Przeprowadzenie Kampanii Promocyjnej Miasta Sandomierza (wygasły...)

Sandomierz:

Przeprowadzenie Kampanii Promocyjnej Miasta Sandomierza
Numer ogłoszenia: 108283 - 2010; data zamieszczenia: 05.05.2010
 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz , Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, faks 015 6440100.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sandomierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie Kampanii Promocyjnej Miasta Sandomierza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Kampanii Promocyjnej Miasta Sandomierza w ramach projektu pn.: Wzmocnienie zasobów dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego miasta Sandomierza - etap II, finansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, w ramach Działania 2.3. Promocja gospodarcza i turystyczna regionu, Oś 2 Wsparcie innowacyjności, budowa społeczeństwa informacyjnego oraz wzrost potencjału inwestycyjnego regionu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia Opracowanie linii kreacyjnej kampanii Wykonawca przygotuje całościową propozycję działań w tym hasło i logo kampanii, ogólną koncepcję graficzną kampanii w postaci key visual o formacie A4, sugerowane rozwiązania graficzne lub zdjęciowe, przykłady zastosowań (co najmniej projekt ulotki oraz projekt billboardu) wraz z uzasadnieniem. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekty 2 linii kreacyjnych kampanii w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego dotyczące linii kreacyjnych w ciągu 4 dni od daty ich otrzymania. Przeprowadzenie kampanii billboardowej W oparciu o zaproponowane i zaakceptowane przez Zamawiającego rozwiązania kreatywne Wykonawca przeprowadzi kampanię billboardową obejmującą 260 billboardów zgodnie z poniższą tabelą: Lp Lokalizacja Ilość billboardów 1. Warszawa 65 2. Łódź 45 3. Kraków 45 4. Katowice 45 5. Lublin 25 6. Rzeszów 25 7. Kielce 10 Razem: 260 billboardów Wymagania dotyczące billboardów: rozmiar 5,04x2,38 m, z czego 130 billboardów wolnostojących, w centrach miast i lubrzy głównych ciągach komunikacyjnych, pozostałe billboardy w centrach miast. Okres ekspozycji: 1 miesiąc. Wykonawca zorganizuje druk, dostarczy plakaty firmie billboardowej, zapewni bieżącą kontrolę nad ekspozycją dostępną dla Zamawiającego, dostarczy raport z ekspozycji. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia plakatu, Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznej wymiany plakatu na własny koszt. Szczegółowa lista lokalizacji zostanie dostarczona Zamawiającemu w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy w celu akceptacji. Ostateczna lista zostanie uzgodniona z Zamawiającym. Wykonawca zrealizuje kampanię billboardową w ciągu 9 tygodni od daty podpisania umowy. Organizacja study tour dla dziennikarzy Wykonawca zorganizuje 4 study tour dla dziennikarzy mediów ogólnopolskich i regionalnych do Miasta Sandomierza. Minimalna liczba dziennikarzy w ramach każdego study tour wyniesie 5 osób. Dwa study tour adresowane są dla dziennikarzy największych mediów ogólnopolskich oraz mediów specjalistycznych (turystycznych), pozostałe dwa dla dziennikarzy największych mediów regionalnych z następujących regionów: łódzkiego, małopolskiego, śląskiego, lubelskiego, podkarpackiego. Do obowiązków Wykonawcy należy: opracowanie listy dziennikarzy zainteresowanych study tour, rekrutacja dziennikarzy, zapewnienie transportu (przywóz i odwóz każdego uczestnika, transport na miejscu), ubezpieczenie imprezy, wyżywienia (piątek - kolacja, sobota - śniadanie, obiad, uroczysta kolacja, co najmniej 2 przerwy kawowe, niedziela - śniadanie), noclegów (2 dni, piątek i sobota), opracowanie i realizacja programu study tour, monitoring mediów, wysyłka imiennego podziękowania za uczestnictwo w study tour. Wykonawca zapewni personel odpowiedzialny za organizację study tour obecny podczas trwania imprezy w liczbie co najmniej 2 osób. Zamawiający zapewnia: bezpłatny wstęp do obiektów i pomieszczeń będących w dyspozycji Miasta Sandomierza, przewodników turystycznych, upominki dla dziennikarzy. Program study tour winien być spójny z celami kampanii, atrakcyjny dla dziennikarzy oraz winien przewidywać - oprócz zaprezentowania walorów Miasta Sandomierza - dodatkowe atrakcje zaproponowane przez Wykonawcę. Zamawiający nie przewiduje organizacji kilku study tour jednocześnie. Ostateczne terminy i program każdego study tour oraz lista dziennikarzy zostaną uzgodnione z Zamawiającym. Listę mediów, proponowane terminy i szczegółowe programy study tour Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do 7 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca zrealizuje study toury w ciągu 9 tygodni od daty podpisania umowy. Organizacja imprez promocyjnych Wykonawca zorganizuje 4 imprezy promujące Miasto Sandomierz w następujących miastach: Warszawa - dwie imprezy, Łódź, Kraków. Lokalizacja imprez: w centrum miast lub w największych centrach handlowych zlokalizowanych w centrach miast lub bezpośredniej bliskości centrum. Czas trwania imprezy: 6 godzin, piątkowe popołudnie lub sobota lub niedziela. Celem imprez będzie popularyzacja różnorodnych atrakcji Miasta Sandomierza i zachęcanie do jego odwiedzin. Obowiązkiem Wykonawcy będzie: zapowiedź i popularyzacja imprez, oprawa działań (wyposażenie i materiały, konkursy dla uczestników), zapewnienie wykwalifikowanego personelu, koordynacja działań z lokalnymi władzami, właścicielami obiektów i służbami porządkowymi. Wszelkie koszty imprezy, w tym wynajem powierzchni ponosi Wykonawca. Nagrodą główną każdej imprezy będzie ufundowanie dla 2 osób weekendu w Sandomierzu, rozumianego jako zakwaterowanie (nocleg ze śniadaniem - 2 doby hotelowe) w hotelu trzygwiazdkowym położonym na terenie Miasta Sandomierza najpóźniej do 30 września 2010 roku. Wykonawca przygotuje wystawę fotograficzną dotyczącą Miasta Sandomierza, którą zainstaluje na każdej imprezie. Koszty oprawy, montażu, demontażu, transportu i ubezpieczenia wystawy ponosi Wykonawca. Wymagania dotyczące wystawy: minimum 15 tablic wolnostojących o minimalnych wymiarach 100/70 cm. Zamawiający w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy udostępni Wykonawcy zdjęcia do produkcji wystawy oraz materiałów promocyjnych wraz z prawami autorskimi. Po zakończeniu imprez Wykonawca przekaże wystawę Zamawiającemu wraz z konstrukcją. Wykonawca w ramach poszczególnych imprez promocyjnych jest zobowiązany do zorganizowania spotkania dla mediów lokalnych, w trakcie których zapozna ich z celami prowadzonej kampanii oraz różnorodnymi atrakcjami Miasta Sandomierza. Zamawiający dopuszcza różnorodne formy spotkania z mediami, np. briefing, śniadanie dla dziennikarzy, konferencję. Do obowiązków Wykonawcy należy: zaproszenie dziennikarzy, wynajem sal, przygotowanie prezentacji i materiałów prasowych, oprawa spotkania, catering, monitoring mediów. Na każdą imprezę Wykonawca dostarczy kolorowe baloniki - minimum 500 sztuk oraz torby jutowe - minimum 500 sztuk, z krótkimi bawełnianymi rączkami, szerokość 38 cm, wysokość 42 cm, kolor, z nadrukiem Sandomierz. Królewskie miasto. Szczegółowy scenariusz imprez zawierający rodzaj i ilość materiałów promocyjnych do wykorzystania w ramach imprez Wykonawca przedstawi w swojej ofercie. Ostateczny scenariusz, daty, lokalizacje imprez oraz projekty graficzne materiałów promocyjnych i wystawy zostaną przedstawione Zamawiającemu do akceptacji w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca zorganizuje imprezy promocyjne w ciągu 10 tygodni od daty podpisania umowy. Organizacja biura prasowego Wykonawca uruchomi biuro prasowe, którego celem będzie informowanie mediów o powodach i celach kampanii, a za ich pośrednictwem informowanie opinii publicznej o walorach i atrakcjach turystycznych, historycznych i kulturalnych Miasta Sandomierza. Biuro prasowe będzie odpowiedzialne za przygotowanie materiałów prasowych (press release, materiały pogłębione), ich dystrybucję do mediów w skali kraju, bezzwłoczne odpowiadanie na ewentualne zapytania dziennikarzy oraz monitoring mediów. Przewiduje się wysyłkę materiałów prasowych do co najmniej 100 mediów w skali kraju. Biuro prasowe wspierać też będzie popularyzację i rezultaty study tour oraz imprez promocyjnych w miastach. Zadaniem biura prasowego będzie zainspirowanie dziennikarzy do ukazania się co najmniej 30 publikacji (przekazów) poświęconych atrakcjom turystycznym, historycznym i kulturalnym Miasta Sandomierza, wykazanych w monitoringu mediów. Wykonawca zorganizuje również konkurs dla dziennikarzy, mający na celu upowszechnianie atrakcji Miasta Sandomierza - opis konkursu wraz z nagrodami i uroczystością wręczenia Wykonawca uruchomi biuro prasowe, przedstawi listę mediów i propozycję materiałów prasowych do 10 dni od daty podpisania umowy. Ostateczna lista mediów oraz treść materiałów prasowych zostanie uzgodniona z Zamawiającym. Wykonawca zrealizuje konkurs w ciągu 13 tygodni od daty podpisania umowy. Dodatkowe działania promocyjne Wykonawca w swojej ofercie przedstawi opis dodatkowych działań promocyjnych wraz z uzasadnieniem, które będą dostosowane do grupy docelowej oraz spójne z założeniami kampanii. Raport pokampanijny Wykonawca przedstawi pełny raport pokampanijny obejmujący: - raport z kampanii billboardowej wraz z dokumentacją zdjęciową, lokalizacją nośnika i datą jego wyklejenia - w ciągu 7 dni od daty zakończenia kampanii billboardowej oraz raport końcowy, zawierający raport z imprez promocyjnych wraz z dokumentacją zdjęciową, raport z działań PR, konkursu dla dziennikarzy i study tour obejmujący monitoring medialny. Raport zostanie przygotowany w 2 egzemplarzach drukowanych oraz na płycie CD w formacie doc,PDF Akceptacja raportu z kampanii billboardowej będzie podstawą do płatności częściowej w wysokości 30 proc. wartości brutto kampanii, akceptacja raportu końcowego - podstawą do płatności 70 proc. wartości brutto kampanii. W przypadku odrzucenia raportu, Zamawiający wskaże na piśmie zakres koniecznych poprawek i uzupełnień. Harmonogram Kampania będzie realizowana w okresie 15 tygodni od daty podpisania umowy. Wykonawca w ofercie winien przedstawić szczegółowy harmonogram realizacji kampanii, który będzie podlegał akceptacji przez Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian w harmonogramie realizacji kampanii, ale po uprzednim pisemnym poinformowaniu Zamawiającego i uzyskaniu jego zgody. Dokumenty, z którymi winien zapoznać się Wykonawca Wykonawca winien zapoznać się z następującymi dokumentami: - Strategia promocji Miasta Sandomierza. - Strategia Rozwoju Turystyki w Województwie Świętokrzyskim. Strategia promocji Miasta Sandomierza będzie dostępna dla Wykonawców po zalogowaniu się na adres: www.sandomierz.pl. Wizualizacja kampanii Wykonawca jest zobowiązany do zachowania wizualizacji kampanii zgodnie z aktualnymi wytycznymi w zakresie informacji i promocji Instytucji Zarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, dostępnymi na stronie: www.rpo-swietokrzyskie.pl.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 105.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium- nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający uzna, iż wykonawca spełnił powyższy warunek, jeśli udokumentuje przeprowadzenie w ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 2 kampanii promocyjnych miasta lub regionu wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, iż usługi te zostały wykonane należycie

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający w zakresie potencjału technicznego nie precyzuje żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający uzna, iż wykonawca spełnił powyższy warunek, jeśli przedstawi w ofercie osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji jakie zostaną im powierzone - wykonawca zobowiązany jest dysponować personelem w liczbie co najmniej 3 osób posiadających n/w wykształcenie i doświadczenie - kierownik zamówienia - wykształcenie wyższe, co najmniej 5 lat doświadczenia w kierowaniu dużymi i złożonymi kampaniami ATL, BTL i PR o zasięgu ogólnopolskim, - specjalista ds. PR - wykształcenie wyższe, co najmniej 5 lat doświadczenia w działaniach z obszaru PR, obejmujących media relations, organizację konkursów, prowadzenie biura prasowego, organizację konferencji prasowych, - specjalista ds. imprez promocyjnych - wykształcenie wyższe, co najmniej 5 lat doświadczenia w działaniach z obszaru BTL i PR, obejmujących organizację eventów, konferencji prasowych, opracowanie materiałów promocyjnych

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej nie precyzuje żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobówdot. wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

1 - Cena - 40
2 - Linia kreacyjna - 20
3 - Opis study tour - 10
4 - Opis imprez promocyjnych - 12
5 - Opis biura prasowego i konkursu dla dziennikarzy - 10
6 - Opis dodatkowych działań promocyjnych - 8
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sandomierzu, Wydział Zamówień Publicznych, Plac Poniatowskiego 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obłsugi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu,Plac Poniatowskiego 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wzmocnienie zasobów dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego miasta Sandomierza - etap II, finansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, w ramach Działania 2.3. Promocja gospodarcza i turystyczna regionu, Oś 2 Wsparcie innowacyjności, budowa społeczeństwa informacyjnego oraz wzrost potencjału inwestycyjnego regionu.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

ZP. 341-21/10                                                                                                                                                            Sandomierz, dn.14.05.2010r

 

                                                                                           WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ

 


dot. przetargu nieograniczonego pn. „Przeprowadzenie Kampanii Promocyjnej Miasta 
                                                                        Sandomierza”

 

W odpowiedzi na pytania Wykonawców dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 -ustawy Prawo zamówień publicznych udziela wyjaśnień:


Dotyczy wyjaśnienia treści SIWZ w rozdziale 4.1. Opracowanie linii kreacyjnej kampanii Zamawiający informuje, że Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekty 2 linii kreacyjnych kampanii w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy.


Pytanie 1.
Czy Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty 2 propozycje linii kreacyjnych oraz wszelkich działań z tym związanych tj. (2 hasła, 2 loga, 2 koncepcje graficzne, 2 projekty ulotek
i bilbordów, 8 study tourów, 8 imprez promocyjnych)?

Odpowiedź:
Wykonawcy przystępujący do przetargu nieograniczonego mają obowiązek dołączyć
do oferty 1 propozycję linii kreacyjnej.


Pytanie 2.

4.1 Opracowanie linii kreacyjnych kampanii
Wykonawca przygotuje całościową propozycję działań w tym hasło i logo kampanii, ogólną koncepcję graficzną kampanii w postaci key visual o formacie A4, sugerowane rozwiązania graficzne lub zdjęciowe, przykłady zastosowań (co najmniej projekt ulotki oraz projekt billboardu) wraz z uzasadnieniem.
Wykonawca przedstawi Zamawiającemu projekty 2 linii kreacyjnych kampanii w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego dotyczące linii kreacyjnych w ciągu 4 dni od daty ich otrzymania.
Prosimy o sprecyzowanie jakie elementy kreacji i w jakiej formie muszą być dołączone do oferty tak aby podlegały ocenie opisanej w punkcie 12 SIWZ.

Odpowiedź:
Wykonawcy przystępujący do przetargu nieograniczonego mają obowiązek dołączyć do oferty: proponowane hasło i logo kampanii, koncepcję graficzną kampanii oraz projekt ulotki
i billboardu. Wszystkie wymienione elementy kreacji mają być dostarczone w wersji papierowej
i elektronicznej w formacie JPG lub TIFF.

 

ZP. 341-21/10                                                                                                                       Sandomierz, dn.14.05.2010r

 

 

                                                 WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ


dot. przetargu nieograniczonego pn. „Przeprowadzenie Kampanii Promocyjnej Miasta
                                                    Sandomierza”

 

W odpowiedzi na pytanie Wykonawcy dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 -ustawy Prawo zamówień publicznych udziela wyjaśnień:


Pytanie dot. punktu 4.6
Czy priorytetem są działania wynikające ze strategii promocji miasta, czy też autorskie pomysły agencji związane z linią kreatywną prezentowanej kampanii, której dotyczy przetarg?
Tzn. Strategia promocji miasta zakłada takie, a nie inne formy promocji (w ramach działań promocyjnych) Przykładowo:
- Ojciec Mateusz – ambasador miasta (A. Żmijewski)
- Działania Media relations (promowanie w strategii)
- Święta jabłka
- itp.

Odpowiedź:
Zaproponowane dodatkowe działania promocyjne powinny być zgodne z założeniami „Strategii Promocji Miasta Sandomierza”.

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 


 

 


powrót...
Wersja : 1 2 3 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 05.05.2010
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 05.05.2010. Wygasa 22.05.2010. Odsłon 6291, Wersja 3
ikona drukuj
Początek strony