„Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wybudowanie budynku mieszkalnego, wielorodzinn (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
o szacunkowej wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych

Zamawiający
Sandomierskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-27
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: stbs@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
„Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wybudowanie budynku mieszkalnego, wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą oraz uzyskanie przez Wykonawcę prawomocnego pozwolenia na budowę, nadzór autorski w toku wykonywania robót budowlanych przy ul. Schinzla w Sandomierzu na działce nr ew. 934/42. „

Zakres dokumentacji projektowej:
1.Wykonanie projektu budowlanego wraz z projektem zagospodarowania terenu przygotowanie i złożenie wniosku oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę budynku.
2.Opracowanie projektów wykonawczych dla budynku oraz przyłączy wraz z kosztorysami i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
3.Dokumentacja projektowo-kosztorysowa musi być wykonana zgodnie z aktualnymi na dzień przekazania dokumentacji zamawiającemu, obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego oraz Prawa zamówień publicznych.

Szczegółowy zakres usług obejmujących przedmiot zamówienia zawierają zał. do SIWZ:
zał.nr 1 – Zakres Opracowania
zał.nr 2 – Ogólna charakterystyka inwestycji

Znak sprawy
STBS 341-1/08

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
74.22.21.00-2 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych.

Rodzaj zamówienia
Usługi

Termin realizacji zamówienia:
do 14 sierpnia 2008r.

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Jan Cież-Prezes Sandomierskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego
Pl.Poniatowskieg 3, 27-600 Sandomierz, telefon. 606-416-915
Edyta Sobieraj – 015 644 01 27

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3 w Sandomierzu, p. Nr 32, II p lub drogą pocztową
Warunki wymagane od wykonawców

O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy j.w, a w szczególności:
•W okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 1 potwierdzoną referencją usługę o wartości około 150.000zł tj. kompletne opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy wielorodzinnego budynku mieszkalnego z zagospodarowaniem terenu, elementami małej architektury i przyłączami mediów do budynków.
•Posiadają uprawnioną kadrę- wymagane uprawnienia w branży: architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej, elektrycznej potwierdzone aktualnymi wpisami do poszczególnych Branżowych Izb Inżynierów Budownictwa.
Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia” na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów

Dokumenty lub oświadczenia, jakie maja dostarczyć wykonawcy:
1)Wypełniony formularz ofertowy
2)Kalkulacja cenowa prac projektowo-kosztorysowych.
3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
6)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług– co najmniej 1 potwierdzona referencją, w zakresie opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy wielorodzinnego budynku mieszkalnego z zagospodarowaniem terenu o wartości około 150.000zł - z podaniem daty i miejsca wykonania, wartości i odbiorcy.
7)Co najmniej 1 referencja dot. usług wymienionych w wykazie jw. potwierdzająca, iż zostały one wykonane z należytą starannością o wartości jw.
8)Wykaz osób i podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia.
9)Kserokopie uprawnień zawodowych osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia w branży: architektonicznej, konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej z aktualnymi zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej.
10)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam. publ.
11)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.
12)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z SIWZ z załącznikami - na formularzu oferty.
13)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
14)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
15)Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum)
16)Parafowany projekt umowy .

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 21.04.2008r do godz. 9.30
Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3,
27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 21.04.2008r o godz. 10.00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium – 3 000zł

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Data zamieszczenia ogłoszenia do BZP – 03.04.2008r

powrót...
Wersja : 1 2 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniapobierz SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Ewelina Brzozowska dnia 03.04.2008
Opublikowana przez Ewelina Brzozowska dnia 03.04.2008. Wygasa 21.04.2008. Odsłon 3404, Wersja 2
ikona drukuj
Początek strony