Kompleksowa obsługa bankowa budżetu miasta Sandomierza (wygasły...)

Sandomierz: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu miasta Sandomierza i jednostek organizacyjnych miasta Sandomierza w okresie od 10.05.2012 do 09.05.2015r
 

Numer ogłoszenia: 74869 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz , Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, faks 015 6440100.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sandomierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu miasta Sandomierza i jednostek organizacyjnych miasta Sandomierza w okresie od 10.05.2012 do 09.05.2015r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na kompleksowej obsłudze bankowej budżetu miasta Sandomierza i jednostek organizacyjnych miasta Sandomierza w okresie od 10.05.2012 do 09.05.2015 r. Zamówienie obejmuje otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych: I. W zakresie budżetu Gminy: -rachunek podstawowy, -rachunek depozytowy, -rachunki pomocnicze (inwestycje, ZFŚS, FOŚ, opłata produktowa, zajęcie pasa drogowego, wadia, środki niewygasające, lokale mieszkalne, lokale użytkowe, rachunki funduszy celowych i specjalnych, w tym rachunki związane z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej i inne rachunki) II. Rachunki bieżące i pomocnicze dla niżej wymienionych jednostek organizacyjnych posiadacza rachunków: - Przedszkole Samorządowe nr 1 w Sandomierzu ul. Okrzei 8, - Filia Przedszkola Samorządowego Nr 1 w Sandomierzu ul. Parkowa 4, - Przedszkole Samorządowe nr 3 w Sandomierzu ul. Słowackiego 9, - Przedszkole Samorządowe nr 5 w Sandomierzu ul. Portowa 28, - Przedszkole Samorządowe nr 6 w Sandomierzu ul. T. Króla 3, - Przedszkole Samorządowe nr 7 w Sandomierzu ul. Armii Krajowej 5, - Szkoła Podstawowa nr 1 w Sandomierzu ul. Okrzei 6, - Szkoła Podstawowa nr 2 w Sandomierzu ul. Mickiewicza 9, - Szkoła Podstawowa nr 3 w Sandomierzu ul. Flisaków 30, - Szkoła Podstawowa nr 4 w Sandomierzu ul. Mickiewicza 39, - Gimnazjum nr 1 w Sandomierzu ul. Cieśli 2, - Gimnazjum nr 2 w Sandomierzu ul. Flisaków 30, - Ośrodek Pomocy Społecznej w Sandomierzu ul. Słowackiego 17a, - Miejska Biblioteka Publiczna w Sandomierzu ul. Parkowa 1, - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sandomierzu ul. Zielna 6, - Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Sandomierzu ul. Cieśli 2, - Sandomierskie Centrum Kultury w Sandomierzu ul. Rynek 20. III.oraz - realizację poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku) w formie elektronicznej, (w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej w formie dokumentu papierowego), -realizacja poleceń przelewów do innych banków w formie elektronicznej, (w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej w formie dokumentu papierowego), - przyjmowanie wpłat gotówkowych w placówce banku (punkcie kasowym, oddziale, filii), - dokonywanie wypłat gotówkowych w placówce banku (punkcie kasowym, oddziale, filii), -potwierdzenie salda na każdy dzień roboczy, - przygotowywanie wyciągów bankowych w formie elektronicznej i papierowej, - zapewnienie użytkowania systemu bankowości elektronicznej, - wydawanie opinii i zaświadczeń, - wydawanie blankietów czeków, IV. ponadto wykonawca zobowiązany będzie do: 1) otwarcia i prowadzenia przez bank punktu kasowego w budynku Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3 w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy (w przypadku wygrania przetargu) 2) zamknięcia rachunku bieżącego po wygaśnięciu umowy z opcją (powolnej likwidacji) przez okres 3 m-cy tj. w ramach niniejszej usługi bank zobowiązany będzie po wygaśnięciu umowy bankowej, prowadzić przez okres 3 m-cy, wskazany przez zamawiającego rachunek bieżący w ograniczonym zakresie tzn. bank będzie przyjmował w tym czasie wykonywane na ten rachunek przelewy i automatycznie przekazywał na nowy rachunek wskazany przez zamawiającego. 3) zapewnienia udzielenia kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy Sandomierz, maksymalnie do kwot wykazanych w corocznych uchwałach budżetowych na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w oparciu o oprocentowanie WIBOR 1M (ustalony o godz.11,00 na dzień złożenia wniosku) +- wskaźnik korekty. Zabezpieczenie kredytu weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Odsetki kredytu naliczane będą od kwoty wykorzystanego kredytu. 4) lokowania wolnych środków na lokacie krótkoterminowej, przyjmowanie automatyczne lokaty typu over night z rachunku bieżącego budżetu gminy w kwocie nadwyżki powyżej 300.000,00 zł (300.000,00 zł pozostaje kwotą nie przekazywaną na lokatę). Oprocentowanie określa się w oparciu o WIBOR O-N (ustalony o godz. 11,00 w dniu założenia lokaty) +- wskaźnik korekty, przy czym lokata typu over night będzie dokonywana o ile oprocentowanie na tej lokacie będzie wyższe niż oprocentowanie rachunku bieżącego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności w zakresie określonym w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe ( Dz.U. z 2002 r. Nr 72 , poz 665 z późn. zm.), dla banków utworzonych od 1998 r. lub równoważne dokumenty dla banków utworzonych przed 1998- ocena spełniania tego warunku będzie dokonana wg formuły spełnia lub nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sandomierzu, Wydział Zamówien Publicznych, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.


powrót...
Wersja : 1 2 3 4 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez dnia 02.04.2012
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 02.04.2012. Wygasa 17.04.2012. Odsłon 6907, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony