Remont i modernizacja parkingów przy ulicy Baczyńskiego w Sandomierzu (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ
5 278 000 Euro


Zamawiający:
Spółdzielnia Budownictwa Mieszkaniowego „Sandomierz”
27-600 Sandomierz
ul. Baczyńskiego 18
tel. (0-15) 832 20 54
fax. (0-15) 832 20 54
e-mail: sbm@poczta.fm

Przedmiot zamówienia :
Remont i modernizacja parkingów przy ulicy Baczyńskiego w Sandomierzu z materiałów powierzonych przez inwestora tj. kostka brukowa, obrzeża oraz krawężniki.

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane.
Prace polegać będą na:
- wykonaniu powiększenia powierzchni istniejącego parkingu,
- wymianie nawierzchni , obrzeży i krawężników na drugim parkingu wraz
z wykonaniem dojazdu,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej oraz przedmiarze robót stanowiących Zał. Nr 1 i 2 do SIWZ.

Znak sprawy : 586/07

Tryb postępowania:
Przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
45000000-7

Termin realizacji zamówienia : do 15.10.2007r (UWAGA ZMIANA TERMINU RELIZACJI- CZYTAJ PONIŻEJ)

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Andrzej Bolewski –Prezes Zarządu
ul. Baczyńskiego 18 , 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 832-20-54
Leszek Gospodarczyk –Dział Gospodarki Zasobami Mieszkaniowymi
ul. Baczyńskiego 18, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 832-20-54

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie internetowej htpp://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie zamawiającego ul. Baczyńskiego 18 w Sandomierzu lub drogą pocztową.

Warunki udziału w postępowaniu
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy , którzy nie podlegają wykluczeniu podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy-pzp, spełniają wymogi art. 22 ust.1 oraz w SIWZ , a w szczególności:

> w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty podobne do niniejszego zamówienia tj. remonty placów, chodników oraz parkingów o porównywalnej wartości tj. nie mniejszej niż 75 000 zł każde,
> posiadają co najmniej 2 referencje dot. prac wymienionych w wykazie jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością z podaniem wartości prac daty i miejsca ich wykonania,
> dysponują kadrą przeznaczoną do realizacji niniejszego zamówienia posiadającą odpowiednie uprawnienia,
> dołączą kserokopię zaświadczenia kierownika robót o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego oraz kserokopii uprawnień– branża ogólnobudowlana.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia” na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów

Dokumenty lub oświadczenia wymagane od wykonawców

1)Wypełniony formularz ofertowy
2)Kosztorys ofertowy
3)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej 2 robót podobnych do niniejszego zamówienia tj. remonty placów, chodników oraz parkingów o porównywalnej wartości tj. min 75 000 zł każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania,
4)Co najmniej 2 referencje dot. prac wymienionych w wykazie jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością.
5)Wykaz kadry przeznaczonej do realizacji niniejszego zamówienia
6)Kserokopię zaświadczenia kierownika robót o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego oraz kserokopii uprawnień– branża ogólnobudowlana.
7)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam. publ.
8)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych
9)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
10)Oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją techniczną i przedmiarem robót – na formularzu oferty
11)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
12)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
13)Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum ).
14)Parafowany projekt umowy

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena - 100%

Wymagania dotyczące wadium
Wadium nie jest wymagane

Miejsce i termin składania ofert

Oferty należy składać w sekretariacie Spółdzielni Budownictwa Mieszkaniowego
ul. Baczyńskiego 18 do dnia 30.07.2007r do godz. 9:30

Miejsce i termin otwarcia ofert

Otwarcie ofert odbędzie się w biurze Spółdzielni Budownictwa Mieszkaniowego
ul. Baczyńskiego 18 w dniu 30.07.2007r godz. 10:00

Termin związania ofertą

Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Powyższe ogłoszenie zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.07.2007r


SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU



M O D Y F I K A C J A S I W Z


Zmienia się termin realizacji zadania z 15.10.2007 r na 30.08.2007r
Podstawa prawna art. 38 ust.4 ustawy- Prawo zamówień publicznych
powrót...
Wersja : 1 2 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 05.07.2007
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 05.07.2007. Wygasa 01.08.2007. Odsłon 4170, Wersja 2
ikona drukuj
Początek strony