Utrzymanie zieleni miejskiej w m.Sandomierz (wygasły...)

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
I O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYCZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 60 000 EURO

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
„Utrzymanie zieleni miejskiej w m.Sandomierz”

Przedmiotem zamówienia są usługi.
Prace polegać będą na powierzchownym oczyszczaniu terenów zielonych /parków, skwerów, zieleni w pasach drogowych i dwóch placów zabaw/ z gałęzi liści i śmieci w ilości 58522 m2 koszeniu traw w ilości 41868 m2 cięciu żywopłotów w ilości 1109 mb pieleniu rabat różanych i bieżącym utrzymaniu krzewów w ilości 611 m2 oraz nasadzaniu kwiatów jednorocznych w ilości ok. 3100 szt. a w okresie zimowym odśnieżanie alejek i posypywanie piachem w ilości 13474 m2.

Znak sprawy
ZP. 341-17/2007

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
Główny przedmiot: 77310000-6

Rodzaj zamówienia
Usługi

Termin realizacji zamówienia: od 01.07.2007r. do 30.06.2008r.

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Albin Sękul - Wydział Nadzoru Komunalnego
tel.+48 (0-15) 644-01-31 w godz. 800 – 1400 /poniedziałek - piątek/
Marcin Gieracha - Wydział Nadzoru Komunalnego
tel.+48 (0-15) 644-01-29 w godz. 800 – 1400 /poniedziałek – piątek

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl lub po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. Opatowskiej 3a w Sandomierzu, p. Nr 3, I p lub drogą pocztową

Warunki wymagane od wykonawców

O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ. , spełniają wymogi art. 22 ust.1 oraz wymogi określone w SIWZ, a w szczególności:
•W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 3 potwierdzone referencjami usługi o charakterze podobnym z niniejszym zamówieniem oraz wartości około 50.000zł
•Kierownik robót powinien posiadać uprawnienia zawodowe do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia w zakresie architekta terenów zieleni

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia” na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów

Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie udziału warunków w postępowaniu, które należy dołączyć do oferty:
1)Wypełniony formularz ofertowy
2)Kosztorys ofertowy (wg przedmiaru robót )
3)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, usług o charakterze podobnym do niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości (minimum 3 o wartości 50.000zł każda) oraz daty i miejsca wykonania.
4)Co najmniej 3 referencje dot. usług wymienionych w wykazie jw. potwierdzająca, iż zostały one wykonane z należytą starannością o wartości minimum 50 000zł każda.
5)Wykaz kadry przeznaczonej do realizacji niniejszego zamówienia .
6)Kserokopia uprawnienień zawodowych kierownika robót do wykonywania prac w zakresie architekta terenów zieleni,
7)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam.publ. .
8)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych .
9)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
10)Oświadczenie o zapoznaniu się z przedmiarem robót – na formularzu oferty
11)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
12)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
13)Upoważnienie do podpisania oferty ( o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum).
14)Parafowany projekt umowy.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 11.06.2007r do godz. 9.30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3,
27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 11.06.2007r o godz. 10.00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium - 4 000,00zł

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej



powrót...
Załączniki:
ikona pliku do pobraniapobierz SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Ewelina Brzozowska dnia 01.06.2007
Opublikowana przez Ewelina Brzozowska dnia 01.06.2007. Wygasa 12.06.2007. Odsłon 1551, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony