Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego (wygasły...)

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego

Znak sprawy
ZP. 341-3/07

Klasyfikacja CPV
Główny przedmiot: 34.11.50.00-6

Rodzaj zamówienia
Dostawa

Termin realizacji zamówienia: w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Krzysztof Krzystanek - Zastępca Burmistrza Miasta Sandomierza
Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-71
Marek Bronkowski - Zastępca Burmistrza Miasta Sandomierza
Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-71

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. Opatowskiej 3a w Sandomierzu, p. Nr 3, I p lub drogą pocztową

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają wymogi art. 22 ust.1, wymogi określone w SIWZ, nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ. , a ponadto:
> zapewnią odbiór przedmiotu zamówienia w siedzibie wykonawcy, a w przypadku gdy siedziba wykonawcy zlokalizowana jest powyżej 30km - w siedzibie zamawiającego,
> posiadają punkty serwisowe w odległości nie większej niż 35 km od siedziby zamawiającego,
> udzielą gwarancji:
- w zakresie podzespołów mechanicznych - 2 lata (bez limitu kilometrów)
- na perforację nadwozia – 12 lat,
- na powłokę lakierniczą – 3 lata.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia” na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów

Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie udziału warunków w postępowaniu, które należy dołączyć do oferty:

1)Wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku stanowiącego Zał. Nr 2 do SIWZ).
2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
5)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam.publ.
6)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych
7)Kalkulację cenową.
8)Wypełniony Zał. Nr 1 do SIWZ zawierający określenie parametrów technicznych.
9)Oświadczenie o posiadaniu punktów serwisowych w odległości nie większej niż 35km od siedziby zamawiającego – na formularzu oferty.
10)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
11)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
12)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
(w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
13)Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum i spółki cywilnej).
14)Parafowany projekt umowy

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 23.03.2007r do godz. 9:30


Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 23.03.2007r o godz. 10:00


Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium – nie wymagane

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU


powrót...
Wersja : 1 2 3 4 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 15.03.2007
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 15.03.2007. Wygasa 24.03.2007. Odsłon 6217, Wersja 4
ikona drukuj
Początek strony