Utrzymanie zieleni miejskiej w m. Sandomierz (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYCZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 206 000 EURO

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
Utrzymanie zieleni miejskiej w m. Sandomierz
Prace polegać będą na powierzchownym oczyszczaniu terenów zielonych /parków, skwerów, zieleni w pasach drogowych i dwóch placów zabaw/ z gałęzi liści i śmieci w ilości 59142 m2 koszeniu traw w ilości 42488 m2 cięciu żywopłotów w ilości 1109 mb pieleniu rabat różanych i bieżącym utrzymaniu krzewów w ilości 611 m2 oraz nasadzaniu kwiatów jednorocznych w ilości ok. 3100 szt. a w okresie zimowym odśnieżanie alejek i posypywanie piachem w ilości 13474 m2.
Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.

Znak sprawy
ZP. 341-27/09

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
Główny przedmiot: 77310000-6

Rodzaj zamówienia
Usługi
Termin realizacji zamówienia: od 01.07.2009r do 30.06.2010r

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Albin Sękul - Wydział Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, telefon. (+48) 0-15 644-01-31
Marcin Gieracha - Wydział Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3 , 27-600 Sandomierz, telefon (+48) 0-15 644-01-29

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3 w Sandomierzu, p. Nr 32, II p lub drogą pocztową

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy jw., a w szczególności:
• w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonali co najmniej
3 potwierdzone referencjami usługi o charakterze podobnym z niniejszym zamówieniem tj. utrzymanie zieleni miejskiej,
• kierownik robót powinien posiadać uprawnienia zawodowe do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia w zakresie architekta terenów zieleni.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Dokumenty lub oświadczenia, jakie maja dostarczyć wykonawcy:

1) Wypełniony formularz ofertowy.
2) Kosztorys ofertowy.
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług o charakterze podobnym z niniejszym zamówieniem tj. utrzymanie zieleni miejskiej – co najmniej 3
7) Co najmniej 3 referencje dot. usług wymienionych w wykazie jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością.
8) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu technicznego jakim dysponuje wykonawca.
9) Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania w/w sprzętu.
10) Wykaz kadry.
11) Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
12) Kserokopia uprawnień zawodowych kierownika robót w zakresie architekta terenów zieleni.
13) Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam. publ.
14) Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.
15) Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z Zał. Nr 1 do SIWZ- na formularzu oferty.
16) Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
17) Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
18) Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum)
19) Parafowany projekt umowy.
20) Dowód wniesienia wadium.

1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa na stronie 2 niniejszego ogłoszenia /KRS lub wpis do ewidencji działalności gosp., ZUS,US/, - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 lit. a i c winny być wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa w pkt.1 lit. b winien być wystawiony nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1 lit. a, b, c, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Data wystawienia takiego dokumentu winna odpowiadać datom dokumentów wymienionych w pkt.1 jw.


Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 04.06.2009r do godz. 9:30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3,
27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 04.06.2009r o godz. 11:00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.


Informacje dotyczące wadium
Wadium – 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa
w art. 67 ust. 1 pkt 6.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP – 26.05.2009r

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁACZNIKU


powrót...
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 26.05.2009
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 26.05.2009. Wygasa 05.06.2009. Odsłon 1570, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony