Wewnętrzne roboty remontowe w Szkole Podstawowej nr 2 w Sandomierzu (wygasły...)

Or.271.2.10.2017.DDR                                                                            Sandomierz, 2017-05-23

 

 

                                                 ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

 na zadanie pn. „Wewnętrzne roboty remontowe w Szkole Podstawowej nr 2 w Sandomierzu”.

 

  1. Dane dotyczące Zamawiającego:

      Nazwa: Gmina Miejska Sandomierz

      Adres: Pl. Poniatowskiego 3

      Telefon/faks:  15-644-01-00 / 15-644-01-01

      Strona www: www.sandomierz.pl

      Adres e-mail: sekretariat@um.sandomierz.pl

 

  1. Tryb udzielania zamówienia:

Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w trybie niepodlegającym Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) zgodnie z art. 4 ust. 8 – Ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Wewnętrzne roboty remontowe w Szkole Podstawowej nr 2 w Sandomierzu”.

 

Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji w skład której wchodzi:

-  opis techniczny ,

-  przedmiar robót,

-  specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót .

 

Dokumentacja została wykonana przez – Projektowanie Nadzór Budowlany Kosztorysowanie inż. Maria Bednarz, Sandomierz ul. Hutnicza 16 w kwietniu 2017r.

 

            Zakres robót obejmuje:

-          remont podłogi korytarza na II piętrze,

-          remont posadzki w przedsionku przy sali nr 13,

-          remont posadzki i ścian przedsionka, pomieszczenia socjalnego i sali nr 6,

-          remont posadzki i malowanie ścian w kuchni i pomieszczeniach zaplecza kuchni

-          wymiana wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej w części kuchennej oraz w piwnicach,

-          remont schodów drewnianych z drugiego piętra na poddasze,

-          wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej.

 

CPV – 45453000-7 – Roboty remontowe i renowacyjne

CPV – 45421000-4- Roboty w zakresie stolarki budowlanej

CPV – 45432130-4 – Pokrywanie podłóg

CPV - 45442100-8 – Roboty malarskie

CPV - 45332000-3 – Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

CPV – 45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne

 

Wykonawca zaproszony do złożenia oferty oraz pobierający wersję elektroniczną Zaproszenia z Biuletynu Informacji Publicznej zamawiającego zobowiązany jest do monitorowania strony internetowej (BIP) do dnia składania ofert, gdyż zamieszczane tam są ewentualne wyjaśnienia oraz / lub zmiany) treści Zaproszenia. Dokonane w ten sposób wyjaśnienia/uzupełnienia stają się częścią Zaproszenia i będą dla wykonawców wiążące.

 

  1. Termin wykonania zamówienia:

rozpoczęcie robót w ciągu trzech dni od przekazania placu budowy (przekazanie placu budowy po podpisaniu umowy , ale nie wcześniej niż 03.07.2017r.)

zakończenie -25.08.2017r.

 

  1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedłożenie następujących oświadczeń i dokumentów:

1)       Formularz oferty (zał. nr 1 do Zaproszenia).

2)       Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzona za zgodność z oryginałem.

3)       Oświadczenie, iż osoba (kierownik robót), która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia tj. uprawnienia konstrukcyjno-budowlane oraz wpis do właściwej izby samorządu zawodowego (zał. nr 2 do Zaproszenia).

4)       Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej.

 

Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu kserokopię wymaganych uprawnień do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej  kserokopię zaświadczeni projektantów z właściwej izby samorządu zawodowego. Dokumenty winny być aktualne na dzień składania ofert i podpisane za zgodność z oryginałem.

 

Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższe wymagania, jeżeli załączy do oferty wymienione dokumenty i oświadczenia zgodne z pkt. 5 niniejszego zaproszenia, aktualne na dzień składania ofert i potwierdzone za zgodność z oryginałem. Ocena spełniania zostanie dokonana wg formuły „spełnia-bądź nie spełnia”.

                                   

  1. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów :

1)    Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

2)    Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, oraz informacje przekazane za pomocą faksu, drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu.

3)    Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

 

  1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcą:

 - w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Krzysztof Kwieciński tel. +48 (15) 644-01-37, Sylwia Żołyniak tel. +48 (15) 644-01-78, fax: +48 (15) 644-01-01, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach: 800-1600

 

  1. Kryteria wyboru ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie kryterium – cena 100%. Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.

 

  1. Miejsce i termin złożenia ofert:

1)       Miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3

2)       Termin: Ofertę należy złożyć do dnia: 02.06.2017r. do godz. 10.30.

Ofertę należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy w lewym górnym rogu koperty, zaadresowane do Zamawiającego na adres: Gmina Miejska Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz oraz opisane:

 

Oferta na zadanie pn. Wewnętrzne roboty remontowe w Szkole Podstawowej nr 2 w Sandomierzu

Oznaczenie sprawy: Or.271.2.10.2017.DDR

Nie otwierać przed dniem 02.06.2017r. godz. 11.00.

 

 

3)       Składana oferta winna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym zał. nr 1 do niniejszego Zaproszenia; Oferta musi być złożona, pod rygorem nieważności w formie pisemnej, zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia w formie elektronicznej lub faxem.

4)       Ofertę należy napisać w języku polskim na maszynie, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.

5)       Cena w formularzu oferty winna być wyrażona cyfrowo i słownie i obejmować całość zamówienia.

Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu jej składania.

6)       O wyniku niniejszego postępowania prowadzonego w trybie „porównania cen” Zamawiający poinformuje wykonawców poprzez zamieszczenie stosownej informacji w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce „Ogłoszenia o wynikach przetargów”.

 
10. Załączniki do zaproszenia ofertowego:

1. Formularz oferty.
2. Oświadczenie.
3. Dokumentacja tech.
4. Wzór umowy.

 


 

Or.271.2.10.2017.DDR                                                                                             Sandomierz, 2017-05-29

 

 

                                                                  Wyjaśnienie treści Zaproszenia

 

 

Dot. postępowania prowadzonego w trybie porównanie cen pn. „Wewnętrzne roboty remontowe w Szkole Podstawowej nr 2 w Sandomierzu

 

 

W odpowiedzi na pytanie Wykonawcy Zamawiający Gmina Miejska Sandomierz udziela następujących wyjaśnień:

Pytanie:

Proszę o bardziej szczegółowe informacje ewentualnie o bliższe dane gdzie można zamówić żądane przez Państwa materiały

1)      wykładzin elastycznych PCV – jednowarstwowa (homogeniczna) o grubości całkowitej powyżej 3,0 mm – zbudowana z jednej warstwy.

Żadna z czołowych firm np. Tarkett, Forbo, Gerflor nie posiada wykładzin grubości ponad 3 mm o takich wymaganiach. Wszystkie wykładziny homogeniczne to 2 mm i nadmieniam, że nie ma wykładzin homogenicznych w kolorach drewna, jedynie wykładziny powyżej 3 mm to wykładziny akustyczne ale to nie homogeniczne lub 2,5 mm ale heterogeniczne.

Odpowiedź:

Do oferty należy przyjąć wykładzinę PCV homogeniczną, gr. 2mm o antypoślizgowości R9 i pozostałych właściwościach podanych w dokumentacji załączonej do Zaproszenia.

 

 


powrót...
Wersja : 1 2 3 
Informacja zatwierdzona przez Dorota Drozdowska-Achenbach dnia 29.05.2017
Opublikowana przez Dorota Drozdowska dnia 29.05.2017. Wygasa 03.06.2017. Odsłon 2438, Wersja 2
ikona drukuj
Początek strony