Remont Hali Widowiskowo-Sportowej w Sandomierzu ul. Patkowskiego 2a (wygasły...)

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
I O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYCZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 60 000 EURO

Zamawiający
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Sokolnickiego 10
27-600 Sandomierz
tel./fax (0-15) 644-62-56


Przedmiot zamówienia:
Remont Hali Widowiskowo-Sportowej w Sandomierzu ul. Patkowskiego 2a
Przedmiotem zamówienia są roboty ogólnobudowlane. Prace polegać będą na:
- malowaniu ścian hali głównej, korytarzy, szatni i łazienek,
- remoncie posadzki (posadzka w szatniach i pomieszczeniach biurowych)
- remoncie pryszniców w łazienkach,
- remoncie okien uchylnych (siłowników),
- cyklinowaniu i malowaniu parkietu (wyznaczanie i malowanie linii boisk),
- ułożeniu kostki brukowej przy wejściu na hale,
- wypełnienie ubytków na elewacji zewnętrznej

Znak sprawy
MOSiR/Zp/1/07

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
Główny przedmiot:
45.45.30.00

Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane

Termin realizacji zamówienia : od dnia przekazania placu budowy do 31.07.2007r

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Jerzy Miłek – Kierownik Hali Widowiskowo-Sportowej
ul. Patkowskiego 2a , 27-600 Sandomierz
tel. 015 644-62-53

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Biurze MOSiR w Sandomierzu ul. Sokolnickiego 10 lub drogą pocztową



Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ. , spełniają wymogi art. 22 ust.1 oraz wymogi określone w SIWZ, a w szczególności:
> w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 1 potwierdzone referencją robotę bud. podobną do niniejszego zamówienia tj. remont hali sportowej o wartości min. 100 000 zł,
> kierownik budowy winien posiadać uprawnienia w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, iż wpisany jest na listę jej członków.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia” na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów

Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie udziału warunków w postępowaniu, które należy dołączyć do oferty:

1)Wypełniony formularz ofertowy
2)Kosztorys ofertowy
3)Wykaz wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, jednej roboty budowlanej o charakterze podobnym do niniejszego zamówienia tj. remont hali sportowej o wartości min. 100 000 zł,
4)Co najmniej 1 referencja dot. roboty bud. wymienionej w wykazie jw. potwierdzająca, iż została ona wykonana z należytą starannością.
5)Wykaz kadry przeznaczonej do realizacji niniejszego zamówienia
6)Kserokopia zaświadczenia kierownika budowy o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego oraz kserokopia uprawnień– branża konstrukcyjno-budowlana bez ograniczeń
7)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam.publ.
8)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych
9)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
10)Oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją techniczną i przedmiarem robót – na formularzu oferty
11)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
12)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
(w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
13)Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum).
14)Parafowany projekt umowy.


Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%


Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze MOSiR w Sandomierzu ul. Sokolnickiego 10 do dnia: 13.06.2007r do godz. 9:30

Miejsce i termin otwarcia ofert
w Biurze MOSiR w Sandomierzu ul. Sokolnickiego 10, 27-600 Sandomierzu w dniu 13.06.2007r o godz. 10:00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium- nie wymagane

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej



SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU

powrót...
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 04.06.2007
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 04.06.2007. Wygasa 25.06.2007. Odsłon 1740, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony