w przypadku wygrania przetargu przed zawarciem umowy przedłoży zamawiającemu niżej wymienioną polisę:
- polisa ubezpieczeniowa dot. wszystkich ryzyk budowy (CAR) na sumę ubezpieczenia równą wartości zawartej umowy

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 25.07.2008r do godz. 9:30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3,
27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 25.07.2008r o godz. 10:00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium

Wadium – 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Data zamieszczenia ogłoszenia do BZP – 04.07.2008r

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU

powrót...
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 04.07.2008
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 04.07.2008. Wygasa 26.07.2008. Odsłon 1470, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony