Opracowanie dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia pn. Budowa drogi lokalnej od drogi krajowej (wygasły...)

Sandomierz:

Opracowanie dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia pn. Budowa drogi lokalnej od drogi krajowej 77 (Lwowska bis) do SBM Sandomierz i terenów przemysłowych

Numer ogłoszenia: 397 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz , Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, faks 015 6440100.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sandomierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia pn. Budowa drogi lokalnej od drogi krajowej 77 (Lwowska bis) do SBM Sandomierz i terenów przemysłowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa. Prace polegać będą na opracowaniu wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego wraz z kosztorysami i specyfikacjami technicznymi zgodnie z załącznikiem nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zawierającym zakres opracowania dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa drogi lokalnej od drogi krajowej 77 (Lwowska bis) do SBM Sandomierz i terenów przemysłowych. Długość projektowanej ulicy - ok. 2km. Zamawiający jest w posiadaniu koncepcji przebiegu drogi, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia i warunków przyłączeniowych oświetlenia ulicznego (do wglądu w Wydziale Techniczno-Inwestycyjnym Urzędu Miejskiego, ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający uzna, iż wykonawca spełnił powyższy warunek, jeśli udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 1 usługi polegającej na projektowaniu ulic z infrastrukturą o wartości nie mniejszej niż 70.000 zł brutto z załączeniem dokumentu potwierdzającego, iż usługi te zostały wykonane należycie

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający w zakresie potencjału technicznego nie precyzuje żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający uzna, iż wykonawca spełnił powyższy warunek, jeśli przedstawi w ofercie osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone- oświadczenia o posiadaniu uprawnionej kadry /wymagane uprawnienia branży: drogowej lub konstrukcyjne bez ograniczeń i specjalności instalacji sanitarnych w zakresie sieci kanalizacyjnych, wodociągowych oraz specjalności energetyczne z aktualnymi wpisami do właściwej izby samorządu zawodowego

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

ewentualne zobowiązania innych podmiotów do oddania zamawiającemu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podst.której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: Jeżeli wystąpią okoliczności, za które Wykonawca nie odpowiada, a które uniemożliwiają odpowiednie i zgodne z prawem wykonanie całości lub części robót zgodnie z umową, Wykonawca niezwłocznie powiadomi pisemnie o tym Zamawiającego. Jeżeli w tych okolicznościach zajdzie konieczność zawieszenia pewnych robót to czas na ich ukończenie zostanie odpowiednio przedłużony, aż do chwili kiedy okoliczności ustaną. Jeśli tempo wykonania pewnych robót będzie musiało ulec zahamowaniu, to czas na ich ukończenie zostanie przedłużony w stopniu, w jakim okoliczności to uzasadniają

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sandomierzu, Wydział Zamówień Publicznych, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Wydział Zamówień Publicznych, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej

 

 

Numer ogłoszenia: 5950 - 2013; data zamieszczenia: 04.01.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 397 - 2013 data 02.01.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Miejska Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, fax. 015 6440100.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: 10.01.2013 godzina 11:00, miejsce: Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Wydział Zamówień Publicznych, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz.
  • W ogłoszeniu powinno być: 14.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz.

 

ZP.271.1.45.2012.DDR                                                                                                                                 Sandomierz, 2013-01-10


  
                                      Wyjaśnienie i zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia


Dot. przetargu nieograniczonego pn. „Budowa drogi lokalnej od drogi krajowej 77 (Lwowska bis) do SBM Sandomierz i terenów przemysłowych”

 

   W odpowiedzi na pytania Wykonawcy, Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 2 i 4   ustawy – prawo zamówień publicznych, wyjaśnia oraz zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w poniższy sposób:


1. Pytanie:
Czy teren objęty opracowaniem jest objęty obowiązującym planem miejscowym?
Odpowiedź: 
Teren objęty opracowaniem nie jest objęty obowiązującym planem miejscowym.

2. Pytanie:
Prosimy o uszczegółowienie zakresu opracowania w zakresie parametrów technicznych projektowanej drogi
Odpowiedź: 
Uszczegółowienie zakresu opracowania w zakresie parametrów technicznych projektowanej drogi znajduje się w załączniku nr 1 do decyzji Burmistrza Miasta Sandomierza o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia znak NK.6220.2.2011.AKE dołączonym do SIWZ.

3. Pytanie:
Czy w ramach projektu przewidywany jest projekt sygnalizacji świetlnej?
Odpowiedź: 
W ramach projektu nie jest przewidywany projekt sygnalizacji świetlnej.

4. Pytanie:
Czy teren objęty opracowaniem znajduje się w obszarze chronionym przyrodniczo?
Odpowiedź: 
Teren objęty opracowaniem nie znajduje się w obszarze chronionym przyrodniczo.

5. Pytanie:
Czy zamawiający dysponuje wydzielonymi działkami dla potrzeb zaprojektowania i wykonania przedmiotowej drogi wraz z infrastrukturą.
Odpowiedź:
Zamawiający nie dysponuje wydzielonymi działkami dla potrzeb zaprojektowania    i wykonania przedmiotowej drogi wraz z infrastrukturą.

6. Pytanie:
Czy Zamawiający posiada tytuł prawny do terenu na którym ma być zlokalizowana inwestycja?
Odpowiedź:
Zamawiający nie posiada tytułu  prawnego do terenu na którym ma być zlokalizowana inwestycja.

7. Pytanie:
Czy Zamawiający przewiduje konieczność dokonania podziałów geodezyjnych dla potrzeb przedmiotowej inwestycji, jeśli tak to jaka jest szacunkowa liczba działek, które będą podlegać podziałowi?
Odpowiedź:
Zamawiający przewiduje konieczność dokonania podziałów geodezyjnych dla potrzeb przedmiotowej inwestycji, szacunkowa liczba działek, które będą podlegać podziałowi wynosi ponad 60sztuk. Przedsięwzięcie jest realizowane zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania  i realizacji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz. U.  z 2008r. Nr 193, poz . 1194) oraz SIWZ.

8. Pytanie:
Czy dokonanie podziału działek wg pytania nr 6 będzie wykonane przez Inwestora czy Projektanta?
Odpowiedź:
Dokonanie podziału działek wg pytania nr 6 będzie wykonane przez Projektanta zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 193, poz . 1194) oraz SIWZ.

9. Pytanie:
Uprzejmie prosimy o opublikowanie na BIP-e skanów decyzji o środowiskowym uwarunkowaniu zgody, koncepcji przebiegu drogi oraz warunków technicznych na oświetlenie. Przedmiotowe materiały są nam niezbędne do złożenia rzetelnej wyceny prac projektowych.
Odpowiedź:
Inwestor opublikował w BIP decyzję o środowiskowych  uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, koncepcję przebiegu drogi z wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych  uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia  oraz warunki techniczne na oświetlenie.

10. Pytanie:
Czy objęta zamówieniem droga posiada kategorię drogi publicznej w rozumieniu ustawy o drogach publicznych?
Odpowiedź:
Objęta zamówieniem projektowana droga będzie posiadała kategorię drogi publicznej w rozumieniu ustawy o drogach publicznych.

11. Pytanie:
Czy objęta zamówieniem droga istnieje w terenie, czy też jest nową drogą prowadzoną w terenie nie wykorzystanym dotychczas na cele komunikacyjne?
Odpowiedź:
Objęta zamówieniem droga nie istnieje w terenie, jest nową drogą prowadzoną w terenie nie wykorzystanym dotychczas na cele komunikacyjne.

12. Pytanie:
Czy Zamawiający posiada prawo do dysponowania terenem przeznaczonym na pas drogowy o wymaganych przepisami parametrach, oraz terenem niezbędnym dla realizacji poza pasem drogowym?
Odpowiedź:
Zamawiający nie posiada prawa do dysponowania terenem przeznaczonym na pas drogowy o wymaganych przepisami parametrach, oraz terenem niezbędnym dla realizacji poza pasem drogowym.


13. Pytanie:
Czy Zamawiający wymaga wykonania projektów podziału działek w celu włączenia do pasa drogowego, oraz w jakiej ilości?
Odpowiedź:
Zamawiający wymaga wykonania projektów podziału działek w celu włączenia do pasa drogowego w ilości ponad 60 sztuk.

14. Pytanie:
Jakie są wymagania Zamawiającego w zakresie parametrów wymaganych do osiągnięcia przez projektowaną drogę: przekrój poprzeczny – ilość i szerokości pasów ruchu, pasy dodatkowe, ciągi piesze, rowerowe, pas zieleni, zjazdy indywidualne i publiczne, skrzyżowania, zatoki autobusowe, nośność i rodzaj nawierzchni jezdni, chodnika i ścieżki rowerowej?
Odpowiedź:
Uszczegółowienie zakresu opracowania w zakresie parametrów technicznych projektowanej drogi znajduje się w załączniku nr 1 do decyzji Burmistrza Miasta Sandomierza o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia znak NK.6220.2.2011.AKE dołączonym do SIWZ.

15. Pytanie:
Czy Zamawiający posiada opinię GDDKiA w Kielcach, dotyczącą lokalizacji nowego skrzyżowania na drodze krajowej, czy w tej sprawie wymagane będzie uzyskanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych w zakresie odległości pomiędzy skrzyżowaniami?
Odpowiedź:
W zaprojektowanej  na zlecenie GDDKiA drogi „Lwowska BIS” przewidziano zjazd dla projektowanej drogi z ronda.

16. Pytanie:
Proszę o zamieszczenie w materiałach przetargowych załącznika graficznego, umożliwiającego zlokalizowanie projektowanego przebiegu drogi w terenie. Dane zawarte w materiałach przetargowych, są  zbyt ogólne i nie pozwalają na zdobycie informacji niezbędnych dla prawidłowego sporządzenia oferty, w szczególności na dokonanie rozpoznania w terenie.
Odpowiedź:
Inwestor opublikował w BIP decyzję o środowiskowych  uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, koncepcję przebiegu drogi z wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych  uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia  oraz warunki techniczne na oświetlenie.

17. Pytanie:
Czy zamówienie obejmuje zaprojektowanie kanałów technologicznych, czy ogłoszenie o kanałach zostało umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego?
Odpowiedź:
Zamówienie obejmuje zaprojektowanie dwóch kanałów technologicznych teletechnicznych pod chodnikiem.

18. Pytanie:
Prosimy o załączenie do wglądu dokumentacji w wersji elektronicznej – pozwoli to na dostęp wszystkich potencjalnych oferentów – brak udostępnienia wersji elektronicznej – wskazywać może na ograniczenie dostępu oferentów z poza terenów Sandomierza, oferenci mogą startować do przetargu z różnych okolic Polski czy Unii Europejskiej – jest to jawne ograniczenie dostępności do treści specyfikacji przez oferentów, która jest istotna do wykonania rzetelnej wyceny.


Odpowiedź:
Inwestor opublikował w BIP decyzję o środowiskowych  uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, koncepcję przebiegu drogi z wniosku o uzyskanie decyzji  o środowiskowych  uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia  oraz warunki techniczne na oświetlenie.

19. Pytanie:
Prosimy o udostępnienie decyzji o środowiskowych uwarunkowań.
Odpowiedź:
Inwestor opublikował w BIP decyzję o środowiskowych  uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, koncepcję przebiegu drogi z wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych  uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia  oraz warunki techniczne na oświetlenie.

20. Pytanie:
Prosimy o podanie ilości działek do podziałów – zamawiający posiada koncepcję wg której może określić ilość działek do wykupów.
Odpowiedź:
Do podziału jest przewidziane ponad 60 sztuk działek.

21. Pytanie:
Czy projektant ma wykonać podziały działek w ramach zamówienia?
Odpowiedź:
Projektant ma wykonać podziały działek w ramach zamówienia.

22. Pytanie:
Zamawiający wymaga przygotowania dokumentacji do uzyskania pozwolenia na budowę w trybie specustawy – wg tego nie ma potrzeby posiadania zgód właścicieli działek, które Zamawiający wymaga w par. 1 umowy.
Odpowiedź:
Zgody właścicieli działek dotyczą ewentualnych instalacji (energia elektryczna, kanalizacja deszczowa) a nie pasa drogowego. Zamawiający nie odstępuje od zapisu par. 1 ust. 2 pkt. 5.

23. Pytanie:
Prosimy o wykreślenie punktu dotyczącego uzyskania pisemnych zgód właścicieli działek (par. 1 ust. 2 pkt. 5).
a. Jeśli zamawiający pozostawi ten punkt prosimy o wyjaśnienie:
i. Jak Zamawiający postąpi gdy właściciel nie wyrazi zgody na przebieg trasy uzbrojenia?
ii. Pisemna zgoda wymagana jest od wszystkich właścicieli działek –
1. co gody jest nieuregulowany stan prawny działek,
2. gdy jeden ze współwłaścicieli działek nie żyje?
Odpowiedź:
Zgody właścicieli działek dotyczą ewentualnych instalacji (energia elektryczna, kanalizacja deszczowa) a nie pasa drogowego. Zamawiający nie odstępuje od zapisu par. 1 ust. 2 pkt. 5.

24. Pytanie:
Zgodnie z Kodeksem cywilnym opóźnienie w wykonaniu świadczenia obejmuje nie tylko nieterminowe wykonanie obowiązku z przyczyn leżących po stronie dłużnika, ale również takie, za które dłużnik nie ponosi odpowiedzialności, w tym wynikłe np. z przedłużających się uzgodnień z Zamawiającym lub innymi podmiotami.Prosimy o zmianę zapisu par 6 ust.1, ust. 3 i słowo „opóźnienie” zastąpić słowem „zwłoka”.Powyższe przeczy się z zapisem umowy par 7. Pkt. 2: „(…)Jeżeli wystąpią okoliczności, za które Wykonawca nie odpowiada (…)”
Odpowiedź:
Inwestor nie zmienia zapisu umowy § 6 ust.1, ust. 3. Zapis ten nie przeczy zapisowi umowy § 7. pkt 2.

25. Pytanie:
Czy mogą Państwo umieścić na stronie internetowej koncepcję przebiegu drogi w wersji elektronicznej?
Odpowiedź:
Inwestor opublikował w BIP decyzję o środowiskowych  uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, koncepcję przebiegu drogi z wniosku o uzyskanie decyzji o środowiskowych  uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia  oraz warunki techniczne
na oświetlenie.

26. Pytanie:
Czy mogą Państwo umieścić na stronie internetowej decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia i warunki przyłączeniowe oświetlenia ulicznego?
Odpowiedź:
Inwestor opublikował w BIP decyzję o środowiskowych  uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, koncepcję przebiegu drogi z wniosku o uzyskanie decyzji  o środowiskowych  uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia  oraz warunki techniczne na oświetlenie.

27. Pytanie:
Czy mapa do celów projektowych (aktualizacja) może być wykonana w skali 1:500?
Odpowiedź:
Mapa do celów projektowych (aktualizacja) ma być wykonana w skali 1:250 zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ.

28. Pytanie:
Jaki tryb przyjmuje Zamawiający w chwili, kiedy właściciele działek nie wyrażają pisemnej zgody na wejście w teren (zajęcie ich nieruchomości pod pas drogowy) ?- § 1 pkt 2. ppkt 5 umowy.
Odpowiedź:
Zgody właścicieli działek dotyczą ewentualnych instalacji (energia elektryczna, kanalizacja deszczowa) a nie pasa drogowego. Przedsięwzięcie jest realizowane zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania  i realizacji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity  Dz. U.  z 2008r. Nr 193, poz . 1194) oraz SIWZ.

29. Pytanie:
Proszę o podanie ilości działek podlegających podziałowi pod pas drogowy.
Odpowiedź:
Do podziału jest przewidziane ponad 60 sztuk działek.

30. Pytanie:
Ile działek do podziału będzie trzeba wykonać w celu wykonania zadania?
Odpowiedź:
Do podziału jest przewidziane ponad 60 sztuk działek.

31. Pytanie:
Czy Zamawiający może określić miejsce włączenia projektowanej kanalizacji deszczowej?
Odpowiedź:
Włączenie projektowanej kanalizacji deszczowej może nastąpić do dwóch cieków wodnych. Rozwiązanie ostateczne zaproponuje Projektant.

32. Pytanie:
Czy Zamawiający może udostępnić na stronie internetowej posiadane dokumenty tj. decyzje środowiskową, koncepcję projektową, warunki przyłączenia oświetlenia? Informacje zawarte w tych dokumentach znacznie ułatwią dokonanie wyceny oferty oraz mogą wpłynąć na jej wysokość.
Odpowiedź:
Inwestor opublikował w BIP decyzję o środowiskowych  uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, koncepcję przebiegu drogi z wniosku o uzyskanie decyzji  o środowiskowych  uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia  oraz warunki techniczne na oświetlenie.

33. Pytanie:
Czy Zamawiający przewiduje wykonanie wyburzeń?
Odpowiedź:
Zamawiający nie przewiduje wykonanie wyburzeń.

34. Pytanie:
Czy Zamawiający wymaga wykonania badań geotechnicznych gruntu pod planowaną inwestycję?
Odpowiedź:
Zamawiający wymaga wykonanie badań geotechnicznych gruntu oraz innych koniecznych do prawidłowej realizacji inwestycji.

35. Pytanie:
Czy należy wykonać projekt docelowej organizacji ruchu?
Odpowiedź:
Należy wykonać projekt docelowej organizacji ruchu.

36. Pytanie:
Czy Zamawiający posiada warunki bądź jakiekolwiek informacje, co do sposobu włączenia projektowanej drogi krajowej nr 77?
Odpowiedź:
W zaprojektowanej  na zlecenie GDDKiA drogi „Lwowska BIS” przewidziano zjazd dla projektowanej drogi z ronda.

37. Pytanie:
Jaka szerokość w liniach rozgraniczenia ulicy przyjmuje Zamawiający?
Odpowiedź:
Inwestor opublikował w BIP decyzję o środowiskowych  uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia, koncepcję przebiegu drogi z wniosku o uzyskanie decyzji  o środowiskowych  uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia  oraz warunki techniczne na oświetlenie.  Znajdują się tam informacje o parametrach projektowanej drogi.

Zamawiający jednocześnie informuje, iż zmieniony został termin składania  i otwarcia ofert – na dzień 22.I.2013r. / do godziny  10:00 - składanie ofert, godz.10:30 -otwarcie ofert/.

 

Numer ogłoszenia: 5955 - 2013; data zamieszczenia: 10.01.2013

                                                       OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 397 - 2013 data 02.01.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Miejska Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, fax. 015 6440100.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest usługa. Prace polegać będą na opracowaniu wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego wraz z kosztorysami i specyfikacjami technicznymi zgodnie z załącznikiem nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zawierającym zakres opracowania dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa drogi lokalnej od drogi krajowej 77 (Lwowska bis) do SBM Sandomierz i terenów przemysłowych. Długość projektowanej ulicy - ok. 2km. Zamawiający jest w posiadaniu koncepcji przebiegu drogi, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia i warunków przyłączeniowych oświetlenia ulicznego (do wglądu w Wydziale Techniczno-Inwestycyjnym Urzędu Miejskiego, ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz).
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest usługa. Prace polegać będą na opracowaniu wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego wraz z kosztorysami i specyfikacjami technicznymi zgodnie z załącznikiem nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zawierającym zakres opracowania dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa drogi lokalnej od drogi krajowej 77 (Lwowska bis) do SBM Sandomierz i terenów przemysłowych. Długość projektowanej ulicy - ok. 2km. Koncepcja przebiegu drogi, decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia i warunków przyłączeniowych oświetlenia ulicznego stanowi zał. nr 1a do SIWZ (strona internetowa zamawiającego).
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz.
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz.

 

 

 

 


powrót...
Wersja : 1 2 3 4 5 
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 02.01.2013
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 02.01.2013. Wygasa 23.01.2013. Odsłon 9220, Wersja 5
ikona drukuj
Początek strony