OPRACOWANIE STRATEGII PROMOCJI MIASTA SANDOMIERZA (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 206 000 EURO


Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax.(+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:

„OPRACOWANIE STRATEGII PROMOCJI MIASTA SANDOMIERZA”

 Opracowanie dokumentacji dotyczącej Strategii Promocji Miasta Sandomierza poprzedzać ma etap analityczno – badawczy obejmujący:
- analizę wyjściową miasta na podstawie dokumentów strategicznych
- analizę dotychczasowych działań promocyjnych miasta
- przeprowadzenie badań rynku i konsultacji społecznych w celu określenia zalet, szans, zagrożeń oraz wynikających z nich implikacji; analiza słabych i mocnych stron oraz szans i zagrożeń Miasta Sandomierza (analiza SWOT)
- przeprowadzenie badań ilościowych na próbie ogólnopolskiej dotyczących wizerunku Miasta Sandomierza
- określenie podstawowych problemów i sposobów ich rozwiązywania

 Dokument charakteryzujący Strategię Promocji Miasta Sandomierza uwzględniać ma następujące zagadnienia:
- charakterystyka grup docelowych
- opracowanie kierunków i metod promocji
- wybór i opis Unikalnej Cechy Miasta
- opracowanie koncepcji marki miasta
- pozycjonowanie miasta
- propozycje działań reklamowych
- kierunki wewnętrznej polityki miasta
- określenie mierników oraz sposobu monitorowania wdrażania strategii
- założenia kampanii promocyjnej Miasta Sandomierza wskazane w Analizie ekonomiczno– finansowej Projektu - Studium Wykonalności „Wzmocnienie zasobów dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego miasta Sandomierza – II etap”:

Znak sprawy
ZP. 341-52/09

Tryb postępowania
Przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
73300000-5

Rodzaj zamówienia
Usługi

Termin realizacji zamówienia
31. 01. 2010r.

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
1. Ewa Kondek - tel. (0-15) 6440140 Wydział Edukacji, Kultury i Sportu UM
w Sandomierzu ul.Rynek 20
2. Dariusz Socha - tel. (0-15) 6440133 jw.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3a w Sandomierzu, p. nr 32, II p lub drogą pocztową.

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi art. 22 ust.1 oraz wymogi określone
w SIWZ, a w szczególności:
• w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali co najmniej 2 potwierdzone referencjami usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. opracowanie strategii promocji miasta,
• przedstawią referencje dot. w/w usług potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana
wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”.

Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy
z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Dokumenty wymagane od wykonawców
1. Wypełniony formularz ofertowy.
2. Kalkulacja cenowa.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy- to w tym okresie odpowiadających swym rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. opracowanie strategii promocji miasta, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz zamawiającego.
7. Co najmniej 2 referencje dot. usług wymienionych jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane
z należytą starannością.
8. Konspekt określający sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym rodzaj badań marketingowych/m.in. rodzaj badań ilościowych ze wskazaniem wielkości próby badawczej, ilości pytań oraz firmy badawczej, zasięg badań ilościowych, ilość konsultacji społecznych/.
9. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zamówień publicznych.
10. Oświadczenie wykonawcy o nie wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.
11. Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
12. Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
13. Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty (w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji).
14. Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo- w przypadku konsorcjum).
15. Parafowany projekt umowy.

I. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 3, 4 i 5 j. w. /KRS lub wpis do ewidencji działalności gosp., ZUS,US/ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Dokumenty, o których mowa w pkt. I lit. a winny być wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa w pkt.I lit. b winien być wystawiony nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
II. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.I lit. a, b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Data wystawienia takiego dokumentu winna odpowiadać datom dokumentów wymienionych w pkt.I jw.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
 cena - 40%
 zawartość merytoryczna konspektu przedstawiającego sposób
realizacji przedmiotu zamówienia - 60 %

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
Pl. Poniatowskiego3 do dnia: 09.11.2009r do godz. 10:00



Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3,
27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 09.11.2009r o godz. 10:30


Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium – nie wymagane

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.

Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP – 29.10.2009r


SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU


Sandomierz, dn. 03.11.2009r


WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ


W odpowiedzi na pytanie Wykonawcy dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dot. przetargu nieograniczonego pn. „OPRACOWANIE STRATEGII MIASTA SANDOMIERZA”, Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 -ustawy Prawo zamówień publicznych udziela wyjaśnień:

Pytanie:
Czy w części załącznik nr 2 wykaz usług, należy wykazać realizację Strategii Promocji dla innych podmiotów gospodarczych niż Urzędy Miast ?

Odpowiedź:
W załączniku Nr 2 tj. w wykazie usług można wykazać realizację Strategii Promocji dla innych podmiotów gospodarczych niż urzędy miast. Dla zamawiającego, którym w tym przypadku jest Gmina Sandomierz, nie jest istotne na czyje zlecenie była realizowana Strategia Promocji Miasta. Wykonawcy mogą przedstawić więc Strategie Promocji Miast przygotowane zarówno dla Urzędów Miast jak i dla innych podmiotów gospodarczych.



powrót...
Wersja : 1 2 3 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 29.10.2009
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 29.10.2009. Wygasa 10.11.2009. Odsłon 7105, Wersja 2
ikona drukuj
Początek strony