Wymiana pokrycia połaci dachowej na budynku sali gimnastycznej w Gimnazjum Nr 1 w Sandomierzu. (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 5 150 000 EURO

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
Wymiana pokrycia połaci dachowej na budynku sali gimnastycznej w Gimnazjum Nr 1 w Sandomierzu.

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana.
Wymiana pokrycia połaci dachowej na budynku sali gimnastycznej w zakresie:
1.Rozbiórka dwóch warstw papy. - 837,6 m2
2.Wymiana instalacji odgromowej (poziomy) - 247,24m
3.Wymiana obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55mm – 83,91m2
4.Wymiana rynny dachowej z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55mm – 43,02m
5.Ułożenie nowego pokrycia z dwóch warstw papy termozgrzewalnej ( papa wierzchniego krycia gr. min. 4,8mm, modyfikowana SBS, papa podkładowa wg. systemu) – 837,6 m2

Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji:
-przedmiaru robót (zał. Nr 1 do SIWZ),
-specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. Nr 2 do SIWZ).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (zał. Nr 2 do SIWZ) zawierająca zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości poszczególnych robót.

Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w/ zamówienia podane jest w przedmiarze robót (zał. Nr 1 do SIWZ), stanowiącym materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny.

W trakcie realizacji robót należy ponadto stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz norm europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.

Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z terenem wskazanym w SIWZ, na którym będą prowadzone prace oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.

Znak sprawy
ZP. 341-11/08

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
45261210-9 – Wykonywanie pokryć dachowych
45111100-9 – Roboty rozbiórkowe
45312311-0 – Instalowanie przewodów odgromowych

Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane

Termin realizacji zamówienia:
rozpoczęcie- od 02.07.2008r.
zakończenie – do dnia 20.08.2008r.

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Sylwia Żołyniak - Wydział Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, telefon. (+48) 0-15 644-01-30

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3 w Sandomierzu, p. Nr 32, II p lub drogą pocztową

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy j.w, a w szczególności:

•W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 1 potwierdzone referencją zadanie o podobnym charakterze i zakresie oraz o wartości minimum 60.000,00zł, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wymiana pokrycia połaci dachowej z papy.
W referencji od inwestora powinny się znajdować: wartość robót, data i miejsce wykonania oraz potwierdzenie, że robota ta została wykonana należycie.
•Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno- budowlanej. Przedstawią zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, stwierdzające, iż kierownik robót wpisany jest na jej listę.
•Przeprowadzą wizję lokalną na terenie budowy oraz zdobędą wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Wykonawca udzieli co najmniej 5 letniej gwaranci na wykonany przedmiot zamówienia
Dokumenty lub oświadczenia, jakie maja dostarczyć wykonawcy:
1)Wypełniony formularz ofertowy
2)Kosztorys ofertowy.
3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
6)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych– co najmniej 1 potwierdzona referencją, w zakresie wymiany pokrycia połaci dachowej z papy o wartości minimum 60.000,00zł - z podaniem daty i miejsca wykonania, wartości i odbiorcy.
7)Co najmniej 1 referencja dot. robót budowlanych wymienionych w wykazie jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością o wartości jw.
8)Wykaz osób i podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia.
9)Kserokopia uprawnień zawodowych kierownika budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej.
10)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam. publ.
11)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.
12)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z SIWZ i dokumentacja techniczną - na formularzu oferty.
13)Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej na terenie budowy - na formularzu oferty.
14)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
15)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
16)Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum)
17)Parafowany projekt umowy.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 16.05.2008r do godz. 9.30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3,
27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 16.05.2008r o godz. 10.00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium – nie jest wymagane

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Data zamieszczenia ogłoszenia do BZP – 24.04.2008r


Sandomierz, dnia 12.05.2008r.

Odpowiedzi na pytania zadane przez Wykonawcę

dot. przetargu nieograniczonego pn. „Wymiana pokrycia połaci dachowej na budynku sali gimnastycznej w Gimnazjum Nr 1 w Sandomierzu”

W związku z zapytaniem wykonawcy- na podst. art. 38 ust. 1 i 2 ustawy -prawo zamówień publicznych przesyłamy odpowiedzi na zadane pytania:

Pytanie 1:
Czy zerwana stara papa ma zostać złożona na miejscu wskazanym przez zamawiającego czy też ma zostać wywieziona i zutylizowana w gestii wykonawcy?
Odpowiedź:
Wywiezienie i utylizowanie papy jest w gestii wykonawcy.

Pytanie 2:
Po dokonaniu rozbiórki pokrycia z papy, jeśli okaże się że wylewka jest miejscami uszkodzona i należy ją wykonać ponownie, to czy ta praca zostanie ujęta jako praca dodatkowa?
Odpowiedź:
Inwestor nie przewiduje robót dodatkowych.



powrót...
Wersja : 1 2 
Informacja zatwierdzona przez Ewelina Brzozowska dnia 24.04.2008
Opublikowana przez Ewelina Brzozowska dnia 24.04.2008. Wygasa 16.05.2008. Odsłon 3748, Wersja 2
ikona drukuj
Początek strony