Przebudowa pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Sandomierzu przy ul. (wygasły...)

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
I O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYCZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 60 000 EURO
Zamawiający

Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
„Przebudowa pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Sandomierzu przy ul. Portowej 6”

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane.
Przedmiotem zamówienia są:
-Roboty rozbiórkowe ( rozbiórka pokrycia dachu z dachówki – 645,240 m2)
-Remont konstrukcji dachowej ( ołacenie połaci dachowej, wzmocnienie krokwi, wzmocnienie płatwi dolnych, deskowanie połaci, impregnacja)
-Pokrycie dachu blachą powlekaną dachówkową – 645,240 m2
-Remont instalacji odgromowej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna i przedmiar robót.

Znak sprawy
ZP. 341-22/2007

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
Główny przedmiot: CPV- 45111100-9, 45261100-5, 45261213-0, 45312311-0

Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane

Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 15.09.2007r.

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Albin Sękul – Naczelnik Wydział Nadzoru Komunalnego,
Opatowska 3a, 27-600 Sandomierz, telefon. 0-15 644-01-00 w. 131, 0-15 644-01-31

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl lub po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. Opatowskiej 3a w Sandomierzu, p. Nr 3, I p lub drogą pocztową

Warunki wymagane od wykonawców:

O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ. , spełniają wymogi art. 22 ust.1 oraz wymogi określone w SIWZ, a w szczególności:

•W okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 1 potwierdzone referencją zadanie o podobnym charakterze i zakresie tj. wymianę pokrycia dachowego o wartości minimum 60.000zł
•Kierownik budowy winien posiadać uprawnienia w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, iż wpisany jest na listę jej członków.

Wykonawca udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia” na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów

Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie udziału warunków w postępowaniu, które należy dołączyć do oferty:
1)Wypełniony formularz ofertowy
2)Kosztorys ofertowy
3)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, robót podobnych do niniejszego zamówienia tj. wymianę pokrycia dachowego z podaniem ich wartości (co najmniej 1 o wartości minimum 60.000zł) oraz daty i miejsca wykonania.
4)Co najmniej 1 referencja dot. prac wymienionych w wykazie jw. potwierdzająca, iż została ona wykonana z należytą starannością o wartości minimum 60 000zł.
5)Wykaz kadry przeznaczonej do realizacji niniejszego zamówienia.
6)Kserokopia zaświadczenia kierownika budowy o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego oraz kserokopia uprawnień– branża konstrukcyjno-budowlana.
7)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam.publ.
8)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych .
9)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
10)Oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją techniczną i przedmiarem robót – na formularzu oferty
11)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
12)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
13)Upoważnienie do podpisania oferty ( o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum).
14)Parafowany projekt umowy.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 22.06.2007r do godz. 9.30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 22.06.2007r o godz. 10.00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium nie jest wymagane

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

powrót...
Wersja : 1 2 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniapobierz SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Ewelina Brzozowska dnia 08.06.2007
Opublikowana przez Ewelina Brzozowska dnia 08.06.2007. Wygasa 24.06.2007. Odsłon 3132, Wersja 2
ikona drukuj
Początek strony