Dostawa i montaż platformy przyschodowej dla osób niepełnosprawnych na wózkach dla SP Nr 1 w Sandomi (wygasły...)

Sandomierz: Dostawa i montaż platformy przyschodowej dla osób niepełnosprawnych na wózkach dla SP Nr 1 w Sandomierzu

Numer ogłoszenia: 184678 - 2011; data zamieszczenia: 05.07.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 1 , ul. Okrzei 6, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 15 832 26 31, faks 15 832 26 31.

Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp1.sandomierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż platformy przyschodowej dla osób niepełnosprawnych na wózkach dla SP Nr 1 w Sandomierzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż platformy przychodowej dla osób niepełnosprawnych na wózkach dla SP Nr 1 w Sandomierzu. Wymagane parametry techniczne niezbędne do prawidłowego działania i funkcjonowania tego typu urządzenie w szkole podstawowej: Platforma schodowa - 3 przystanki, - zasilanie - 400V (3 fazowe), - napęd platformy - linowy, - wymiary platformy 900 x 800 mm, - Składanie -rozkładanie platformy-manualne, - złożona platforma zabezpieczona przed otwarciem kłódką lub zamkiem, - Platforma wykonana z wysokiej jakości stali malowanej proszkowo, W kolorze RAL 7035 - Aktywna podłoga, - Podłoga antypoślizgowa, - Poręcz na ścianie platformy ułatwiająca wjazd, - Płaskie rampy najazdowe na obu krawędziach platformy ułatwiające wjazd wózka i zabezpieczające przed zjechaniem wózka podczas jazdy, - Dwie barierki zabezpieczające przed zjechaniem wózka z platformy, - Blokada kluczykowa zabezpieczająca przed korzystaniem z urządzenia przez osoby nieupoważnione umieszczona na kasetach sterowniczych, - Przycisk na platformie (STOP) Szyna - 4 zkręty180 stopni, - długość około 18m , - Sposób montowania - na słupkach do stopni schodów, - Szyna wykonana z wysokiej jakości stali malowanej proszkowo w kolorze RAL 7035, - Szerokość szyny po zamontowaniu na słupkach nośnych do stopni schodów nie może przekraczać 180mm, - Napęd platformy schowany wewnątrz szyny ( brak możliwości występowania zębatki bądź innych elementów napędu po zewnętrznej stronie szyny) Obowiązki Wykonawcy: - montaż platformy, - doprowadzenia do miejsca instalacji w korytkach ~ 55m kabla zasilającego ( 5 x 2,5mm2 ), - wykonanie uziemienia niezbędnego do instalacji platformy, - zabezpieczenie przeciążeniowe i przeciwporażeniowe instalacji elektrycznej, - sporządzanie protokołu pomiarów elektrycznych, - pokrycie kosztów odbioru urządzenia przez UDT, - uczestnictwo w odbiorze przez UDT, - szkolenie personelu z zakresu obsługi urządzania, Informacje dodatkowe -Urządzenie zgodne z Dyrektywą Europejską, -gwarancja 2 lata na urządzenie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.30.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający uzna, iż wykonawca spełnił powyższy warunek, jeśli udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 2 dostaw o charakterze podobnym do niniejszego zamówienia tj. dostawa i montaż platformy przyschodowej dla osób niepełnosprawnych na wózkach i wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, iż usługi te zostały wykonane należycie

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej nie precyzuje żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa Nr 1 w Sandomierzu, ul. Okrzei 6, 27-600 SANDOMIERZ (sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Oferty nalezy składać w sekretariacie Szkoły Podstawowej Nr 1 w Sandomierzu, ul. Okrzei 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

SPECYFIKACJA ISTOTONYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU

 

 

SP1.1/ZP/2011                                                                                                                                           Sandomierz, 2011.07.12

   WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ  dot. przetargu nieograniczonego pn. Dostawa i montaż platformy przyschodowej dla osób niepełnosprawnych na wózkach dla SP Nr 1 w Sandomierzu”

 

 

W odpowiedzi na pytania Wykonawcy dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 -ustawy Prawo zamówień publicznych udziela wyjaśnień:

 Pytanie

Proszę o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania dotyczące parametrów technicznych urządzenia:

1. Czy zasilanie może być 1 fazowe 230V?

2. Czy napęd platformy może być elektryczny?

3. Czy można zaproponować następujące wymiary: 830X700 lub 1050X770?

4. Brak możliwości zaproponowania platformy zabezpieczonej kłódką lub zamkiem – nie ma takiego typu zabezpieczeń.

5. Czy może być kolor RAL 9018?

6. Proszę o wyjaśnienie co Państwo rozumiecie pod pojęciami: „aktywna podłoga” oraz „poręcz na ścianie platformy ułatwiająca wjazd”

            Proszę również o udzielenie informacji czy możliwe jest przesunięcie terminu realizacji do 16.09.2011. Każde urządzenie jest produkowane indywidualnie na potrzeby każdego klienta – w tym wypadku Państwa – zatem czas produkcji jest wydłużony również ze względu na długość toru.

   Odpowiedź

Ad. 1

Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia zasilanie ma być 3 fazowe.

 

Ad. 2

Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia napęd ma być linowy.

 

Ad. 3

Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wymiary maja być 900X800.

 

Ad. 4

Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia platforma w czasie gdy nie jest w użyciu powinna być zabezpieczona przed rozkładaniem przez osoby nieuprawnione, stad konieczność jej zabezpieczenia kłódką lub zamkiem.

  

Ad. 5

Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia kolor ma być RAL 7035.

 

Ad. 6

„poręcz na ścianie platformy ułatwiająca wjazd” - chodzi o poręcz której osoba na wózku może się przytrzymać przy wjeździe lub zjeździe z platformy.

„aktywna podłoga” jest to podłoga związana z bezpieczeństwem (podłoga zatrzymuje się automatycznie jeśli napotka jaką przeszkodę na swojej drodze)

 

Ad. 7

Nie ma możliwości przesunięcia terminu realizacji, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia termin wykonania do 31.08.2011.

                                        

 


powrót...
Wersja : 1 2 3 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 05.07.2011
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 05.07.2011. Wygasa 15.07.2011. Odsłon 5384, Wersja 3
ikona drukuj
Początek strony