Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przedsięwzięcia pn. „Budowa przedszkola przy (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 206 000 EURO

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przedsięwzięcia pn. „Budowa przedszkola przy ul. Portowej Nr 28 w Sandomierzu”.
Przedszkole czterooddziałowe z placem zabaw dla dzieci, z kuchnią, wyposażeniem, przyłączami oraz zagospodarowaniem terenu ujmującym wyburzenie istniejącego przedszkola po wybudowaniu nowego.
Szczegółowy zakres przedsięwzięcia zawiera zał..Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, program funkcjonalno-użytkowy – zał. Nr 1.1 do SIWZ oraz załącznik graficzny - Nr 3
do SIWZ.

Znak sprawy
ZP. 341-50/09

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
CPV 71220000- 6

Rodzaj zamówienia
Usługi

Termin realizacji zamówienia:
17.05.2010r.

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
w sprawach technicznych:
Grzegorz Cież -Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-28
(w godz. od 8:00do 14:00 od poniedziałku do piątku)
Witold Wawszczyk -Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-37
(w godz. od 8:00do 14:00 od poniedziałku do piątku)

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnie lub faksem wniosku lub w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3 w Sandomierzu, p. nr 32, II p lub drogą pocztową.

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.
1 ustawy jw., a w szczególności:
• w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 1 potwierdzoną referencją usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. zaprojektowanie przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu o wartości minimum 100.000 zł .
• posiadają co najmniej 1 referencję dot. usługi wymienionej jw. potwierdzającą, iż została ona wykonana z należytą starannością z podaniem jej wartości daty i miejsca jej wykonania oraz zamawiającego,
• posiadają uprawnioną kadrę do realizacji zadania: wymagane uprawnienia w branży architektonicznej , konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej wraz z aktualnymi wpisami do właściwych izb samorządu zawodowego – Okręgowych Izb Inżynierów Budownictwa.

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”.

Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy
z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia
na okres 3 lat.

Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie wykonawcy winni załączyć do oferty:
1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku stanowiącego zał. nr 4 do SIWZ).
2. Wycena prac projektowych.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy- to w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem usłudze będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, – co najmniej 1
o wartości minimum 100 000 zł -zaprojektowanie przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu – wg zał. nr 5 do SIWZ
7. Co najmniej 1 referencja dot. usługi wymienionej jw. potwierdzająca, iż została ona wykonana
z należytą starannością.
8. Wykaz kadry- wg zał. Nr 6 do SIWZ wraz z kserokopiami uprawnień w branży architektonicznej, konstrukcyjno-budowlane, sanitarnej i elektrycznej i aktualnymi zaświadczeniami o wpisie do właściwych izb samorządu zawodowego.
9. Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
10. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości minimum 100 000 zł lub zdolność kredytową wykonawcy w tej wysokości, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Ponadto do oferty należy dołączyć:

11. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam. publ. – wg zał. nr 7 do SIWZ.
12. Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych – wg zał. nr 8 do SIWZ.
13. Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
14.Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
15.Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty (w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
16.Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum).
17.Parafowany projekt umowy - wg zał. nr 2 do SIWZ.

I. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 3, 4 i 5 j. w. /KRS lub wpis do ewidencji działalności gosp., ZUS,US/ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Dokumenty, o których mowa w pkt. I lit. a winny być wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa w pkt.I lit. b winien być wystawiony nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
II. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.I lit. a, b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Data wystawienia takiego dokumentu winna odpowiadać datom dokumentów wymienionych w pkt. I jw.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 21 10. 2009r do godz. 10:00

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3,
27-600 Sandomierz, pokój nr 11 (parter) w dniu: 21. 10. 2009r o godz. 10:30

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Nie wymagane.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.

Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa
w art. 67 ust. 1 pkt 6.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP – 28.09.2009r



SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU




Sandomierz, dn. 02.10.2009r

ZP. 341-50/1/09

INFORMACJA O WNIESIENIU PROTESTU


Dotyczy: Postępowania o zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego pn.„Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przedsięwzięcia pn. „Budowa przedszkola przy ul. Portowej Nr 28 w Sandomierzu”.

Informuję, iż w dniu 02.10.2009r wpłynął protest wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wniesiony przez Pracownię Architektoniczną CZORA&CZORA Sp. z o.o., 40-689 KATOWICE, ul. Armii Krajowej 6.
Zgodnie z art. 181 ust. 3– ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2007r. Nr 223 poz. 1655z późn. zm) wzywa się wykonawców do wzięcia udziału w postępowaniu toczącym się w wyniku wniesienia protestu.

Uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu stają się wykonawcy, którzy mają interes prawny w tym, aby protest został rozstrzygnięty na korzyść jednej ze stron i którzy przystąpili do postępowania przed upływem terminów wymienionych w art. 181 ust.4 ustawy-Prawo zamówień publicznych.

Wykonawca zgłasza przystąpienie do postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu, wskazując swój interes prawny w przystąpieniu i określając swoje żądanie
w zakresie zarzutów zawartych w proteście. Zgłoszenie przystąpienia wnosi się do zamawiającego, przekazując jednocześnie jego kopie wykonawcy wnoszącemu protest.



Kopia protestu- do pobrania w załączniku.






Sandomierz dn. 08.10.2009r




Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia


dot.przetargu nieograniczonego pn. Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej
dla przedsięwzięcia pn.” Budowa przedszkola przy ul. Portowej Nr 28 w Sandomierzu”


Zgodnie z art.38 ust.4 w związku z art.183 ust.5 pkt.2 ustawy – prawo zamówień publicznych zmienia się treść SIWZ w następujący sposób:

• pkt. 5 SIWZ dotyczący doświadczenia zawodowego otrzymuje brzmienie: w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 1 potwierdzoną referencją usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. zaprojektowanie szkoły, przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu, budynku wielorodzinnego itp., o wartości minimum 100.000 zł.
• punkt 6.6 SIWZ otrzymuje brzmienie: Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy- to w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem usłudze będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, – co najmniej 1 o wartości minimum 100 000 zł –tj. zaprojektowanie szkoły, przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu, budynku wielorodzinnego itp. - wg zał. nr 5 do SIWZ
• w załączniku nr 5 do SIWZ (wykaz usług) winien posiadać tytuł: wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie - co najmniej 1 potwierdzoną referencją usługę odpowiadającą swym rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości minimum 100 000 zł – zaprojektowanie szkoły, przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu, budynku wielorodzinnego itp.


Pozostała treść SIWZ nie ulega zmianie.



powrót...
Wersja : 1 2 3 4 5 
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 28.09.2009
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 28.09.2009. Wygasa 22.10.2009. Odsłon 9492, Wersja 5
ikona drukuj
Początek strony