Wykonanie oświetlenia ul. Sieleckiej w Sandomierzu (wygasły...)

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

GMINA SANDOMIERZ, SANDOMIERZ PL. PONIATOWSKIEGO 3
ogłasza przetarg nieograniczony na: Wykonanie oświetlenia ul. Sieleckiej w Sandomierzu.

Wymagany termin realizacji: 26.09.2003r.

Istotne Warunki Zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego w Wydziale Nadzoru Komunalnego przy ul. Opatowskiej 3 w Sandomierzu.

Uprawniony do kontaktów z oferentami:
Jacek Szkodziński - Wydział Nadzoru Komunalnego
tel. 832-22-28 wew. 131 w godz. 8 - 14 /poniedziałek - piątek/
Piotr Cieszkowski - Wydział Nadzoru Komunalnego
tel. 832-22-28 wew. 129 w godz. 8 - 14 / poniedziałek - piątek/

Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3 (sekretariat).

Termin składania ofert upływa dnia 14.08.2003r. godz. 10.30

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %):

cena ofertowa - 80%
okres gwarancji - 20%

Otwarcie ofert nastąpi dnia 14.08.2003r. o godz. 11.00 w siedzibie zamawiającego
Pl. Poniatowskiego 3

Postępowanie będzie prowadzone z zastosowaniem preferencji krajowych. W przetargu mogą brać udział oferenci nie wykluczeni na podst. art. 19, spełniający warunki zawarte w art.22 ust.2 ustawy o zamówieniach publicznych oraz warunki dodatkowe tj. spełniający wymogi określone
w Istotnych Warunkach Zamówienia.

powrót...
Wersja : 1 2 3 4 
Informacja zatwierdzona przez Piotr Szyprowski dnia 05.08.2003
Opublikowana przez Piotr Szyprowski dnia 05.08.2003. Wygasa 14.08.2003. Odsłon 8553, Wersja 4
ikona drukuj
Początek strony