Świadczenie usług komunikacyjnych w zakresie transportu zbiorowego w ramach komunikacji miejskiej na (wygasły...)

Świadczenie usług komunikacyjnych w zakresie transportu zbiorowego w ramach komunikacji miejskiej na terenie miasta Sandomierza
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi (o szacunkowej wartości poniżej 193 000euro)

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz , Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, faks 015 6440100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sandomierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług komunikacyjnych w zakresie transportu zbiorowego w ramach komunikacji miejskiej na terenie miasta Sandomierza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przewozowych w oparciu o obowiązujący rozkład jazdy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres prac obejmuje: usługi transportu zbiorowego komunikacji miejskiej - przewozów pasażerskich:ilość kilometrów: 227 353 km w okresie 10 miesięcy. 1)Zamawiający umożliwi Wykonawcy nieodpłatne korzystanie z przystanków i zatok autobusowych będących w jego gestii. 2)Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania wyraźnego oznaczenia trasy i numeru linii. 3)Sprzedaż biletów jednorazowych będzie prowadzona w formie biletów drukowanych z możliwością kasowania ich przez pasażerów w kasownikach umieszczonych w pojazdach; drukowaniem biletów zajmie się Wykonawca. 4)Wykonawca sam określa cenę biletu jednorazowego, jednakże jej wysokość nie może przekraczać kwoty uchwalonej przez Radę Miasta Sandomierza. 5)Wykonawca w ramach świadczonych usług prowadzi kontrole biletowe. 6)Wykonawca będzie zobowiązany do respektowania uprawnień do przejazdów bezpłatnych i ulgowych, wynikających z aktualnych przepisów uchwalonych przez Radę Miasta Sandomierza w ramach rozkładu stanowiącego Załącznik do SIWZ. 7)Koszt umieszczania rozkładów jazdy (w tym uzupełnianie zniszczonych itp.) na przystankach obciąża Wykonawcę. 8)Wykonawca może wykonywać inne przewozy pasażerskie, nie objęte niniejszym postępowaniem na zasadach i według cen wynikających z udzielonej licencji. 9)Sprzęt niezbędny do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia powinien posiadać wyposażenie zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U z dn. 26 lutego 2003 r., Nr 32, poz. 262 z późn. zm.). 10)Warunki dodatkowe pojazdu: a)Liczba drzwi dla pasażerów - co najmniej 2 uruchamianych mechanicznie, zdalnie sterowanych przez kierowcę; b)łączna liczba miejsc (siedzące i stojące) w zgłoszonych do postępowania autobusach wynosi co najmniej 500; c)pojazdy muszą posiadać miejsce na wózek; d)informacja o linii: z przodu i z boku w postaci podświetlanej tablicy lub taśmy z numerem linii i przystankiem docelowym albo w postaci pełnowymiarowego wyświetlacza elektronicznego prezentującego numer linii i przystanek docelowy, informacja z boku umieszczona pomiędzy I i II drzwiami, z tyłu w postaci podświetlanej tablicy lub taśmy z numerem linii albo w postaci wyświetlacza elektronicznego prezentującego numer linii, e)pojazd powinien zawierać logo Wykonawcy oraz czytelny numer taborowy, f)pojazdy muszą być wyposażone w urządzenia przeznaczone do kasowania biletów (kasowniki): co najmniej 2 sztuki w każdym pojeździe, g)reklamy na pojeździe nie mogą zasłaniać informacji o numerze linii i kierunku jazdy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium- nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów: licencja na wykonywanie transportu drogowego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów: wykaz usług zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie- co najmniej 1 usługę dot. przewozów pasażerskich autobusami miejskimi, potwierdzoną dokumentem, iż zamówienie zostało wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów: wykaz narzędzi i urządzeń technicznych (pojazdów)- dysponowanie co najmniej 10 autobusami miejskimi posiadającymi powyżej 30 miejsc każdy, z których co najmniej 1 szt. przystosowana jest do przewozu osób niepełnosprawnych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów: wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia na podstawie wymaganych dokumentów: informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (minimum 100 000zł), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sandomierzu, Wydział Zamówień Publicznych, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3. Termin otwarcia ofert: 25.02.2010 godzina 10:30 w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, pokój nr 11 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP - 16.02.2010r

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU

 

 

 

 

ZP. 341-2/1/10                        Sandomierz, dn. 23.02.2010r

 

WYJAŚNIENIE  TREŚCI  SIWZ


 

W odpowiedzi na pytania Wykonawcy dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dot. przetargu

nieograniczonego pn. „Świadczenie usług komunikacyjnych w zakresie transportu zbiorowego w ramach komunikacji miejskiej na terenie miasta Sandomierza”, Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 -ustawy Prawo zamówień publicznych udziela wyjaśnień:

 

Pytanie:
Czy Wykonawca ma zagwarantowaną wyłączność do obsługi tras zgłoszonych w przetargu zgodnie z załącznikiem Nr 1? Jeżeli nie, to czy działanie Zamawiającego będzie zgodne z prawem, gdy po podpisaniu umowy z Wykonawcą (który wygrał przetarg na obsługę tras), Zamawiający dopuści innych przewoźników nie wyłonionych w drodze przetargu?
Odpowiedź:
Wykonawca nie ma zagwarantowanej wyłączności do obsługi tras zgłoszonych w przetargu.

 

Pytanie:
W jakich godzinach będą kursowali inni przewoźnicy na zgłoszonych do przetargu trasach
( na całej ich długości lub części), w sytuacji gdy Zamawiający dopuści do świadczenia przewozów, przewoźników nie wyłonionych w drodze przetargu, a których funkcjonowanie będzie miało wymierny wpływ na rentowność Wykonawcy i warunków umowy?
Odpowiedź:
Inni przewoźnicy będą kursowali zgodnie z ustalonymi rozkładami jazdy (do wglądu w Wydziale Nadzoru Komunalnego Urzędu Miejskiego ul. Rynek 2/3).

 

Pytanie:
Czy sprzedaż biletów przez Wykonawcę ma dotyczyć wyłącznie biletów jednorazowych?, czy też powinna być zgodna z Uchwałą Rady Miasta Sandomierza i musi dotyczyć również biletów miesięcznych i karnetów 10-cio przejazdowych?
Odpowiedź:
Sprzedaż biletów ma być zgodna z Uchwałą Rady Miasta Sandomierza.

 

Pytanie:
Czy urządzenia do kasowania biletów (kasowniki) muszą być elektroniczne i powinny pozostawić na skasowanym przez pasażera bilecie minimum wydruk godziny przejazdu?
Odpowiedź:
Urządzenia do kasowania biletów wg uznania i możliwości Wykonawcy – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 


powrót...
Wersja : 1 2 3 4 5 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 16.02.2010
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 16.02.2010. Wygasa 26.02.2010. Odsłon 8488, Wersja 5
ikona drukuj
Początek strony