”Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Powiśle w Sandomierzu -dł. 510m, o średnicy 160, 250 i 315 mm.” (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 5 150 000 EURO

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl
Przedmiot zamówienia:
”Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Powiśle w Sandomierzu
-dł. 510m, o średnicy 160, 250 i 315 mm.”

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane.
Prace polegać będą na budowie kanalizacji deszczowej z odtworzeniem asfaltobetonowej nawierzchni ulicy.
Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie dokumentacji technicznej, (projekt budowlany, specyfikacje techniczne, przedmiar robót)

Znak sprawy
ZP. 341-25/08

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
45232130-2, 45233220-7

Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane

Termin realizacji zamówienia:
zakończenie – do dnia 15.10.2008r

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Grzegorz Cież – Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon 0-15 644-01-28
Bogusław Mądry - Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1 , 27-600 Sandomierz, telefon 0-15 644-01-28

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3 w Sandomierzu, p. Nr 32, II p lub drogą pocztową

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy j.w, a w szczególności:
•W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 2 potwierdzone referencjami zadania o podobnym charakterze i zakresie oraz o wartości minimum 100.000,00zł każda, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej.
W referencji od inwestora powinny się znajdować: wartość robót, data i miejsce wykonania oraz potwierdzenie, że robota ta została wykonana należycie.
•Przedstawią zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, stwierdzające, iż kierownik robót wpisany jest na jej listę i posiada uprawnienia do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia w branży konstrukcyjno- budowlanej (bez ograniczeń) lub instalacyjnej bądź drogowej.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia

Dokumenty lub oświadczenia, jakie maja dostarczyć wykonawcy:
1)Wypełniony formularz ofertowy
2)Kosztorys ofertowy.
3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
6)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych– co najmniej 2 potwierdzone referencjami, tj. wykonanie kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o wartości minimum 100.000,00zł każda- z podaniem daty i miejsca wykonania, wartości i odbiorcy.
7)Co najmniej 2 referencje dot. robót budowlanych wymienionych w wykazie jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością o wartości jw.
8)Wykaz osób i podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia.
9)Kserokopia uprawnień zawodowych kierownika budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej (bez ograniczeń) lub instalacyjnej bądź drogowej do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej.
10)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam. publ.
11)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych .
12)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z SIWZ i dokumentacja techniczną - na formularzu oferty.
13)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
14)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
15)Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum)
16)Parafowany projekt umowy.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 11.08.2008r do godz. 9.30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3,
27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 11.08.2008r o godz. 10.00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium – nie jest wymagane

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Data zamieszczenia ogłoszenia do BZP – 21.07.2008r

powrót...
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPobierz SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Ewelina Brzozowska dnia 21.07.2008
Opublikowana przez Ewelina Brzozowska dnia 21.07.2008. Wygasa 12.08.2008. Odsłon 1688, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony