opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przedsięwzięcia pn. „Nadbudowa i ro (wygasły...)


Oznaczenie sprawy: Or.271.2.17.2016.JPA

Sandomierz, dn. 2016-09-09

 

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 


1.     Dane dotyczące Zamawiającego:

Nazwa: Gmina Miejska Sandomierz

Adres: Pl. Poniatowskiego 3

Telefon/faks:  15-644-01-00 / 15-644-01-01

Strona www: www.sandomierz.pl

Adres e-mail: um@um.sandomierz.pl


2.     Tryb udzielania zamówienia:

Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w trybie niepodlegającym Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r., poz. 2164.) zgodnie z art. 4 ust. 8 – Ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

3.     Opis przedmiotu zamówienia:

Zadanie obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przedsięwzięcia pn. „Nadbudowa i rozbudowa budynku Miejskiego Stadionu Sportowego przy
ul. Koseły 3A w Sandomierzu
”. 

Zakres opracowania dokumentacji obejmuje w szczególności:

1. Przygotowanie materiałów wyjściowych do projektowania, w tym:

a)      aktualizację mapy do celów projektowych z inwentaryzacją infrastruktury podziemnej
i nadziemnej w skali 1:500,

b)      inwentaryzację techniczną stanu istniejącego obiektu, w zakresie i branżach niezbędnych do opracowania projektu nadbudowy i rozbudowy budynku stadionu.

c)      opracowanie  ekspertyzy/opinii stanu konstrukcji i elementów budynku z uwzględnieniem stanu podłoża gruntowego.

d)      opracowanie 2-ch wariantów koncepcji architektonicznej rozwiązań projektowych i uzgodnienie 1-go wariantu z Zamawiającym.

 

2. Opracowanie po 5 egz. dokumentacji projektowej, tj.:

a)      projektu budowlanego wielobranżowego do uzyskania pozwolenia na budowę wraz z wersją elektroniczną na płycie CD (szt.2),

b)      projektu wykonawczego wielobranżowego wraz z wersją elektroniczną na płycie CD (szt.2).

 

3.      Opracowanie po 3 egz. przedmiaru robót i po 2 egz. kosztorysu inwestorskiego wszystkich branż

 wraz z wersją elektroniczną na płycie CD (szt.2),

 

4.      Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż – w formie

papierowej 2 egz. i w formie elektronicznej na płycie CD (szt.2).

 

5.      Opracowanie charakterystyki energetycznej nadbudowanej części obiektu.

 

6.      Sporządzenie instrukcji do planu BIOZ ( w projekcie budowlanym).

 

7.      Uzyskanie kompletnych uzgodnień opracowanych projektów , w tym z rzeczoznawcami do spraw bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii, zabezpieczeń p-poż., sanitarno-higienicznych. 

    

8.      Dostarczenie wypisu z ewidencji działek i wyrysu z mapy ewidencyjnej gruntów – dla działki objętej zakresem opracowania - 2 egz.

 

9.      Przekazanie Zamawiającemu ww. dokumentacji z jej wykazem, oświadczeniem o kompletności, zgodności z obowiązującymi przepisami i sztuka budowlaną oraz zobowiązaniem, że w przypadku wniesienia uwag w trakcie procedury pozwolenia na budowę, zostaną one rozpatrzone i uwzględnione bez zbędnej zwłoki na koszt opracowującego projekt.

 

Przedmiot zamówienia opisany jest przez:

     1.  Wyszczególnienie zakresu przedsięwzięcia – Załącznik nr 1 do zaproszenia ofertowego

     2.  Ogólne założenia do projektu  nadbudowy budynku stadionu  – Załącznik nr 2 do zaproszenia ofertowego.

     3. Prawomocną decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego  z dnia  09.08.2016 – Załącznik nr 3 do zaproszenia ofertowego.

     4.  Projekt umowy

 

Załączniki do oferty do pobrania na stronie internetowej UM Sandomierz http://bip.um.sandomierz.pl    

 

4.     Termin wykonania zamówienia: do 15.12.2016 r.

 

5.     Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:

 

1)       kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzona za zgodność z oryginałem,

2)       dokumenty potwierdzające wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej
1 usługi odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia lub usługi
o podobnym charakterze /tj.
opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy lub

rozbudowy budynku użyteczności publicznej o wartości minimum 60 000,00 zł brutto/wraz
z załączeniem dowodu określającego, czy usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie. Przedstawione dokumenty mają zawierać informację dotyczące nazwy obiektu, miejsca, daty, wartości i nazwę podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana oraz poświadczać, że usługa została wykonana lub jest wykonywana w sposób należyty.

                       

6.     Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów :

1)    Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

2)    Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, oraz informacje przekazane za pomocą faksu, drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu.

3)    Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania

 

7.     Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcą:

- w sprawach procedury przetargowej: Joanna Pawelczyk tel. +48 (15) 644-01-32, Leszek Komenda tel. +48 (15) 644-01-89, Dorota Drozdowska-Achenbach tel. +48 (15) 644-02-08,

- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Krzysztof Kwieciński tel. +48 (0-15) 644-01-37, Andrzej Żuber tel. +48 (0-15) 644-02-04,

fax: +48 (0-15) 644-01-01, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach: 800-1600.

 

 

8.     Kryteria wyboru ofert:

Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie kryterium – cena 100%.

Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom
i o najniższej cenie.

9.     Miejsce i termin złożenia ofert:

1)       Miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3

2)       Termin: Ofertę należy złożyć do dnia: 19.09.2016r. do godz. 10.00.

Ofertę należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy w lewym górnym rogu koperty, zaadresowane do Zamawiającego na adres: Gmina Miejska Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz oraz opisane: „Oferta na opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przedsięwzięcia pn. „Nadbudowa i rozbudowa budynku Miejskiego Stadionu Sportowego przy ul. Koseły 3A
w Sandomierzu
- Oznaczenie sprawy: Or.271.2.17.2016.JPA i klauzulą nie otwierać przed dniem 19.09.2016r.  godz. 10.30.

 

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym wyżej, zostanie zwrócona Wykonawcy nie otwarta. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu jej składania.

 

 

10.  Załączniki:

 

1.     Wyszczególnienie zakresu przedsięwzięcia – Załącznik nr 1 do zaproszenia ofertowego

2.     Ogólne założenia do projektu  nadbudowy budynku stadionu  – Załącznik nr 2 do zaproszenia ofertowego.

3.     Prawomocna decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego  z dnia 09.08.2016 – Załącznik nr 3 do zaproszenia ofertowego.

4.     Projekt umowy

5.     Formularz oferty

 


powrót...
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 09.09.2016
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 09.09.2016. Wygasa 20.09.2016. Odsłon 941, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony