.„Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Sandomierz do placówek oświatowych w Tarnobrzegu w (wygasły...)

 Oznaczenie sprawy: Or.271.2.20.2017.JPA

Sandomierz, 2017-12-05

 

 

                                         ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

na zadanie pn.„Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Sandomierz do placówek oświatowych w Tarnobrzegu w okresie od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.”

 

  1. Dane dotyczące Zamawiającego:

Nazwa: Gmina Sandomierz

Adres: Pl. Poniatowskiego 3

Telefon/faks: 15 8154100 / 15 8154101

Strona www: www.sandomierz.pl

Adres e-mail: sekretariat@um.sandomierz.pl

 

  1. Tryb udzielania zamówienia:

Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w trybie niepodlegającym Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017r., poz. 1579 ze zmian..) zgodnie z art. 4 ust. 8 – Ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bezpiecznym i punktualnym dowozie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Sandomierz do placówek oświatowych w Tarnobrzegu tj. Zespołu Szkół Specjalnych przy ul. Dąbrowskiej 10a oraz Ośrodka Rehabilitacyjno – Edukacyjno – Wychowawczego przy ulicy Aleja Niepodległości 2 w okresie od 1 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2018 roku.

Przewóz dotyczy wszystkich dni, w których odbywać się będą zajęcia dydaktyczne, opiekuńcze i wychowawcze w okresie od 1 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2018 roku.

Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia opieki nad uczniami w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozu na trasie Sandomierz – Tarnobrzeg – Sandomierz. Planowana liczba dzieci dowożonych – co najmniej 6.

W czasie trwania umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dzieci dowożonych, godzin i rozkładu jazdy.  

Faktyczne godziny dowozu i powrotu Wykonawca ustali po otrzymaniu rozkładu zajęć z ww. placówek oświatowych. Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom dodatkowo tj. poza kierowcą, opiekuna.

Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolności do czynności prawnych, niekarana oraz posiadająca kurs udzielania pierwszej pomocy.

Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do:

a)    zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci,

b)   zapewnienie bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci niepełnosprawnych

c)    doprowadzenia i przyprowadzenia z samochodu do placówki każdego dziecka.

W trakcie realizacji usługi oraz w przypadku indywidualnych zmian zajęć szkolnych Wykonawca zobowiązany będzie kontaktować się z dyrektorami ww. placówek oświatowych.

W tracie trwania ferii, świąt lub innych wyznaczonych przez dyrekcje placówek oświatowych dni wolnych od zajęć przewóz nie będzie się odbywał.

Pojazdy muszą być wyposażone w pasy bezpieczeństwa. Z przewozów objętych zamówieniem mogą korzystać tylko dzieci wskazane przez Zamawiającego.

W przypadku awarii wyznaczonego samochodu Wykonawca niezwłocznie zawiadomi o zaistniałym fakcie pracownika ds. oświaty w CUW w Sandomierzu i podstawi nie później niż w ciągu 60 minut od powstania awarii, samochód spełniający właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym.

W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego.

Pojazdy Wykonawcy muszą być sprawne technicznie i posiadać ubezpieczenie OC i NNW. Uczniów niepełnosprawnych Wykonawca odbiera z domu i po zakończonych zajęciach lekcyjnych dowozi do ww. miejsca.

 

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest również w załączonym wzorze umowy.

 

Wykonawca zaproszony oraz pobierający wersję elektroniczną Zaproszenia z Biuletynu Informacji Publicznej zamawiającego zobowiązany jest do jej monitorowania do dnia składania ofert, gdyż zamieszczane tam są ewentualne wyjaśnienia oraz / lub zmiany) treści Zaproszenia. Dokonane w ten sposób wyjaśnienia/uzupełnienia stają się częścią Zaproszenia i będą dla wykonawców wiążące.

 

  1. Termin wykonania zamówienia: od 1 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2018 roku (z wyłączeniem miesiąca sierpnia).

 

  1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedłożenie następujących oświadczeń i dokumentów:

a) Formularz oferty.

b) kserokopia aktualnego wpisu z właściwego rejestru uprawniającego przewoźnika do występowania w obrocie prawnym lub aktualnego elektronicznego wydruku z KRS lub CEiDG.

c) kserokopia licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez przewoźnika);

d) dokumenty potwierdzające dopuszczenie środków transportu do ruchu (kserokopia dowodu rejestracyjnego środka transportu lub zaświadczenia z przeglądu technicznego potwierdzone za zgodność z oryginałem przez przewoźnika);

e) kserokopia polisy lub dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że środki transportu przewidziane do realizacji usługi przewozowej są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej w ruchu drogowym oraz od odpowiedzialności od następstw nieszczęśliwych wypadków (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez przewoźnika) (ważność polisy obejmować musi okres realizacji przedmiotu zamówienia);

f) oświadczenie o niekaralności złożone przez kierowcę i opiekuna opatrzone datą i czytelnym podpisem;

g) oświadczenie opiekuna o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i posiadaniu zaświadczenia o odbyciu kursu udzielania pierwszej pomocy.

h) wykaz środków transportu niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje Przewoźnik – wymagane jest udokumentowanie posiadania co najmniej jednego środka transportu, który umożliwia przewóz co najmniej 16 dzieci.

 

Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższe wymagania, jeżeli załączy do oferty wymienione dokumenty i oświadczenia zgodne z pkt. 5 niniejszego zaproszenia, aktualne na dzień składania ofert i potwierdzone za zgodność z oryginałem. Ocena spełniania zostanie dokonana wg formuły „spełnia-bądź nie spełnia”.

 

Przed zawarciem umowy Wykonawca na żądanie Zamawiającego jest zobowiązany udokumentować: niekaralność kierowcy, niekaralność opiekuna, posiadanie przez opiekuna zaświadczenia o odbyciu kursu pierwszej pomocy.

  1. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów :

1)  Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

2)  Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, oraz informacje przekazane za pomocą faksu, drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu.

3) Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

 

  1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcą:

- w sprawach procedury: Joanna Pawelczyk tel. 15 81 54 132, Dorota Wyrzykowska Pycior tel. 15 644 56 80 wew. 27

- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Marek Rutkowski tel.15 644-56-80 wew. 22 fax: 15 8154 101, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-16:00

  1. Kryteria wyboru ofert:

Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie kryterium – cena 100%.

Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.

 

  1. Miejsce i termin złożenia ofert:

1) Miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3

2) Termin: Ofertę należy złożyć do dnia: 12.12.2017r. do godz. 10.00.

Ofertę należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy w lewym górnym rogu koperty, zaadresowane do Zamawiającego na adres: Gmina Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierzoraz opisane:

 

„Oferta na zadanie pn. „Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Sandomierz do placówek oświatowych w Tarnobrzegu w okresie od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.” - Oznaczenie sprawy: Or.271.2.20.2017.JPA i klauzulą nie otwierać przed dniem 12.12.2017r. godz. 10.30.

 

3)  Składana oferta winna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym zał. nr 1 do niniejszego Zaproszenia; Oferta musi być złożona, pod rygorem nieważności w formie pisemnej, zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia w formie elektronicznej lub faxem.

4)  Ofertę należy napisać w języku polskim na maszynie, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.

5)  Cena w formularzu oferty winna być wyrażona cyfrowo i słownie i obejmować całość zamówienia.

Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu jej składania.

6)  O wyniku niniejszego postępowania prowadzonego w trybie „porównania cen” Zamawiający poinformuje wykonawców poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce „Ogłoszenia o wynikach przetargów” – stosownej informacji.

7)   Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieudzielenia zamówienia.

8)   Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

10.Załączniki do zaproszenia ofertowego:

1)Formularz oferty.
2)Wzór umowy.

 

 

 

 

 


powrót...
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 05.12.2017
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 05.12.2017. Wygasa 13.12.2017. Odsłon 925, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony