Administrowanie budynkami i lokalami stanowiącymi mieszkaniowy i użytkowy zasób Gminy Miejskiej Sand (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYCZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 211 000 EURO

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
Administrowanie budynkami i lokalami stanowiącymi mieszkaniowy i użytkowy zasób Gminy Miejskiej Sandomierz.

Przedmiotem zamówienia pn: Administrowanie budynkami i lokalami stanowiącymi mieszkaniowy i użytkowy zasób Gminy Miejskiej Sandomierz jest usługa polegająca na administrowaniu w imieniu Gminy:
a/zasobem lokalowym w budynkach mieszkalnych stanowiącym 100% własności Gminy Sandomierz -20295,38m2
b/zasobem lokalowym Gminy Sandomierz w budynkach wspólnot mieszkaniowych – 20536,41m2
c/zasobem lokalowym w budynkach niemieszkalnych stanowiącym 100% własności Gminy Sandomierz – 3060,92m2
Zakres zamówienia obejmuje:
I. CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z ADMINISTROWANIEM
1.Prowadzenie bieżącej weryfikacji stanu przyjętego zasobu komunalnego, a w szczególności:
a)aktualizacja dokumentacji budowlanej i prawnej: teczek budynków, teczek lokali, ewidencji zasobu,
b)aktualizacja powierzchni użytkowej zasobu komunalnego w terminach określonych w § 2 ust. 1 pkt. b umowy stanowiącej załącznik do niniejszego wniosku,
2.Prowadzenie przeglądów obiektów budowlanych, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane,
3.Przeprowadzenie przeglądu lokali wraz z opisem stanu technicznego raz w roku.
4.Powiadamianie Zleceniodawcy o zwolnieniu lokalu lub garażu (pustostan) w terminie maksymalnym do 3 dni od jego zwolnienia.
5.Prowadzenie i aktualizowanie dla każdego lokalu „teczki lokalu” zawierającej w szczególności:
a)tytuł do lokalu wraz z aneksami oraz inne dokumenty dotyczące stanu prawnego lokalu,
b)nazwisko najemcy,
c)ilość osób zamieszkujących (w przypadku lokalu mieszkalnego),
d)przeznaczenie lokalu (w przypadku lokalu użytkowego),
e)protokół zdawczo-odbiorczy,
f)protokół pomiaru powierzchni lokalu,
g)posiadane ekspertyzy i opinie dotyczące lokalu,
h)bieżącą korespondencję.
W „teczce lokalu” należy przechowywać informacje w układzie narastającym w czasie. Jest ona związana z danym lokalem, a nie z jego najemcą i stanowi własność Zleceniodawcy.
6.Nadzorowanie przestrzegania przez najemców obowiązków wynikających z zawartej umowy oraz regulaminu porządku domowego.
7.Podejmowanie czynności w przypadku stwierdzenia naruszenia przez najemców warunków umowy najmu lub regulaminu porządku domowego.
8.Bieżące kontrolowanie pustostanów wraz z właściwym ich zabezpieczeniem „przechowywaniem kluczy” oraz prowadzenie działań zgodnie z przepisami zmierzającymi do opuszczenia lokalu w stosunku do osób, które samowolnie zajęły lokal. Administrator zobowiązany jest w terminie natychmiastowym od dnia powzięcia wiadomości powiadomić Zleceniodawcę o fakcie samowolnego zajęcia lokalu, dokumentując jakie czynności podjął w sprawie. Interwencję zobowiązany jest podjąć natychmiast a Zleceniodawcę powiadomić najpóźniej w terminie 12 godzin od dnia powzięcia wiadomości o samowolnym zajęciu lokalu.
9.Zapewnienie transportu dla osób przekwaterowywanych i ich mienia oraz zabezpieczanie mienia w przypadku podjęcia decyzji przez Zleceniodawcę o wykwaterowaniu, bądź w przypadku katastrof i klęsk żywiołowych. Uzasadnione koszty działań określonych powyżej ponosi Zleceniodawca.
10.Podejmowanie za wskazaniem Zleceniodawcy czynności w zakresie uczestnictwa w przeprowadzanych przez komorników eksmisji, łącznie z zabezpieczeniem wolnego lokalu.
11.Udostępnianie wolnego lokalu lub garażu, celem jego obejrzenia na każdorazowe żądanie Zleceniodawcy.
12.Prowadzenie i aktualizowanie ewidencji zasobu komunalnego z uwzględnieniem aktualnego stanu powierzchni i liczby lokali,
13.Zawieranie, zmiany i rozwiązywanie umów w imieniu Zleceniodawcy, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa o świadczenie usług komunalnych w zakresie dostarczania energii elektrycznej do pomieszczeń wspólnego użytku, zimnej wody, odprowadzania ścieków, wywozu nieczystości, konserwacji i eksploatacji wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i indywidualnych rozliczeń najemców w celu zabezpieczenia najemcom kompleksowej dostawy mediów także ubezpieczenia budynków. Dostawę gazu na cele centralnego ogrzewania budynków przy ul. Lubelskiej 27 i 29.
14.Zawieranie w imieniu i na rzecz Zleceniodawcy umów w sprawie zamieszczania reklam, znaków reklamowych i szyldów na budynkach gminnych.
15.Monitorowanie kosztów zużycia mediów w poszczególnych budynkach, lokalach oraz w częściach wspólnego użytku wraz ze sporządzaniem tzw. „bilansów”.
16.Prowadzenie ewidencji i kontroli prawidłowości odczytów zbiorczych urządzeń pomiarowych oraz indywidualnych urządzeń pomiarowych w lokalach i garażach.
17.Współpraca ze Zleceniodawcą w zakresie spraw dotyczących zmiany przeznaczenia lokali, czy też ich części, zgodnie z obowiązującym prawem i miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego miasta.
18.Współpraca z zarządcami wspólnot mieszkaniowych w zakresie należytego utrzymania technicznego i eksploatacyjnego lokali i budynków.
19.Umieszczanie na koszt Administratora na klatkach schodowych, w miejscach widocznych oraz łatwo dostępnych, tablic ogłoszeniowych z informacjami i ogłoszeniami napisanymi czytelnie zawierającymi w szczególności poniższe dane:
a) nazwę i siedzibę Administratora i Zleceniodawcy,
b) numery telefonów Administratora i służb całodobowego pogotowia technicznego, telefony interwencyjne,
c) regulamin porządku domowego.
20.Uzgadnianie w porozumieniu ze Zleceniodawcą, ustawienia na administrowanych terenach obiektów o charakterze tymczasowym oraz prowadzenia (przejść) nowych sieci przez teren administratora.
21.Ustalanie właścicieli sieci w przypadku zaistnienia awarii oraz niezwłoczne wezwanie ich do usunięcia awarii i jej skutków.
22.Oznakowanie nieruchomości, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie numeracji porządkowej nieruchomości z dnia 28 października 2004r. (Dz.U. Nr 243 poz. 2432).
23.Sporządzanie przewidzianej prawem sprawozdawczości dotyczącej zasobu komunalnego, zgodnie z wymaganiami GUS i innych instytucji państwowych, jak również jednostek organizacyjnych Zleceniodawcy.
24.Zgłaszanie do Straży Miejskiej zauważonych wykroczeń przeciwko porządkowi domowemu.
II. CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z PROWADZENIEM BIURA OBSŁUGI KLIENTÓW
Zleceniodawca zobowiązany jest do prowadzenia Biura Obsługi Klientów, do którego zadań należało będzie m.in.: przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji (zgłoszeń, interwencji, wniosków, skarg i innych) Klientów oraz zainteresowanych osób, obsługiwanie ich i udzielanie odpowiedzi, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
1. Biuro Obsługi Klienta winno:
a) mieć lokalizację na terenie Sandomierza,
b) odpowiadać warunkom określonym w rozporządzeniu Ministra Pracy Płacy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy ( Dz.U. t.j z 2003r. Nr 169 poz. 1650 z późniejszymi zmianami),
c) posiadać minimum 2 linie telefoniczne miejskie, fax czynny całą dobę, adres poczty elektronicznej,
d) być otwarte przynajmniej jeden dzień w tygodniu w godzinach 7.00 – 16.00, a w pozostałe dni robocze w godzinach 7.00 - 15.00,
e) mieć umieszczoną w widocznym miejscu tablicę ogłoszeń z informacjami, zawierającymi poniższe dane:
-nazwę i siedzibę Administratora,
-godziny przyjęć,
-godziny otwarcia biura,
-numery telefonów Administratora i służb całodobowego pogotowia technicznego, telefony interwencyjne,
-regulamin porządku domowego.
2. Zadaniem Biura jest m.in.
a)utrzymywanie właściwych relacji z Klientami w zakresie stosunków międzyludzkich oraz dbanie o dobry wizerunek w oczach Klientów, tak Administratora jak i Zleceniodawcy,
b)przyjmowanie, przechowywanie i prowadzenie rejestru wszelkiej korespondencji otrzymywanej od Klientów.
W przypadku spraw, w których decyzje może podjąć wyłącznie Zleceniodawca, dostarczenie do Zleceniodawcy korespondencji wraz z propozycją Administratora co do sposobu załatwienia sprawy, powinno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania korespondencji przez Administratora,
c)prowadzenie ewidencji korespondencji dotyczącej zasobu komunalnego,
d) niezwłoczne udzielanie odpowiedzi na otrzymywaną korespondencję wraz z jej doręczeniem,
e)ewidencjonowanie interwencji Klientów, inspekcji własnych Zleceniobiorcy m.in.
w sprawach:
-awarii,
-konserwacji,
-remontów,
-ulepszeń.
III . CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z KONSERWACJĄ I USUWANIEM AWARII
Administrator wykonuje wszelkie czynności technicznego utrzymania zasobów lokalowych będących przedmiotem umowy jak również wykonuje konserwacje i drobne naprawy we własnym zakresie lub organizuje i nadzoruje ich wykonanie w systemie zleconym.
Do obowiązków Administratora należy:
1.Prowadzenie ewidencji zadań z zakresu konserwacji i usuwania awarii w budynkach, w układzie ilościowym i wartościowym, tak w skali pojedynczych nieruchomości, jak
i w skali zasobu komunalnego objętego umową.
2.Przygotowanie, nadzór, rozliczanie czynności w zakresie konserwacji i usuwania awarii a w szczególności przygotowanie: np.: przyjęcie zgłoszenia, wystawienie zlecenia.
3.Administrator wykonuje wszelkie naprawy bieżące w lokalach, budynkach Zamawiającego a w szczególności:
3.1.Konserwacje i drobne naprawy instalacji elektrycznej, odgromowej, anten zbiorczych, w tym:
-wymianę lub uzupełnienie żarówek w lampach na klatkach schodowych, piwnicach oraz w lampach orientacyjnych,
-wymianę i naprawę lamp, wyłączników, przycisków oświetleniowych w pomieszczeniach wspólnego użytkowania i na klatkach schodowych,
-uzupełnianie brakujących kloszy,
-naprawę i regulacje lub wymianę automatów schodowych,
-wymianę bezpieczników i główek bezpieczników w obwodzie administracyjnym danego budynku,
-wymianę gniazd bezpiecznikowych w obwodzie administracyjnym danego budynku,
-wymianę i uzupełnienie brakujących pokryw w puszkach elektrycznych,
-utrzymywanie skrzynek elektrycznych piętrowych i głównych w czystości, sprawdzanie umocowania przewodów elektrycznych,
-usuwanie usterek w instalacjach elektrycznych oraz usuwanie ich przyczyn wraz z wymianą nadpalonych końcówek w obwodzie administracyjnym danego budynku, likwidowanie nielegalnych podłączeń elektrycznych i gazowych.
Powyższe czynności należy realizować w zależności od potrzeb.
-dokonywanie okresowych pomiarów instalacji elektrycznej.
4.Konserwacja instalacji i urządzeń c.o. i c.c.w. łącznie z koniecznością wymiany uszkodzonych zaworów grzejnikowych, uzupełnianie izolacji, usuwanie przecieków, wymiana uszkodzonych zaworów odcinających.
5.Konserwacja i drobne naprawy instalacji wodno – kanalizacyjnej w tym:
-występowanie do przedsiębiorstwa wodociągów celem sprawdzenia prawidłowości działania wodomierza głównego i jego wskazań,
-sprawdzanie stanu instalacji wodnej oraz usuwanie nieszczelności jak również odmrażanie instalacji w okresie zimowym,
-uszczelnianie wszystkich zaworów wodnych oraz ich pojedyncza wymiana,
-likwidowanie miejscowych przecieków w instalacji wodnej jak również zaworów zainstalowanych w pomieszczeniach wspólnego użytkowania,
-okresowe odczytywanie wodomierzy i liczników ciepła z odnotowaniem wskazań zużycia,
-czyszczenie i udrażnianie pionów kanalizacyjnych,
-naprawianie rur wywietrznikowych zamontowanych w pionie kanalizacyjnym,
-usuwanie miejscowych przecieków na pionach i poziomach kanalizacyjnych.
6.Konserwacja i drobne naprawy przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w zakresie nie stanowiącym charakteru remontowego w tym czynności związane z czyszczeniem przewodów spalinowych, wentylacyjnych i dymowych w systemie zleconym koncesjonowanym zakładom kominiarskim.
7.Drobna reperacja czap kominowych.
8.Wykonywanie drobnych konserwacji ogólnobudowlanych, pokryć dachowych, elewacji, stolarki, elementów budowlanych pomieszczeń i części wspólnej budynku w tym:
-miejscowa likwidacja przecieków wody z dachów budynków wymienionych w zał. 1,2,3, do projektu umowy do 20% powierzchni dachu,
-miejscowe uszczelnienie pokrycia dachu poprzez przecięcie pęcherzy, smarowanie pokrycia papowego i zalania środkiem uszczelniającym do 20% połaci dachu,
-naprawa poprzez prostowanie, mocowanie i lutowanie drobnych uszkodzeń obróbek daszków, gzymsów, pasów podrynnowych, parapetów zewnętrznych i innych występujących na elewacji i dachu łącznie z zabezpieczeniem antykorozyjnym do 50% ogółu elementów występujących na budynku, wymiana i uzupełnienie obróbek blacharskich do 10m²,
-reperacja włazów dachowych- elementów drabin klamer włazowych prowadzących na dach,
-naprawę drobnych uszkodzeń posadzek i schodów w pomieszczeniach wspólnego użytkowania,
-drobne naprawy drzwi wejściowych wraz z wiatrołapami,
-uzupełnianie ubytków tynków wraz z odmalowaniem w częściach wspólnych budynku,
-reperacja odparzonego na elewacji budynku tynku bez względu na rodzaj podłoża z usunięciem do 10m²,
-całoroczna naprawa okuć stolarskich, zamków i samozamykaczy, szklenie okien i drzwi, naprawa lub wymiana zamków w pomieszczeniach wspólnego użytku- według potrzeb,
-dbałość o wygląd estetyczny dziennego i nocnego oznakowania numerowego oraz ich wymiana według potrzeb,
9.Malowanie klatek schodowych –zgodnie z technologią przewidzianą w tym zakresie polegającą na: przygotowaniu powierzchni, reperacji pęknięć, rys i uszkodzeń, szpachlowaniu, zmyciu, malowaniu emulsyjnym ścian sufitów, olejnym malowaniu lamperii, stolarki okiennej, drzwiowej i innych elementów takich jak: grzejniki c.o., rur, skrzynek elektrycznych i gazowych itp. (powierzchnia ścian 600m² w ciągu roku, powierzchnia sufitów 250m² w ciągu roku, powierzchnia lamperii 240m² w ciągu roku, powierzchnia okien 60m² w ciągu roku ).
10.Utrzymywanie całodobowego pogotowia technicznego w tym również w okresie świąt oraz informowanie najemców miejscu i numerze telefonu takiego pogotowia. Natychmiastowa likwidacja awarii zagrażających zdrowiu i życiu najemców i osób trzecich.
11.Administrator prowadzi kontrolę i przeglądy stanu technicznego obiektów, instalacji i urządzeń technicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i związanych z nim przepisów wykonawczych, przepisów przeciwpożarowych i innych niewymienionych.
12.Okresowe kontrolowanie stanu technicznego zaworu gazowego / przyłącza / oraz zaworów odcinających przed urządzeniami z oceną stanu zabezpieczenia antykorozyjnego złącza z instalacją.
13.Przeprowadzanie prób szczelności instalacji gazowej w budynku i lokalach wraz z likwidacją nieszczelności.
IV. CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z EKSPLOATACJĄ BUDYNKÓW I TERENÓW ZEWNĘTRZNYCH
Do zakresu czynności eksploatacyjnych należy w szczególności:
1.Utrzymanie czystości i porządku w budynkach administrowanych, na chodnikach, w tym:
-mycie klatek schodowych, poręczy i balustrad raz na dwa tygodnie (powierzchnia 2725m²),
-utrzymywanie należytej czystości pomieszczeń wspólnego użytku (strychy, korytarze, piwnice),
-codzienne usuwanie nieczystości z administrowanych chodników ( powierzchnia 12 555m²)
-usuwanie śniegu, błota pośniegowego i lodu oraz posypywanie chodników i przejść dla pieszych bezpośrednio po wystąpieniu opadów,
-codzienne utrzymywanie czystości w miejscu ustawienia pojemników na śmieci,
-mycie okien, drzwi wejściowych, nie mniej niż raz na kwartał ( powierzchnia 159m²),
-niezwłoczne oczyszczanie miejsc i pomieszczeń wspólnego użytku po wystąpieniu zanieczyszczenia zagrażającego stanowi sanitarnemu posesji.
2.Usuwanie nadmiaru śniegu z dachów, znajdujących się na nieruchomościach objętych umową, strącanie sopli z dachów, gzymsów i innych elementów budynku.
3.Przeprowadzanie dezynsekcji, deratyzacji i dezynfekcji budynków i lokali w zależności od potrzeb bądź poleceń Zamawiającego. Terminy realizacji powyższych winny być podane do wiadomości najemców lokali poprzez wywieszenie odpowiedniej informacji na domowej tablicy ogłoszeń.
4.Zabezpieczenie wnętrz budynków przed gołębiami i innym ptactwem oraz dostępem bezdomnych zwierząt.
5.Przygotowanie budynków do sezonu zimowego polegającego na:
-zabezpieczeniu budynków przed nadmiernymi utratami ciepła poprzez uzupełnienie oszklenia wraz z okitowaniem w częściach wspólnych budynku ( klatki schodowe, korytarze piwniczne), drzwi wejściowych do klatek (tj. uszczelnienie i dopasowanie stolarki zewnętrznej wejściowej, montaż i konserwacja samozamykaczy), wyposażeniu nieruchomości w skrzynie z piaskiem, zabezpieczeniu niezbędnego sprzętu i materiałów do usuwania skutków zimy, czyszczeniu rynien przed okresem zimowym, uzupełnieniu progów, okuć i zamków.
6.Wywóz komunalnych odpadów nietypowych np. starych mebli, gruzu, itp. na wysypiska zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7.Utrzmywanie należytego stanu terenów zielonych Gminy wokół nieruchomości zabudowanych poprzez:
-okresowe koszenie trawników –minimum 7 razy w ciągu roku (o powierzchni 13 700m²),
-przycinanie żywopłotów ( o długości 300mb)minimum 5 razy w ciągu roku,
-pielęgnacja i redukcja koron drzew (150 sztuk) w zależności od potrzeb.

Znak sprawy
ZP. 341-33/07

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
Główny przedmiot: 70330000-3
Rodzaj zamówienia
Usługi

Termin realizacji zamówienia: 12 m-cy od daty podpisania umowy

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
1. Albin Sękul- Naczelnik Wydziału Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, tel. 0-15 644-01-31
2. Teresa Pietryka – inspektor d/s. lokalowych Wydziału Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, tel. 0-15 644-01-27
3. Edyta Sobieraj – referent d/s. lokalowych Wydziału Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, tel. 0-15 644-01-27

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. Opatowskiej 3a w Sandomierzu, p. Nr 3, I p lub drogą pocztową
Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy j.w, a w szczególności:
1.Zatrudniają co najmniej 2 licencjonowanych zarządców nieruchomości.
2.Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie stosownie do ustawy z dnia 7 lipca 1997r.Prawo budowlane/Dz.U.z 2006r.Nr 156 poz.1118 z późn.zm. / łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego .
3.Będą dysponować Biurem Obsługi Klienta zlokalizowanym na terenie miasta Sandomierza przez cały okres obowiązywania umowy. Powyższy lokal winien odpowiadać warunkom określonym w rozporządzeniu Ministra Pracy, Płacy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy /Dz.U.nr 129, poz.844/.Wykonawca winien wskazać w ofercie pomieszczenia przeznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia lub złożyć oświadczenie, iż w razie wyboru jego oferty będzie dysponował takimi pomieszczeniami przed podpisaniem umowy. Przed podpisaniem umowy wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zamawiającemu dokument potwierdzający własność lokali przeznaczonych do realizacji zamówienia lub kopie umów przyrzeczenia najmu powierzchni biurowych zapewniających obsługę najemców komunalnych.
4.Udokumentują gotowość otwarcia takiego biura z chwilą zawarcia umowy na realizację zamówienia.
5.Dysponują pogotowiem techniczno-konserwatorskim umożliwiającym całodobowe usuwanie awarii.
6.Posiadają doświadczenie w realizacji usług tego rodzaju – w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizowali przynajmniej 1 usługę polegającą na administrowaniu – zarządzaniu budynkami wielorodzinnymi/ komunalnymi bądź będącymi w posiadaniu innego właściciela w skład których łącznie wchodzi minimum 1400 lokali o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 60 000 m2 .
7.Posiadają ubezpieczenie OC za szkody wyrządzone w związku z wykonywaniem czynności zarządzania nieruchomościami na kwotę nie mniejszą niż 250 000 zł.
8.Przedstawią informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej w którym posiadają rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości co najmniej 100 000 zł.
Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia” na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów


Dokumenty lub oświadczenia, jakie maja dostarczyć wykonawcy:
1)Wypełniony formularz ofertowy .
2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
3)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5)Kserokopie licencji zawodowych zarządców nieruchomości.
6)Wykaz wykonanych i wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia / co najmniej jedna usługa zarządzania budynkami wielorodzinnymi w skład których wchodzi minimum 1400 lokali o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 60 000 m2
7)Co najmniej 1 referencję dot. usług wymienionych w wykazie jw. potwierdzającą, iż została ona wykonana z należytą starannością.
8)Wykaz osób, które będą realizować zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności.
9)Kserokopii uprawnień zawodowych do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia
10)Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zarządzania nieruchomościami na kwotę nie mniejszą niż 250 000 zł.
11)Wykaz niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia narzędzi, urządzeń i pomieszczeń.
12)Oświadczenie wykonawcy, iż w razie wyboru jego oferty będzie dysponował na terenie miasta pomieszczeniami przeznaczonymi do realizacji przedmiotu zamówienia – na formularzu oferty.
13)Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych zapewniających wykonanie zamówienia tj. minimum 100.000zł lub potwierdzającą zdolność kredytową na ww. kwotę, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
14)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam. publ.
15)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.
16)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z Zał. Nr 1, 2 i 3 do SIWZ- na formularzu oferty.
17)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
18)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
19)Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum)
20)Parafowany projekt umowy.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 03.09.2007r do godz. 930

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 03.09.2007r o godz. 1000

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium – 23. 000,00zł

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Data zamieszczenia ogłoszenia do BZP – 22.08.2007r

powrót...
Załączniki:
ikona pliku do pobraniapobierz SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Ewelina Brzozowska dnia 22.08.2007
Opublikowana przez Ewelina Brzozowska dnia 22.08.2007. Wygasa 12.09.2007. Odsłon 1644, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony