Dostawa i montaż maszyn i urządzeń w ramach realizacji Projektu pn.: „Rewitalizacja Starego Miasta (wygasły...)

Sandomierz:

DOSTAWĘ I MONTAŻ MASZYN I URZĄDZEŃ DLA PROJEKTU PN.:REWITALIZACJA STAREGO MIASTA W SANDOMIERZU - BULWAR PIŁSUDSKIEGO

Numer ogłoszenia: 107589 - 2011; data zamieszczenia: 06.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz , Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, faks 015 6440100.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sandomierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWĘ I MONTAŻ MASZYN I URZĄDZEŃ DLA PROJEKTU PN.:REWITALIZACJA STAREGO MIASTA W SANDOMIERZU - BULWAR PIŁSUDSKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest dostawa i montaż maszyn i urządzeń w ramach realizacji Projektu pn.: Rewitalizacja Starego Miasta w Sandomierzu - Bulwar Piłsudskiego, współfinanso-wanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załączonym do niej SZCZEGÓŁOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA oraz ofertą Wykonawcy obejmująca: 1.Platforma przyschodowa dla niepełnosprawnych, udźwig 300kg, długość toru jezdne-go 7,5m, zasilanie 230V, wykonanie zewnętrzne, kpl. 1 2. Elektryczny wciągnik łańcuchowy z wózkiem ręcznym pchanym, V = 400V, 3 Ph, Hp = 3m , nośność 250-2000kg , belka demagoga stalowa I 240 , 4.5mb Asortyment, ilości, parametry techniczne i użytkowe oraz warunki realizacji dostaw będących przedmiotem zamówienia określają: - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami. - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.32.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli przedstawi: a)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w któ-rych wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środ-ków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniej-szej niż 30 % zaoferowanej ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia, wysta-wionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, b) opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działal-ności, związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości co najmniej 100 000,00 zł), a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty pod warunkiem: a) wystąpienia zmian organizacyjnych u podmiotów realizujących zamówienie, polega-jących na zmianie osób, adresów, partnerów konsorcjum i innych podmiotów współ-pracujących przy wykonywaniu zamówienia, b) wystąpienia zmiany urzędowej stawki podatku VAT, c) wystąpienia czasowego braku możliwości udostępnienia miejsc dostaw i montażu wyposażenia, np. z powodu wystąpienia wezbrań wody w Wiśle, d) utraty mocy lub zmiany aktów prawnych przywołanych w treści Umowy - w takim przypadku Wykonawca ma obowiązek stosowania się do obowiązujących w danym czasie aktów prawa, e) zmian uzasadnionych okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilne-go, f) wystąpienia Siły Wyższej, Uwaga: Pod pojęciem siły wyższej Strony umowy będą rozumieć zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli Stron, uniemożliwiające wykonanie Umowy na stałe lub na pewien czas, któremu nie można zapobiec, ani przeciwdziałać przy za-chowaniu należytej staranności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sandomierzu, Wydział Zamówień Publicznych, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

ZP. 271.1.13.2011                                                                                                                           Sandomierz, dn.08.04.2011r

                                      

                                                                           WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ

dot. przetargu nieograniczonego pn. Dostawa i montaż  maszyn i urządzeń w ramach realizacji Projektu pn.: „Rewitalizacja 
        Starego Miasta  w Sandomierzu – Bulwar Piłsudskiego”

 

W odpowiedzi na pytania Wykonawcy dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 -ustawy Prawo zamówień publicznych udziela wyjaśnień:

Pytanie 1.
Czy Zamawiający wyraża zgodę na przedłużenie terminu realizacji do 10 tygodni, ponieważ urządzenie jest dopasowane indywidualnie pod każdego klienta, w związku z czym Wykonawca potrzebuje tyle czasu na jego wyprodukowanie i dostarczanie.
Odpowiedź:
NIE – ponieważ kolidować to może z terminem oddania inwestycji do użytku.

Pytanie 2.
Czy Zamawiający wyraża zgodę na następujące wymiary platformy:
730x800mm lub 1050x770mm?
Odpowiedź:
Wyrażamy zgodę na zamontowanie platformy 1050 x 770 mm. Wymiar 750 x 1000
w materiałach przetargowych jest wymiarem minimalnym. Proponowana przez
oferenta platforma 1050 x 770 musi pasować do rzeczywistych wymiarów schodów budynku sportów wodnych.

Pytanie 3.
Czy Zamawiający wyraża zgodę aby tor jezdny służący jednocześnie jako poręcz wykonany był
ze stali i pomalowany farbami, które stosuje się do platform zewnętrznych?

Odpowiedź:
TAK – tor jezdny służył będzie jednocześnie jako poręcz wykonana ze stali i pomalo-
wana  farbami.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


powrót...
Wersja : 1 2 
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 06.04.2011
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 06.04.2011. Wygasa 16.04.2011. Odsłon 4309, Wersja 2
ikona drukuj
Początek strony