Kompleksowa obsługa bankowa budżetu miasta Sandomierza i jednostek organizacyjnych miasta Sandomierz (wygasły...)

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
„Kompleksowa obsługa bankowa budżetu miasta Sandomierza i jednostek organizacyjnych miasta Sandomierza w okresie od 10.05.2009r. do 09.05.2012r.”
Zamówienie obejmuje otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych:
I. W zakresie budżetu Gminy: - rachunek podstawowy, - rachunek depozytowy, - rachunki pomocnicze (inwestycje, ZFŚS, FOŚ, opłata produktowa, zajęcie pasa drogowego, wadia, środki niewygasające, lokale mieszkalne, lokale użytkowe).
II. Rachunki bieżące i pomocnicze dla niżej wymienionych jednostek organizacyjnych posiadacza rachunków:
● Przedszkole Samorządowe nr 1 w Sandomierzu ul. Okrzei 8, ● Filia Przedszkola Samorządowego Nr 1 w Sandomierzu ul. Parkowa 4, ● Przedszkole Samorządowe nr 3 w Sandomierzu ul. Słowackiego 9, ● Przedszkole Samorządowe nr 5 w Sandomierzu ul. Portowa 28, ● Przedszkole Samorządowe nr 6 w Sandomierzu ul. T. Króla 3, ● Przedszkole Samorządowe nr 7 w Sandomierzu ul. Armii Krajowej 5, ● Szkoła Podstawowa nr 1 w Sandomierzu ul. Okrzei 6, ● Szkoła Podstawowa nr 2 w Sandomierzu ul. Mickiewicza 9, ● Szkoła Podstawowa nr 3 w Sandomierzu ul. Flisaków 30, ● Szkoła Podstawowa nr 4 w Sandomierzu ul. Mickiewicza 39, ● Gimnazjum nr 1 w Sandomierzu ul. Cieśli 2, ● Gimnazjum nr 2 w Sandomierzu ul. Flisaków 30, ● Ośrodek Pomocy Społecznej w Sandomierzu ul. Słowackiego 17a, ● Miejska Biblioteka Publiczna w Sandomierzu ul. Parkowa 1, ● Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sandomierzu ul.Sokolnickiego10, ● Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Sandomierzu ul. Cieśli 2, ● Sandomierskie Centrum Kultury w Sandomierzu ul. Rynek 20.
III. oraz
- realizacja poleceń przelewu na rachunki zamawiającego, - realizacja poleceń przelewu na rachunki w innych bankach, - przyjmowanie wpłat gotówkowych, - dokonywanie wypłat gotówkowych, - prowadzenie punktu kasowego w budynku Urzędu Miasta Pl. Poniatowskiego 3 (wymagane oświadczenie na druku oferty), - potwierdzenie salda na każdy dzień roboczy.

Znak sprawy
ZP. 341-10/09

Tryb postępowania
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
66110000-4 – usługi bankowe

Rodzaj zamówienia
Usługi

Termin realizacji zamówienia:
od 10.05.2009r do 09.05.2012r

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Tamara Socha – Skarbnik Miasta Sandomierza
Pl. Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz – tel. 15 644 01 07

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego
w Wydziale Zamówień Publicznych Pl. Poniatowskiego 3 w Sandomierzu, p. nr 32, II p lub drogą pocztową.

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy jw., a w szczególności:
• Posiadają zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych lub inne wynikające z prawa bankowego.
• Zobowiążą się (w przypadku wygrania przetargu) do otwarcia w terminie 4 dni od dnia zawarcia umowy i prowadzenia przez etatowego pracownika banku punktu kasowego w budynku Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Dokumenty lub oświadczenia, jakie maja dostarczyć wykonawcy:
1. Wypełniony formularz ofertowy.
2. Bilans za rok 2008.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych lub inne wynikające z prawa bankowego.
7. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam. publ.
8. Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zam. publ.
9. Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
10. Oświadczenie o zobowiązaniu się (w przypadku wygrania przetargu) do otwarcia w terminie 4 dni od dnia zawarcia umowy i prowadzenia przez etatowego pracownika banku punktu kasowego w budynku Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3 – na formularzu oferty.
11. Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
12. Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty (w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji).
13. Parafowany projekt umowy.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
- Cena – 75%
- Dostępność wyciągu bankowego wraz z dokumentami źródłowymi następnego dnia po dokonaniu operacji bankowych – 10%
- Kryterium wysokości oprocentowania środków pieniężnych na rachunkach bieżących i pomocniczych wg zmiennej stopy procentowej (%) – 5%
- Kryterium posiadania współczynnika wypłacalności na dzień 31.12.2008r. powyżej 12% - 5%
- Kryterium możliwościowe wykonywania przelewu w systemie bankowości elektronicznej – 5%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 09.04.2009 do godz. 9:30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3,
27-600 Sandomierz, pokój nr 10 (parter) w dniu 09.04.2009 o godz. 10:00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium nie jest wymagane.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP – 01.04.2009r

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU

powrót...
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dorota Drozdowska dnia 01.04.2009
Opublikowana przez Dorota Drozdowska dnia 01.04.2009. Wygasa 10.04.2009. Odsłon 1518, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony