Budowa wielofunkcyjnego boiska przy Szkole Podstawowej Nr 2 i II Liceum Ogólnokształcącym w Sandomie (wygasły...)

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
Budowa wielofunkcyjnego boiska przy Szkole Podstawowej Nr 2 i II Liceum Ogólnokształcącym w Sandomierzu

Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 2
i II Liceum Ogólnokształcącym w Sandomierzu (bez urządzeń do rekreacji dla dzieci
i młodzieży).
Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji projektowej składającej się z:
1. projektu budowlano-wykonawczego dla zadania pt.: „Budowa wielofunkcyjnego boiska oraz urządzeń do rekreacji dla dzieci i młodzieży dla Szkoły Podstawowej Nr 2 i Liceum Nr 2 w Sandomierzu ul. Mickiewicza 9”, w skład którego wchodzi projekt zagospodarowania terenu i projekt drenażu boiska,
2. przedmiaru robót (komplet), jako materiału pomocniczego i informacyjnego
oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych:
Wykonanie wielofunkcyjnego boiska do gier o wymiarach 50x30m wraz z podbudową, drenażem, urządzeniami sportowymi montowanymi w jego obrębie oraz ogrodzeniem- piłkochwytem o wysokości 4 m.
Nawierzchnia boiska – z trawy syntetycznej o wysokości włosa 15-18 mm z wypełnieniem z piasku kwarcowego, na podłożu z kruszyw kamiennych. Kolor zielony trawy na terenie gier i kolor czerwony na pasie autowym.
Linie rozgraniczające pola gier o szerokości 5 cm w następujących kolorach:
- boisko do piłki ręcznej – kolor biały
- boisko do siatkówki – kolor żółty
- dwa boiska do koszykówki - kolor biały
Ogrodzenie- piłkochwyt z bramą i furtką (kolor zielony)
Chodnik wzdłuż boiska o spadku 2% z betonowej kostki brukowej szer.1,5 m na podsypce piaskowej, z obrzeżem trawnikowym 8x30 cm na podsypce piaskowej

Konstrukcja nawierzchni boiska:
-trawa syntetyczna zasypana piaskiem kwarcowym 1,5 do 1,8 cm
-warstwa wyrównawcza: kruszywo kamienne fr.0-6 mm 5,.0 cm
-kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie fr.5-40 mm 15,0 cm
-podsypka piaskowa, zagęszczona mechanicznie 10,0 cm
- grunt rodzimy
-obrzeża betonowe 8x30 cm szare na ławie z betonu B10 28x15 cm na posypce piaskowej gr. 5 cm

Rodzaje boisk w obrębie boiska wielofunkcyjnego:
- koszykówka – boiska zewnętrzne - szt.2
- boisko do siatkówki (główne) - szt.1
- boisko do piłki ręcznej - szt.1

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w/w dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, zawierająca zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót.
Ponadto Zamawiający dla ułatwienia pracy Wykonawców przy sporządzaniu oferty przekazuje przedmiar robót, tj. zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia.
Dołączony przedmiar robót z uwagi na przyjętą ryczałtową formę wynagrodzenia dla Wykonawcy należy traktować tylko jako materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie w trakcie budowy innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych i użytkowych równoważnych (nie gorszych) niż określone w tej dokumentacji.
W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca.
Wszelkie prace przy budowie kolektora kanalizacyjnego należy wykonać zgodnie
z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również:
- wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projekcie budowlano-wykonawczym
- wszelkie inne roboty, prace, badania (labolatoryjne), czynności, obowiązki i wymogi wynikające ze specyfikacji technicznej, projektu budowlano-wykonawczego,
- kompleksową obsługę geodezyjną, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą na sekcjach mapy zasadniczej.
W trakcie realizacji robót należy ponadto stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie budowy sieci kanalizacyjnych, Polskich Norm oraz przepisów ustawy Prawo budowlane.
Wskazanym jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie przyszłej budowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.

Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych
w związku z prowadzonymi robotami. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną budowę od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

Znak sprawy
ZP. 341-8/09

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
45233250 – 6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45340000 – 2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów
45100000 – 8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111240 – 2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane

Termin realizacji zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: do 24 sierpnia 2009r.

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
w sprawach formalnych dot. zamówień publicznych:
Dorota Drozdowska- Wydział Zamówień Publicznych tel. +48 (0-15) 644-01-32
Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz
(w godz. od 8:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku)
w sprawach technicznych:
Grzegorz Cież -Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-28
(w godz. od 8:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku)
Andrzej Żuber –Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-28
(w godz. od 8:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku)

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnie lub faksem wniosku lub w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3 w Sandomierzu, p. nr 32, II p lub drogą pocztową.

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy j.w, a w szczególności:
• w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 1 potwierdzone referencją zadanie o wartości minimum 400.000zł, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. kompleksowa budowa boiska wielofunkcyjnego łącznie z wykonaniem nawierzchni sportowej na boisku,
• w referencji od inwestora winny się znajdować: wartość robót, data i miejsce wykonania oraz potwierdzenie, że robota ta została wykonana należycie. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji złożonych przez Wykonawcę referencji.
• W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda złożenia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże:
- kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu § 17 ust. 1 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 16.05.2006),
- kierownika robót wod.- kan, z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu § 23 ust. 1 cytowanego wyżej rozporządzenia.
• Przedstawi zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego, stwierdzające, że osoby wskazane w wykazie do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie są członkami Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.

Zamawiający uzna odpowiadające wyżej wymienionym i ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Osoby wymienione w wykazie mają się wykazać aktualnym - w dniu składania ofert - wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osób wskazanych w wykazie.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy
z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.
Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty wynosiła:
- na nawierzchnię sportową boiska – 60 miesięcy
- na pozostałe roboty budowlane – 36 miesięcy licząc od dnia bezusterkowego
odbioru końcowego robót
- na wyposażenie sportowe i pozostałe – okres gwarancji według karty gwarancyjnej
na poszczególne elementy wyposażenia.

Zgodnie z zapisem w § 5 ust. 4 stanowiącej załącznik do SIWZ wzoru umowy –wykonawca w przypadku wygrania przetargu przed zawarciem umowy przedłoży zamawiającemu niżej wymienioną polisę:
- polisa ubezpieczeniowa dot. wszystkich ryzyk budowy (CAR) na sumę ubezpieczenia równą wartości zawartej umowy

Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie wykonawcy winni załączyć do oferty:
1) Wypełniony formularz ofertowy.
2) Kosztorys ofertowy.
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
6) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót, potwierdzonych referencjami-, co najmniej jedna o wartości minimum 400.000,00zł, odpowiadająca swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. kompleksowa budowa boiska wielofunkcyjnego łącznie z wykonaniem nawierzchni sportowej na boisku - z podaniem daty i miejsca wykonania, wartości i odbiorcy.
7) Co najmniej 1 referencja dot. robót budowlanych wymienionych w wykazie jw. potwierdzająca, iż została ona wykonana z należytą starannością o wartości jw.
8) Wykaz osób i podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia.
9) Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
10) Kserokopie uprawnień zawodowych:
kierownika budowy – uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
kierownika robót wod-kan. - uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń
11) Kserokopie aktualnych wpisów w/w pracowników na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
12) Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
13)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam. publ.
14) Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.
15)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z SIWZ i dokumentacja techniczną - na formularzu oferty.
16)Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej na terenie budowy - na formularzu oferty.
17)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
18)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
(w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
19)Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum)
20)Parafowany wzór umowy.
21) Dowód wniesienia wadium.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 20.04.2009r do godz. 9:30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3,
27-600 Sandomierz, pokój nr 11 (parter) w dniu 20.04.2009r o godz. 10:00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium – 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.

Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP – 30.03.2009r

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU


Sandomierz, dn.15.04.2009r

W odpowiedzi na pytanie Wykonawcy dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przetargu pn. „Budowa wielofunkcyjnego boiska przy Szkole Podstawowej Nr 2 i II Liceum Ogólnokształcącym w Sandomierzu” Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 -ustawy Prawo zamówień publicznych udziela następujących wyjaśnień:

Pytanie:
Czy Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie nawierzchni z trawy syntetycznej o zbliżonych do wymaganych w SIWZ parametrach technicznych, posiadającej wysokie walory użytkowe oraz duży stopień odporności na zużycie:
• Wysokość całkowita nawierzchni: 20 mm
• Włókno polipropylenowe, fibrylowane
• Gęstość: 42.395 splotów/m2
• Ciężar 8800 Dtex
• Ciężar całkowity: 1918 g/m2
• ITB lub rekomendacja lub deklaracja producenta na zgodność z normą PN-EN 15330-1 lub badanie np. labosport

Odpowiedź:
Informujemy, iż Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie nawierzchni z trawy syntetycznej
o parametrach technicznych jak w pytaniu Wykonawcy, posiadającej wysokie walory użytkowe oraz duży stopień odporności na zużycie pod warunkiem przedłożenia: aprobaty technicznej ITB lub rekomendacji technicznej ITB lub deklaracji producenta na zgodność z normą PN-EN 15330-1:2008 lub wyniku badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport.


Sandomierz, dn. 16.04.2009r



Wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przetargu nieograniczonym pn.”Budowa wielofunkcyjnego boiska przy Szkole Podstawowej Nr 2 i II Liceum Ogólnokształcącym w Sandomierzu”



W odpowiedzi na pytanie Wykonawcy dot. treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przetargu jw., Zamawiający zgodnie z art.38 ust.1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych udziela następujących wyjaśnień:

Pytanie:

W punkcie 5 SIWZ Zamawiający żąda referencji na roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. kompleksowa budowa boiska wielofunkcyjnego łącznie z wykonaniem nawierzchni sportowej na boisku o wartości minimum 400 000 zł. Technologia montażu nawierzchni z trawy syntetycznej wielofunkcyjnej i piłkarskiej jest taka sama. Nawierzchnie te różnią się między sobą
w zasadzie tylko długością włókna.

Czy w związku z tym Zamawiający dopuści referencje na roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia – kompleksową budowę boiska piłkarskiego łącznie z wykonaniem nawierzchni sportowej na boisku
o wartości minimum 400 000 zł?

Odpowiedź:

Zamawiający dopuszcza referencje na roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia – również kompleksową budowę boiska piłkarskiego łącznie z wykonaniem nawierzchni sportowej na boisku o wartości minimum 400 000 zł.



powrót...
Wersja : 1 2 3 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 30.03.2009
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 30.03.2009. Wygasa 21.04.2009. Odsłon 5245, Wersja 3
ikona drukuj
Początek strony