Roboty remontowe w Szkole Podstawowej Nr 4 w Sandomierzu przy ulicy Mickiewicza 39 (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 5 150 000 EURO

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
„Roboty remontowe w Szkole Podstawowej Nr 4 w Sandomierzu przy ulicy Mickiewicza 39”

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. Przedmiotem zamówienia jest:
Wymiana obróbek blacharskich na budynku dydaktycznym:
1. Rozbiórka pokrycia z papy (pas szer. 40cm).
2. Rozbiórka rur i rynien dachowych.
3. Rozbiórka obróbek blacharskich pasa nadrynnowego i gzymsu.
4. Montaż obróbek blacharskich pasa nadrynnowego i gzymsu z blachy stalowej powlekanej.
5. Montaż rur i rynien dachowych z blachy stalowej powlekanej.
6. Naprawa pokrycia dachowego papa termozgrzewalną wierzchniego krycia – pas szerokości 50cm.
Wymiana i lakierowanie parkietu małej sali gimnastycznej:
1. Rozebranie posadzek z parkietu wraz z oderwaniem listew.
2. Rozebranie oraz naprawa ślepych podłóg.
3. Wykonanie posadzki z parkietu dębowego gat. II.
4. Cyklinowanie posadzki z parkietu dębowego.
5. Malowanie linii boisk.
6. Lakierowanie parkietu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru robót zawierająca zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości poszczególnych robót stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.
Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest
w przedmiarze robót, stanowiącym materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny – załącznik nr 1 do SIWZ.

Znak sprawy
ZP. 341-20/09

Tryb postępowania
Przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
45000000-7, 45111300-1, 45261000-4, 45261320-3, 45432110-8, 45432113-9

Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane

Termin realizacji zamówienia
Rozpoczęcie: po przekazaniu placu budowy, ale nie wcześniej niż 02.07.2009r
Zakończenie: 24.08.2009r

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Sylwia Żołyniak – Inspektor Wydziału Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-30

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego
w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3a w Sandomierzu, p. nr 32, II p lub drogą pocztową.

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi art. 22 ust.1 oraz wymogi określone
w SIWZ, a w szczególności:

• w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 1 potwierdzoną referencjami robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy budynków mieszkalnych, użyteczności publicznej, usługowej lub wykonanie pokryć dachowych o wartości minimum 50. 000,00 zł,
• posiadają co najmniej 1 referencję dot. roboty wymienionej jw. potwierdzającą, iż została ona wykonana z należytą starannością z podaniem jej wartości daty i miejsca jej wykonania oraz zamawiającego,
• dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualny wpis kierownika robót na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana
wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”.

Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy
z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Wykonawca udzieli 3-letniej gwarancji na wykonane roboty

Dokumenty wymagane od wykonawców
1. Wypełniony formularz ofertowy.
2. Kosztorys ofertowy.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy- to w tym okresie odpowiadających swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane i instalacyjne w zakresie budowy lub przebudowy budynku mieszkalnego, budynku użyteczności publicznej, usługowej lub wykonanie pokryć dachowych-, co najmniej 1 o wartości min. 50 000,00 zł z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz zamawiającego.
7. Co najmniej 1 referencja dot. roboty wymienionej jw. potwierdzająca, iż została ona wykonana z należytą starannością.
8. Kserokopie uprawnień zawodowych kierownika robót do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia w branży konstrukcyjno-budowlanej z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
9. Wykaz kadry przewidzianej do realizacji zamówienia.
10. Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
11. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam.publ.
12. Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.
13. Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
14. Oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną – na formularzu oferty.
15. Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej na obiekcie robót – na formularzu oferty.
16. Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
17. Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
(w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
18. Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo- w przypadku konsorcjum).
19. Parafowany projekt umowy.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
Pl. Poniatowskiego3 do dnia: 21.05.2009r do godz. 9:30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 21.05.2009r o godz. 10:00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium – nie wymagane

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP – 29.04.2009r

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU


powrót...
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dorota Drozdowska dnia 29.04.2009
Opublikowana przez Dorota Drozdowska dnia 29.04.2009. Wygasa 22.05.2009. Odsłon 1553, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony