Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przedsięwzięcia (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYCZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 206 000 EURO

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przedsięwzięcia „Budowa przedszkola nr 6 przy ul. por. T. Króla nr 3 w Sandomierzu”

Przedszkole czterooddziałowe z placem zabaw dla dzieci, z kuchnią, wyposażeniem, przyłączami oraz zagospodarowaniem terenu ujmującym wyburzenie istniejącego przedszkola po wybudowaniu nowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. Nr 1 do SIWZ -zakres przedsięwzięcia oraz program funkcjonalno-użytkowy stanowiący zał. nr 2 do SIWZ i zał. graficzny– zał. Nr 3 do SIWZ.

Znak sprawy
ZP. 341-37/08
Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
Główny przedmiot: 71220000-6

Rodzaj zamówienia
Usługi
Termin realizacji zamówienia: 30.10.2009r

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
W sprawach formalnych dot. zamówień publicznych:
Ewa Jasińska- Wydział Zamówień Publicznych +48 (0-15) 644-01-32
Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz
(w godz. od 8:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku)
W sprawach technicznych:
Grzegorz Cież -Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-28
(w godz. od 8:00do 14:00 od poniedziałku do piątku)
Witold Wawszczyk- Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-28
(w godz. od 8:00do 14:00 od poniedziałku do piątku)

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3 w Sandomierzu, p. Nr 32, II p lub drogą pocztową


Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy jw., a w szczególności:
> w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, zrealizowali potwierdzoną referencją minimum 1 usługę o wartości co najmniej 100.000zł na zadanie o podobnym charakterze rzeczowym (tj. zaprojektowanie szkoły, przedszkola, budynków wielorodzinnych itp.)
> dysponują uprawnioną kadrą, wymagane uprawnienia budowlane projektantów w branży: architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej
z aktualnymi wpisami do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”.

Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie udziału warunków w postępowaniu, które należy dołączyć do oferty:

1)Wypełniony formularz ofertowy.
2)Szczegółowa wycena prac projektowych.
3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
4)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
6)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, usług o charakterze podobnym do niniejszego zamówienia tj. zaprojektowanie szkoły, przedszkola, budynków wielorodzinnych itp., z podaniem ich wartości, (co najmniej 1 o wartości, minimum 100.000zł) oraz daty, i miejsca wykonania i odbiorców
7)Co najmniej 1 referencja dot. usługi wymienionej w wykazie jw. potwierdzająca, iż została ona wykonana z należytą starannością.
8)Wykaz osób, które będą realizować zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności z ewentualnymi pisemnymi zobowiązaniami innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
9)Kserokopię uprawnień zawodowych do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia- wymagane uprawnienia budowlane w branży: architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej.
10)Kserokopie zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
11)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam. publ.
12)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych .
13)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z SIWZ i Zał. Nr 1, 2 i 3 do SIWZ- na formularzu oferty.
14)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
15)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
(w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
16)Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum)
17)Parafowany projekt umowy.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 05.12.2008r do godz. 9:30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 05.12.2008r o godz. 11:00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium – nie wymagane

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP – 19.11.2008r.


SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU




powrót...
Wersja : 1 2 3 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 19.11.2008
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 19.11.2008. Wygasa 06.12.2008. Odsłon 4859, Wersja 3
ikona drukuj
Początek strony