Roboty remontowe w Przedszkolu Samorządowym Nr 1 w Sandomierzu przy ul. Okrzei 8 (wygasły...)

 Sandomierz: Roboty remontowe w Przedszkolu Samorządowym Nr 1 w Sandomierzu przy ul. Okrzei 8 (remont pokrycia połaci dachowej, wymiana rynien i rur spustowych, wymiana instalacji odgromowej, remont pomieszczeń kuchennych na I piętrze)

Numer ogłoszenia: 131172 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Samorządowe Nr 1 , ul. Okrzei 8, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 15 832 22 08.

Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sandomierz.pl/przed1/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w Przedszkolu Samorządowym Nr 1 w Sandomierzu przy ul. Okrzei 8 (remont pokrycia połaci dachowej, wymiana rynien i rur spustowych, wymiana instalacji odgromowej, remont pomieszczeń kuchennych na I piętrze).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Remont pokrycia połaci dachowej o powierzchni 545,32m2 zakresie: 1.Rozbiórka istniejącego pokrycia dachu z papy. 2.Wykonanie dwuwarstwowego pokrycia powierzchni dachu papą termozgrzewalną. 3.Wymiana obróbek blacharskich, rur i rynien dachowych z blachy stalowej powlekanej. 4.Wymiana instalacji odgromowej. 5.Remont kominów. Remont dwóch pomieszczeń kuchennych o łącznej powierzchni 13,20m2 w zakresie: 1.Zerwanie istniejących posadzek z lastryka . 2.Demontaż osprzętu sanitarnego i rurociągów. 3.Wymiana stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicą ( drzwi pełne zamykane na klucz, fabrycznie wykończone,) - 2 szt. 4.Wymiana okienka podawczego - 1 szt. 5.Montaż rurociągów instalacji wod.-kan.( piony kanalizacyjne, podejścia do umywalek, zlewozmywaków, rurociągi ciepłej i zimnej wody, zawory odcinające kulowe). 6.Obudowa pionów kanalizacyjnych i wodnych płytami gipsowo -kartonowymi (płyty wodoodporne) . 7.Montaż wywietrzaków podokiennych - 2 szt. 8.Wyłożenie ścian płytkami gat. 1 (kolory jasne, pastelowe). 9.Ułożenie płytek gres antypoślizgowych (R10) na posadzce gat. 1 ( kolor dopasowany do koloru płytek ściennych) z cokolikiem (płytka cokołowa wyoblona). 10.Malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi (kolory jasne). 11.Montaż osprzętu sanitarnego (umywalka porcelanowa z syfonem, zlew dwukomorowy i jednokomorowy ze stali nierdzewnej na nogach, bateria umywalkowa, zlewozmywakowe). 12.Wymiana opraw oświetleniowych z kloszem. 13.Wymiana przełączników (hermetyczne). 14.Wymiana instalacji elektrycznej. 15.Malowanie grzejników i rur co. Remont pokoju nauczycieli o powierzchni 17,60m2w zakresie: 1.Wymiana posadzki z PCV na panele podłogowe . 2.Malowanie ścian i sufitu farbami emulsyjnymi (kolory jasne) - 69,91m2. 3.Wymiana stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicą ( drzwi pełne zamykane na klucz, fabrycznie wykończone) - 1 szt. 4.Obudowa pionu kanalizacyjnego płytami gipsowo -kartonowymi (płyty wodoodporne). 5.Wymiana opraw oświetleniowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4, 45.31.23.10-3, 45.43.00.00-0, 45.42.10.00-4, 45.26.25.00-6, 45.44.10.00-0, 45.22.38.00-4, 45.33.20.00-3, 45.33.11.00-7, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium- nie wymagane

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający uzna, iż wykonawca spełnił powyższy warunek, jeśli udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej w zakresie wykonywania pokryć dachowych z papy termozgrzewalnej o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający uzna, iż wykonawca spełnił powyższy warunek, jeśli przedstawi w ofercie osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji jakie zostaną im powierzone- kierownicy robót winni posiadać uprawnienia do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia tj. kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadać aktualny wpis do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorys ofertowy, ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów (doświadczenie, kadra)na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Samorządowe nr 1 w Sandomierzu, ul. Okrzei 8 (pokój Dyrektora).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Przedszkolu Samorządowym nr 1 w Sandomierzu (pokój nauczycielski).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU

 


powrót...
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 14.05.2010
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 14.05.2010. Wygasa 03.06.2010. Odsłon 1398, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony