OPRACOWANIE STRATEGII PROMOCJI MIASTA SANDOMIERZA (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 206 000 EURO


Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax.(+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:

„OPRACOWANIE STRATEGII PROMOCJI MIASTA SANDOMIERZA”

 Opracowanie dokumentacji dotyczącej Strategii Promocji Miasta Sandomierza poprzedzać ma etap analityczno – badawczy obejmujący:
- analizę wyjściową miasta na podstawie dokumentów strategicznych
- analizę dotychczasowych działań promocyjnych miasta
- przeprowadzenie badań rynku i konsultacji społecznych w celu określenia zalet, szans, zagrożeń oraz wynikających z nich implikacji; analiza słabych i mocnych stron oraz szans i zagrożeń Miasta Sandomierza (analiza SWOT)
- przeprowadzenie badań ilościowych na próbie ogólnopolskiej dotyczących wizerunku Miasta Sandomierza
- określenie podstawowych problemów i sposobów ich rozwiązywania

 Dokument charakteryzujący Strategię Promocji Miasta Sandomierza uwzględniać ma następujące zagadnienia:
- charakterystyka grup docelowych
- opracowanie kierunków i metod promocji
- wybór i opis Unikalnej Cechy Miasta
- opracowanie koncepcji marki miasta
- pozycjonowanie miasta
- propozycje działań reklamowych
- kierunki wewnętrznej polityki miasta
- określenie mierników oraz sposobu monitorowania wdrażania strategii
- założenia kampanii promocyjnej Miasta Sandomierza wskazane w Analizie ekonomiczno– finansowej Projektu - Studium Wykonalności „Wzmocnienie zasobów dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego miasta Sandomierza – II etap”:

Znak sprawy
ZP. 341-52/09

Tryb postępowania
Przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
73300000-5

Rodzaj zamówienia
Usługi

Termin realizacji zamówienia
31. 01. 2010r.

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
1. Ewa Kondek - tel. (0-15) 6440140 Wydział Edukacji, Kultury i Sportu UM
w Sandomierzu ul.Rynek 20
2. Dariusz Socha - tel. (0-15) 6440133 jw.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3a w Sandomierzu, p. nr 32, II p lub drogą pocztową.

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi art. 22 ust.1 oraz wymogi określone
w SIWZ, a w szczególności:
• w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali co najmniej 2 potwierdzone referencjami usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. opracowanie strategii promocji miasta,
• przedstawią referencje dot. w/w usług potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana
wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”.

Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy
z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Dokumenty wymagane od wykonawców
1. Wypełniony formularz ofertowy.
2. Kalkulacja cenowa.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy- to w tym okresie odpowiadających swym rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. opracowanie strategii promocji miasta, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz zamawiającego.
7. Co najmniej 2 referencje dot. usług wymienionych jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane
z należytą starannością.
8. Konspekt określający sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym rodzaj badań marketingowych/m.in. rodzaj badań ilościowych ze wskazaniem wielkości próby badawczej, ilości pytań oraz firmy badawczej, zasięg badań ilościowych, ilość konsultacji społecznych/.
9. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zamówień publicznych.
10. Oświadczenie wykonawcy o nie wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.
11. Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
12. Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
13. Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty (w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji).
14. Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo- w przypadku konsorcjum).
15. Parafowany projekt umowy.

I. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 3, 4 i 5 j. w. /KRS lub wpis do ewidencji działalności gosp., ZUS,US/ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Dokumenty, o których mowa w pkt. I lit. a winny być wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa w pkt.I lit. b winien być wystawiony nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
II. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.I lit. a, b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Data wystawienia takiego dokumentu winna odpowiadać datom dokumentów wymienionych w pkt.I jw.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
 cena - 40%
 zawartość merytoryczna konspektu przedstawiającego sposób
realizacji przedmiotu zamówienia - 60 %

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
Pl. Poniatowskiego3 do dnia: 09.11.2009r do godz. 10:00



Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3,
27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 09.11.2009r o godz. 10:30


Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium – nie wymagane

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.

Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP – 29.10.2009r


SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU


Sandomierz, dn. 03.11.2009r


WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ


W odpowiedzi na pytanie Wykonawcy dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dot. przetargu nieograniczonego pn. „OPRACOWANIE STRATEGII MIASTA SANDOMIERZA”, Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 -ustawy Prawo zamówień publicznych udziela wyjaśnień:

Pytanie:
Czy w części załącznik nr 2 wykaz usług, należy wykazać realizację Strategii Promocji dla innych podmiotów gospodarczych niż Urzędy Miast ?

Odpowiedź:
W załączniku Nr 2 tj. w wykazie usług można wykazać realizację Strategii Promocji dla innych podmiotów gospodarczych niż urzędy miast. Dla zamawiającego, którym w tym przypadku jest Gmina Sandomierz, nie jest istotne na czyje zlecenie była realizowana Strategia Promocji Miasta. Wykonawcy mogą przedstawić więc Strategie Promocji Miast przygotowane zarówno dla Urzędów Miast jak i dla innych podmiotów gospodarczych.




Sandomierz, dn.04.11.2009r



W odpowiedzi na pytanie Wykonawcy dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dot. przetargu nieograniczonego pn.„OPRACOWANIE STRATEGII PROMOCJI MIASTA SANDOMIERZ”, Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 -ustawy Prawo zamówień publicznych udziela wyjaśnień:

Pytanie nr 1:
Czy za spełnienie warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu uznają Państwo również strategie rozwoju miasta lub strategie promocji innych podmiotów nie będących miastem, gminą czy województwem lub inne strategie, np. strategie turystyczne/promocji turystyki, strategie informatyzacji?

Odpowiedź:
Zgodnie z punktem nr 6 „Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy” Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej „Opracowania strategii promocji Miasta Sandomierza”, za spełnienie warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu uznajemy jedynie wykazanie realizacji Strategii Promocji Miast.

Pytanie nr 2:
Czy w ocenie zawartości merytorycznej konspektu przedstawiającego sposób realizacji przedmiotu zamówienia wezmą Państwo również pod uwagę nie tylko ilość, ale również jakość źródeł, na których zostanie oparta „strategia Promocji Miasta Sandomierza” oraz jakość pytań użytych w badaniach ilościowych dot. wizerunku Miasta Sandomierza, gdyż
w naszej opinii przede wszystkim kryterium jakościowe decyduje o prawidłowym i należytym wykonaniu przedmiotu zamówienia.

Odpowiedź:
Zgodnie z punktem nr 13 „Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobie oceny ofert” Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej „Opracowania strategii promocji Miasta Sandomierza”, przy ocenie merytorycznej konspektu przedstawiającego sposób realizacji przedmiotu zamówienia bierzemy pod uwagę tylko ilość źródeł, na których zostanie oparta „Strategia promocji Miasta Sandomierza” oraz ilość pytań użytych w badaniach ilościowych dotyczących wizerunku Miasta Sandomierza.

powrót...
Wersja : 1 2 3 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 29.10.2009
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 29.10.2009. Wygasa 10.11.2009. Odsłon 7099, Wersja 3
ikona drukuj
Początek strony