Zespół kontenerów mieszkalnych z przeznaczeniem na lokale socjalne w Sandomierzu przy ul. Lubelskiej (wygasły...)

Sandomierz: Zespół kontenerów mieszkalnych z przeznaczeniem na lokale socjalne w Sandomierzu przy ul. Lubelskiej
Numer ogłoszenia: 32433 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz , Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, faks 015 6440100.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.sandomierz.pl/przetargi
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.um.sandomierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zespół kontenerów mieszkalnych z przeznaczeniem na lokale socjalne w Sandomierzu przy ul. Lubelskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji: - projektu budowlanego, - przedmiaru robót, - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: pn. Zespół kontenerów mieszkalnych z przeznaczeniem na lokale socjalne w Sandomierzu przy ul. Lubelskiej. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia obejmuje dostawę i montaż na działce o nr ewid. 154/6 w Sandomierzu przy ul. Lubelskiej, 10 szt. kontenerów mieszkalnych, tworzących 6 lokali mieszkalnych w tym: dwóch - jednomodułowych i czerech- dwumodułowych wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną. Charakterystyczne parametry techniczne: - wymiar zewnętrzny jednomodułowego kontenera mieszkalnego 3,00m x 7,00m, wys. 3,00m, - wymiar zewnętrzny dwumodułowego kontenera mieszkalnego 6,00m x 7,00m, wys. 3,00m, - powierzchnia użytkowa zespołu kontenerów 188,6m2, - powierzchnia zabudowy zespołu kontenerów 210,0m2, - kubatura zespołu kontenerów 630,0m3, Zestawienie powierzchni użytkowej dwóch typów lokali: a) kontener jednomodułowy: przedpokój 2,2m2 łazienka 2,7m2 pokój 13,4m2 razem 18,3m2 b) kontener dwumodułowy: przedpokój 4,3m2 łazienka 2,7m2 pokój 12,3m2 pokój 18,7m2 razem 38,0m2 Kontenery mieszkalne wyposażone są w wewnętrzne instalacje: wodno-kanalizacyjną, co, wentylacyjną i elektryczną. Zagospodarowanie terenu: - droga i plac manewrowy z nawierzchni żwirowej - chodniki, opaska wokół kontenerów i plac pod pojemniki na śmieci z kostki betonowej. Projektowana infrastruktura: przyłącze elektryczne - zgodnie z wydanymi warunkami przyłącze wodociągowe - zgodnie z wydanymi warunkami przyłącze kanalizacyjne - zgodnie z wydanymi warunkami Opis przedmiotu zamówienia określa Projekt budowlany oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zawierająca zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości poszczególnych robót. Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach ww zamówienia podane jest w przedmiarach robót, stanowiących materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. W trakcie realizacji robót należy ponadto stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz norm europejskich , o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów Prawa budowlanego. Zaleca się, by Wykonawca zapoznał się z terenem wskazanym w SIWZ na którym będą prowadzone prace oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. W tym celu wskazane jest aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną robotę budowlaną od odpowiedzialności cywilnej i zabezpieczył plac budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna (projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót) stanowiąca ROZDZIAŁ II SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.12.20-0, 45.26.23.11-4, 45.26.23.10-7, 45.32.00.00-6, 45.20.00.00-9, 45.23.32.00-1, 45.11.27.10-5, 45.23.21.50-8, 45.32.10.00-3, 45.23.24.40-8, 45.31.53.00-1, 45.31.57.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

-zamawiający uzna, iż wykonawca spełnił powyższy warunek, jeśli załączy do oferty wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót / co najmniej 1 robota budowlana odpowiadająca swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wykonanie i montaż kontenerów mieszkalnych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda/ określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający w zakresie potencjału technicznego nie precyzuje żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający uzna, iż wykonawca spełnił powyższy warunek, jeśli przedstawi w ofercie osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie będą pełnić , posiadające uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: kierowania robotami w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zamawiający w powyższym zakresie nie precyzuje żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

kosztorys ofertowy uproszczony, ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania zamawiającemu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: - Jeżeli roboty są utrudnione lub opóźnione przez Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych, a zależnych od dostawców mediów lub warunków atmosferycznych w taki sposób, że wynika z tego konieczność przedłużenia czasu wykonania robót, to: a)Wykonawca powiadomi Zamawiającego o okolicznościach i spodziewanych następstwach opóźnień lub utrudnień, b) czas na ukończenie robót będzie odpowiednio przedłużony przez Zamawiającego. - Jeżeli wystąpią ww. okoliczności, za które Wykonawca nie odpowiada, a które uniemożliwiają odpowiednie i zgodne z prawem wykonanie całości lub części robót zgodnie z umową, Wykonawca niezwłocznie powiadomi pisemnie o tym Zamawiającego. Jeżeli w tych okolicznościach zajdzie konieczność zawieszenia pewnych robót to czas na ich ukończenie zostanie odpowiednio przedłużony, aż do chwili kiedy okoliczności ustaną. Jeżeli tempo wykonania pewnych robót będzie musiało ulec zahamowaniu, to czas na ich ukończenie zostanie przedłużony w stopniu, w jakim okoliczności to uzasadniają.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sandomierzu, Placu Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Placu Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

ZP.271.1.5.2014.JPA                                                                                                                                 Sandomierz, 2014-02-26

 

  
                                             Wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

 

Dot. przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Zespół kontenerów mieszkalnych z przeznaczeniem na lokale socjalne w Sandomierzu przy ul. Lubelskiej”

 

W odpowiedzi na pytania Wykonawców, Zamawiający zgodnie z art.38 ust. 1 i 2 ustawy – prawo zamówień publicznych, wyjaśnia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w poniższy sposób:


Pytanie 1
Czy na wyżej wymienionej Inwestycji przewiduje się wycięcie drzew lub rozbiórkę obiektów?
Odpowiedź
Na terenie wymienionej inwestycji nie występują drzewa i obiekty kubaturowe przewidziane do likwidacji.

Pytanie 2
Proszę o sprecyzowanie informacji dotyczących wypełnienia płytami warstwowymi ścian zewnętrznych. Zamawiający żąda wykonania ścian z płyt warstwowych z rdzeniem poliuretanowym, jednak ze względu na przeznaczenie kontenera (mieszkalny, przeznaczony na stały pobyt ludzi) taka izolacja nie pozwoli uzyskać wymogów p.poż. gdyż posiada odporność ogniową EI15. W związku z powyższym, czy Zamawiający może określić czy podana w projekcie budowlanym klasa odporności pożarowej EI30 nie dotyczy poszycia ścian z płyt warstwowych, a poszycie z płyt wypełnionych pianką poliuretanową o odporności EI15 jest wystarczające dla przedmiotowych kontenerów mieszkalnych?
Odpowiedź
W celu uzyskania parametrów płyt warstwowych o odporności ogniowej EI30 należy zastosować ulepszoną wersję poliuretanu z elementami izocyjanurowymi tzw. PIR, z opcją ukrytych, bądź widocznych mocowań wkrętów. Dopuszcza się zastosowanie płyt warstwowych ściennych z rdzeniem z wełny mineralnej o gr. 150 mm.

Pytanie 3
W związku z wymogiem odporności pożarowej dla konstrukcji nośnej na R30, czy jest wymagane zabezpieczenie p.poż uzyskane za pomocą pomalowania farbami ogniowymi, czy zabezpieczenie antykorozyjne stali przedstawione w Projekcie Budowlanym w pkt. 6.3 jest wystarczające?
Odpowiedź
Farbami ogniowymi należy pomalować tylko cztery narożnikowe słupki konstrukcji nośnej dla uzyskania R30.

Pytanie 4
Budynek został zaliczony do klasy odpornościowej pożarowej D, w związku z tym czy Zamawiający podtrzymuje iż stropodach nie posiada wymagań w zakresie odporności ogniowej?
Odpowiedź
Ponieważ w kontenerze nie występuje strop międzykondygnacyjny stropodach klasyfikujemy jako dach, dla którego nie stawia się wymagań ochrony pożarowej.

Pytanie 5
Proszę o sprecyzowanie: w opisie technicznym w pkt. 6.4. dotyczącym wykonania podłogi jest mowa o płycie warstwowej gr. 100 mm alternatywnie wełna mineralna gr. 150 mm,
a w przekroju przez kontener mieszkalny nr rys. A4 występuje wełna mineralna gr. 100 mm.
Odpowiedź
Punkt 6.4 opisu jest prawidłowy, tzn. podłoga z płyt poliuretanowch gr. 100 mm, lub alternatywnie z wełny mineralnej gr. 150 mm. Na przekroju powinno być 150 mm wełny mineralnej.

Pytanie 6
Proszę o informację czy dopuszcza się zmianę kolorystyki RAL elewacji zewnętrznej kontenerów mieszkalnych z koloru niestandardowego RAL 1011 na inny w danej tonacji kolorystycznej. Kolor proponowany przez Zamawiającego nie jest standardowym rozwiązaniem w firmach produkujących płyty warstwowe jak i blachy powlekane.
Odpowiedź
Dopuszcza się zmianę kolorystyki z koloru niestandardowego na standardowy w danej tonacji kolorystycznej.

Pytanie 7
Ze względu na szeroki zakres zamówienia i długi okres realizacji zwracam się z pytaniem czy Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe po wykonaniu i odbiorze częściowym robót budowlanych.
Odpowiedź
Zgodnie z §12 ust. 1 wzoru umowy na roboty budowlane wraz z montażem i dostawą kontenerów – „Strony postanawiają, iż rozliczenie za wykonane roboty odbędzie się fakturą wystawioną po zakończeniu całości robót objętych umową i ich odbiorze przez Zamawiającego”.

Pytanie 8
Proszę o informację czy wyposażenie ruchome takie jak łóżka, krzesła, stoliki, szafki widoczne na rzutach przyziemia wchodzą w zakres przedmiotu zamówienia.
Odpowiedź
Wyposażenie ruchome tj. łóżka, krzesła stoliki, szafki, pokazane przykładowo na rzutach nie wchodzą w zakres przedmiotu zamówienia.

 

ZP.271.1.5.2014.JPA                                                                                                                                       Sandomierz, 2014-02-27


  
                                                  Wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia


Dot. przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Zespół kontenerów mieszkalnych z przeznaczeniem na lokale socjalne w Sandomierzu przy ul. Lubelskiej”

 

W odpowiedzi na pytania Wykonawców, Zamawiający zgodnie z art.38 ust. 1 i 2 ustawy – prawo zamówień publicznych, wyjaśnia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w poniższy sposób:

Pytanie 1
Ponieważ nie są dostępne płyty warstoweEI30 z rdzeniem z pianki poliuretanowej z zamkiem krytym, czy Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie płyt warstwowych ściennych z zamkiem na wierzchu?
Odpowiedź
Tak.

Pytanie 2
Z uwagi na niedostępność płyt warstwowych ściennych o zewnętrznej kolorystyce RAL1011, prosimy o wyrażenie zgody na zastosowanie zamiennie płyt warstwowych o kolorystyce RAL1015 (jasny beż) lub RAL 1002(piaskowy)
Odpowiedź
Tak

Pytanie 3
Czy zaznaczone na rys. U1 PZT, a nie ujęte w przedmiarze:
- pojemniki o poj. 1100 l na odpadki stałe, segregowany
- trzepak
Wchodzą w zakres oferty?
Odpowiedź
Elementy te nie były ujęte w przedmiarze i nie wchodzą w zakres przetargu.

Pytanie 4
Z uwagi na różne zapisy w projekcie, proszę o jednoznaczną odpowiedź jaka jest wymagana grubość izolacji podłogi wełną mineralną: gr. 100 mm czy gr. 150 mm?
Odpowiedź
Punkt 6.4 opisu jest prawidłowy, tzn. podłoga z  płyt poliuretanowch gr. 100 mm, lub alternatywnie z wełny mineralnej gr. 150 mm. Na przekroju powinno być 150 mm wełny mineralnej.

 

ZP.271.1.5.2014.JPA                                                                                                                                   Sandomierz, 2014-03-04


  
                       Wyjaśnienie i zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia


Dot. przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Zespół kontenerów mieszkalnych z przeznaczeniem na lokale socjalne w Sandomierzu przy ul. Lubelskiej”

 

W odpowiedzi na pytanie Wykonawcy, Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 ustawy – prawo zamówień publicznych, wyjaśnia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w poniższy sposób:

Pytanie
Prosimy o potwierdzenie, czy Pozycja nr 8 Przedmiaru Robót Elektrycznych jest obowiązująca. Nasze wątpliwości budzi podany w niej obmiar: 1300m.

Odpowiedź
Pozycja nr 8 przedmiaru robót elektrycznych została błędnie wygenerowana przez komputer i należy ją całkowicie usunąć. Zakres rzeczowy pozycji 8 został powielony z pozycji nr 7 z błędnie wygenerowaną długością.

Jednocześnie zgodnie z art. 38 ust 4 i 6 ustawy jw zmienia się termin składania i otwarcia ofert na 12.03.2014 r, g. 10.00 i 10.30.

 

ZP.271.1.5.2014.JPA                                                                                                                                      Sandomierz, 2014-03-05


  
                                        Wyjaśnienie i zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia


Dot. przetargu nieograniczonego na zadanie pn. „Zespół kontenerów mieszkalnych z przeznaczeniem na lokale socjalne w Sandomierzu przy ul. Lubelskiej”


W odpowiedzi na pytanie Wykonawcy, Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 ustawy – prawo zamówień publicznych, wyjaśnia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w poniższy sposób:


Pytanie 1
Prosimy o potwierdzenie czy pozycja 1.14 przedmiaru robót jest prawidłowo skalkulowana. Nasze podejrzenia budzi ilość piasku pod powierzchnią kontenerów jaka jest w przedmiarze 211 598 m³ a powinno być 83,372 m³.
Odpowiedź
Powinno być z nawiasem kwadratowym [ 7,1*30,1 – (0,4*0,4* 33)]*0,4=83,372 m³.

Pytanie 2
Proszę o wyjaśnienie poz. 4.4 przedmiaru w przedmiarze studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1200mm według opisu i rysunków studzienki fi 400mm PVC-U który wariant przyjąć do wyceny?
Odpowiedź
Należy przyjąć dane z projektu i jest on priorytetem. Przedmiar nie jest dokumentem wykonawczym i stanowi materiał pomocniczy dla ustaleń zakresu rzeczowego.

Pytanie 3
Rurociąg główny doprowadzający wodę do kontenerów ma średnicę 75 mm. Proszę o podanie jakie faktycznie mają być średnice urządzeń na nim zabudowanych wyszczególnionych w pozycjach przedmiaru:
- 3.11 Zasuwa typu „E” (wg przedmiaru fi 65 mm)
- 3.13 Zawór kulowy (wg przedmiaru fi 65 mm)
- 3.14 Zawór antyskażeniowy (wg. przedmiaru fi 65 mm)
- 3.15 Wodomierz skrzydełkowy (wg przedmiaru fi 20 mm)
Odpowiedź
Należy przyjąć dane z projektu i jest on priorytetem. Przedmiar nie jest dokumentem wykonawczym i stanowi materiał pomocniczy dla ustaleń zakresu rzeczowego.

Pytanie 4
Czy należy ująć w kalkulacji wodomierz, zawór antyskażeniowy, zawór kulowy oraz zasuwę typu „E” dla potrzeb opomiarowania istniejących budynków nr 4 i nr 9 (nie ujęto ich w przedmiarze natomiast według opisu należy je zamontować)?
Odpowiedź
Należy przyjąć dane z projektu

Pytanie 5
Czy ściany między poszczególnymi mieszkaniami muszą być podwójne oraz czy należy je traktować zgodnie jako wewnętrzne i wystarczy odporność ogniowa EI20?
Odpowiedź
Należy przyjąć zgodnie z projektem.

 

 

 



    


powrót...
Wersja : 1 2 3 4 5 
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 18.02.2014
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 18.02.2014. Wygasa 13.03.2014. Odsłon 8943, Wersja 5
ikona drukuj
Początek strony