Budowa osiedlowego placu zabaw przy ul. Schinzla w Sandomierzu – Etap I (wygasły...)

Sandomierz: Budowa osiedlowego placu zabaw przy ul. Schinzla w Sandomierzu - Etap I

Numer ogłoszenia: 131169 - 2015; data zamieszczenia: 04.09.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz , Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, faks 015 6440100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa osiedlowego placu zabaw przy ul. Schinzla w Sandomierzu - Etap I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana. Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji projektowej (stanowiącej Rozdział II SIWZ) składającej się z: - projektu zagospodarowania działki i uformowania nawierzchni pod plac zabaw, - szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. oraz - przedmiaru robót Dokumentację projektową, szczegółową specyfikację techniczną oraz przedmiar robót wykonała jednostka projektowa Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe BATORY Pracownia projektowa, ul. Batorego 4,33-100 Tarnów. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia w I etapie realizacji obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych. - niwelację terenu, - wykonanie fundamentów pod projektowane urządzenia i elementy małej architektury, - wykorytowanie podłoża na głębokość docelową pod nawierzchnie bezpieczne poliuretanowe, przewidziane do wykonania w II etapie, - wypełnienie koryta warstwą piasku o grubości 50 cm - nawierzchnia tymczasowa pod urządzenia zabawowe, przewidziane do docelowego zamontowania na nawierzchni poliuretanowej, - wykonanie nawierzchni z piasku o grubości 30 cm pod urządzenia zabawowe, dla których wysokość swobodnego upadku jest mniejsza od 1,0 m (koryto o głębokości 30 cm) - zmiana w stosunku do projektu, w którym dla tych urządzeń przewidziano nawierzchnię trawiastą, - wykonanie ciągów komunikacyjnych (chodniki), - wykonanie ogrodzenia panelowego wraz z bramą i furtkami, - montaż urządzeń zabawowych i małej architektury wyposażenia placu zabaw, - prace porządkowe. Zestawienie powierzchni placu zabaw: - Nawierzchnia z piasku o grubości 50 cm (koryto 50 cm) - 303,26 m2 - Nawierzchnia z piasku o grubości 30 cm (koryto 30 cm), zamiast nawierzchni trawiastej przewidzianej w projekcie - 300,00 m2 - Nawierzchnia ciągów pieszych (chodników) przewidziana do wykonania w I etapie - 206 m2 (bez chodnika poza ogrodzeniem placu). Nawierzchnia z piasku pod urządzenia zabawowe - do wykonania w I etapie. Charakterystyka: piasek płukany (ziarno od 0,2 do 2 mm), bez cząsteczek mułu lub gliny. Wyposażenie szkolnego placu zabaw: Wszystkie urządzenia i elementy należy fundamentować i instalować zgodnie z PN-EN 1176-7:2009 oraz rysunkami - wg wybranego zestawu producenta. Nie ustala się jednego typowego rozwiązania. Wszystkie montowane urządzenia i elementy wyposażenia placu zabaw muszą posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa potwierdzające, że zostały wykonane w oparciu o obowiązujące normy w tym zakresie oraz posiadać dopuszczenie do stosowania w kontakcie z dziećmi. Plac wyposażony będzie w następujące elementy zestawów ćwiczeniowych i zabawowych. 1. Zestaw zabawowy (ozn. w projekcie literą B)- szt.1 2. Zestaw zabawowy (ozn. w projekcie literą F)- szt.1 3. Karuzela - szt.1 4. Stół rekreacyjny - szt.1 5. Piaskownica - szt.1 6. Huśtawka podwójna - szt.2 7. Huśtawka wagowa pojedyncza - szt.1 8. Huśtawka wagowa pojedyncza - szt.1 9. Sprężynowiec z cokołem (auto) - szt.1 10. Sprężynowiec z cokołem (helikopter) - szt.1 11. Sprężynowiec dwuosobowy z cokołem (auto) - szt.1 12. Sprężynowiec z cokołem (słoń) - szt.1 13. Ławki - szt.9 14. Kosze na śmieci - szt.9 Wyposażenie w elementy dodatkowe: - tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw - tablice informacyjne pokazujące możliwości i sposób wykorzystania każdego urządzenia. Charakterystyka nawierzchni betonowych - ciągi piesze. Ciągi piesze szerokości 150 i 300 cm, zostaną wykonane z kostki betonowej bezfazowej 10x20 cm, grubości 6 cm, w kolorze szarym. Przy obrzeżach trawnikowych na szerokości 20 cm, w kolorze czerwonym. Konstrukcja nawierzchni chodników: - kostka betonowa bezfazowa 20x10 cm - 6 cm - podsypka piask.-cem. 4:1, - 3 cm - podbudowa z mieszanki niezwiązanej o uziarnieniu ciągłym 4/16 stabilizowana mechanicznie - 10 cm - warstwa z kruszywa naturalnego zagęszczonego mechanicznie - 10 cm - podłoże ziemne zagęszczone do wskaźnika Is większe lub równe 0,97. Obrzeża trawnikowe -obrzeże betonowe 6x20 cm, spoinowane piaskiem, -ława betonowa z betonu C12/15 MPa (10x25cm z oporem 6x9 cm) Ogrodzenie terenu placu zabaw. Ogrodzenie panelowe, systemowe o wysokości 1,23m, złożone ze słupów stalowych o przekroju kwadratowym w rozstawie co 2,5 m i paneli ogrodzeniowych zgrzewanych punktowo. Przewiduje się zastosowanie rozwiązań systemowych o parametrach: - panel ogrodzeniowy zgrzewany punktowo, - panele zakończone bezpiecznie listwą, - szerokość panelu 1230 mm, - wysokość panelu 1230 mm, - oczko 200x50 mm, - średnica drutu pionowego: fi 5 mm, - średnica drutu poziomego: fi 5 mm, - panele proste, - zabezpieczenie antykorozyjne: ocynk+powłoka poliestrowa, - słupek ogrodzeniowy profil 60x60 mm o grubość blach 2 mm, - kolor słupków i wypełnienia - zielony RAL 6016, - brama dwuskrzydłowa szerokości 3,00 m i wysokości 1,23 m, - furtka-uchylna jednoskrzydłowa szerokości 1,28 m i wysokości 1,23m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, zawierająca zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót - Rozdział II SIWZ (ww. dokumentacja w formie drukowanej jest do wykorzystania i do wglądu w siedzibie Zamawiającego - w Wydziale Techniczno-Inwestycyjnym Urzędu Miejskiego w Sandomierzu ul. Opatowska 1 (wejście od ul. Oleśnickiego). Zamawiający informuje, że dołączony przedmiar robót z uwagi na przyjętą ryczałtową formę wynagrodzenia dla Wykonawcy należy traktować tylko jako materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. Zamawiający dopuszcza zastosowanie w ofercie urządzeń równoważnych w stosunku do urządzeń dobranych w projekcie, pod warunkiem, że oferowane urządzenia będą posiadać parametry funkcjonalne, jakościowe i techniczne nie gorsze jak urządzenia wyposażenia placu zabaw określone w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Sposób zagospodarowania placu zabaw został opisany w projekcie. Warunki równoważności: - Urządzenia wyposażenia placu zabaw muszą posiadać co najmniej funkcje i wyposażenie podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. - Urządzenia wyposażenia placu zabaw muszą posiadać wymiary wskazane w projekcie - Zamawiający dopuszcza od tych wymiarów (wymiary gabarytowe) odchyłki max +/- 10%, pod warunkiem zachowania strefy bezpiecznego upadku mieszczącej się w projektowanym obrysie placu zabaw. - Urządzenia wyposażenia placu zabaw muszą być wykonane z materiałów wskazanych w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. - Strefy bezpieczeństwa dla każdego urządzenia Wykonawca dobiera indywidualnie tak aby spełniały wymagania obowiązujących norm. - Urządzenia wyposażenia placu zabaw muszą być przeznaczone dla dzieci w grupie wiekowej określonej w projekcie. - Nie dopuszcza się: - oferowania innej ilości urządzeń niż określonych w projekcie, - innego sposobu zagospodarowania placu zabaw, niż opisanego w projekcie, - oferowanie urządzeń o innym kształcie. Wykonawca załączy do oferty karty techniczne oferowanych urządzeń zabawowych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również: - wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projekcie budowlanym - wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające ze specyfikacji technicznej, projektu budowlano-wykonawczego, - kompleksową obsługę geodezyjną, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na sekcjach mapy zasadniczej. Wskazanym jest aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie przyszłej budowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia placu budowy oraz ponoszenia odpowiedzialności za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami.

II.1.5)

  nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 45.23.32.50-6, 45.10.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania zamawiającemu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia, kosztorys ofertowy uproszczony, karty techniczne oferowanych urządzeń zabawowych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.2.2)

   nie przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: - Jeżeli roboty są utrudnione lub opóźnione przez zamawiającego w taki sposób, że wynika z tego konieczność przedłużenia czasu wykonania robót, to: a) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o okolicznościach i spodziewanych następstwach opóźnień lub utrudnień, b) czas na ukończenie robót będzie odpowiednio przedłużony przez Zamawiającego. - Jeżeli wystąpią okoliczności, za które Wykonawca nie odpowiada, a które uniemożliwiają odpowiednie i zgodne z prawem wykonanie całości lub części robót zgodnie z umową, Wykonawca niezwłocznie powiadomi pisemnie o tym Zamawiającego. Jeżeli w tych okolicznościach zajdzie konieczność zawieszenia pewnych robót to czas na ich ukończenie zostanie odpowiednio przedłużony, aż do chwili kiedy okoliczności ustaną. Jeżeli tempo wykonania pewnych robót będzie musiało ulec zahamowaniu, to czas na ich ukończenie zostanie przedłużony w stopniu, w jakim okoliczności to uzasadniają. 2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust.1 podlega unieważnieniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, Wydział Organizacyjny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, Biuro Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia do pobrania w załączniku



Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dorota Drozdowska-Achenbach dnia 04.09.2015
Opublikowana przez Dorota Drozdowska dnia 04.09.2015. Wygasa 24.09.2015. Odsłon 185026, Wersja 1