Budowa oświetlenia przy budynkach ul. Mickiewicza 14-20 i kanalizacji deszczowej (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 5 150 000 EURO

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
”Budowa oświetlenia przy budynkach ul. Mickiewicza 14-20 i kanalizacji deszczowej przez ul. Mickiewicza w Sandomierzu – montaż 16 szt. słupów oświetleniowych, ułożenie kabli na dł. 460 m, wykonanie przewiertu i ułożenie w nim kanału z rur PVC 315 mm dł. 10,4 m.”

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. Prace polegać będą na budowie oświetlenia ulicznego i kanalizacji deszczowej w przewiercie.
Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie projektu budowlanego, specyfikacji technicznych i przedmiarów robót.

Znak sprawy
ZP. 341-28/08

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
45316100-6, 45314300-4, 45231112-3

Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane

Termin realizacji zamówienia:
zakończenie – do 31.10.2008r.

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Sprawy techniczne:
Grzegorz Cież – Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon 0-15 644-01-28
Stanisław Małkiewicz - Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon 0-15 644-01-28
Bogusław Mądry - Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1 , 27-600 Sandomierz, telefon 0-15 644-01-28
Sprawy formalne:
Ewa Jasińska – Wydział Zamówień Publicznych
Pl. Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, telefon 0-15 644-01-32

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3 w Sandomierzu, p. nr 32,
II p lub drogą pocztową.

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy j.w, a w szczególności:
• w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali, co najmniej 2 potwierdzone referencjami zadania o podobnym charakterze i zakresie oraz
o wartości minimum 50.000 każda, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie oświetlenia ulicznego.
W referencji od inwestora powinny się znajdować: wartość robót, data
i miejsce wykonania oraz potwierdzenie, że robota ta została wykonana należycie.
• przedstawią zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, stwierdzające, iż kierownik robót wpisany jest na jej listę i posiada uprawnienia do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia tj. kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy instalacji i urządzeń elektrycznych.

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”.

Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia

Dokumenty lub oświadczenia, jakie maja dostarczyć wykonawcy:
1) Wypełniony formularz ofertowy
2) Kosztorys ofertowy.
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
4) Wykaz robót z ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 potwierdzone referencjami- o wartości minimum 50.000zł każda i charakterze podobnym z niniejszym zamówieniem (tj. wykonanie oświetlenia ulicznego) - z podaniem daty i miejsca wykonania, wartości i odbiorcy.
5) Co najmniej 2 referencje dot. robót budowlanych wymienionych w wykazie
jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością o wartości jw.
6) Wykaz osób i podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia.
7) Kserokopia uprawnień zawodowych kierownika budowy do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia tj. robotami budowlanymi w zakresie budowy instalacji i urządzeń elektrycznych., z aktualnym zaświadczeniem
o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
8) Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam. publ.
9) Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych .
10) Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z SIWZ i dokumentacja techniczną - na formularzu oferty.
11) Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
12) Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
13) Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum)
14) Parafowany projekt umowy.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 19.09.2008r. do godz. 9:30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3,
27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 19.09.2008r o godz. 10:00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium – nie jest wymagane

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Data zamieszczenia ogłoszenia do BZP – 29.08.2008r

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU

powrót...
Wersja : 1 2 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 29.08.2008
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 29.08.2008. Wygasa 20.09.2008. Odsłon 3432, Wersja 2
ikona drukuj
Początek strony