Sandomierz: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu miasta Sandomierza i jednostek organizacyjnych miasta Sandomierza w okresie od 10.05.2012 do 09.05.2015r
Numer ogłoszenia: 74869 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz , Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, faks 015 6440100.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu miasta Sandomierza i jednostek organizacyjnych miasta Sandomierza w okresie od 10.05.2012 do 09.05.2015r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na kompleksowej obsłudze bankowej budżetu miasta Sandomierza i jednostek organizacyjnych miasta Sandomierza w okresie od 10.05.2012 do 09.05.2015 r. Zamówienie obejmuje otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych: I. W zakresie budżetu Gminy: -rachunek podstawowy, -rachunek depozytowy, -rachunki pomocnicze (inwestycje, ZFŚS, FOŚ, opłata produktowa, zajęcie pasa drogowego, wadia, środki niewygasające, lokale mieszkalne, lokale użytkowe, rachunki funduszy celowych i specjalnych, w tym rachunki związane z rozliczaniem środków otrzymanych z funduszy Unii Europejskiej i inne rachunki) II. Rachunki bieżące i pomocnicze dla niżej wymienionych jednostek organizacyjnych posiadacza rachunków: - Przedszkole Samorządowe nr 1 w Sandomierzu ul. Okrzei 8, - Filia Przedszkola Samorządowego Nr 1 w Sandomierzu ul. Parkowa 4, - Przedszkole Samorządowe nr 3 w Sandomierzu ul. Słowackiego 9, - Przedszkole Samorządowe nr 5 w Sandomierzu ul. Portowa 28, - Przedszkole Samorządowe nr 6 w Sandomierzu ul. T. Króla 3, - Przedszkole Samorządowe nr 7 w Sandomierzu ul. Armii Krajowej 5, - Szkoła Podstawowa nr 1 w Sandomierzu ul. Okrzei 6, - Szkoła Podstawowa nr 2 w Sandomierzu ul. Mickiewicza 9, - Szkoła Podstawowa nr 3 w Sandomierzu ul. Flisaków 30, - Szkoła Podstawowa nr 4 w Sandomierzu ul. Mickiewicza 39, - Gimnazjum nr 1 w Sandomierzu ul. Cieśli 2, - Gimnazjum nr 2 w Sandomierzu ul. Flisaków 30, - Ośrodek Pomocy Społecznej w Sandomierzu ul. Słowackiego 17a, - Miejska Biblioteka Publiczna w Sandomierzu ul. Parkowa 1, - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Sandomierzu ul. Zielna 6, - Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Sandomierzu ul. Cieśli 2, - Sandomierskie Centrum Kultury w Sandomierzu ul. Rynek 20. III.oraz - realizację poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w tym samym banku) w formie elektronicznej, (w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej w formie dokumentu papierowego), -realizacja poleceń przelewów do innych banków w formie elektronicznej, (w przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej w formie dokumentu papierowego), - przyjmowanie wpłat gotówkowych w placówce banku (punkcie kasowym, oddziale, filii), - dokonywanie wypłat gotówkowych w placówce banku (punkcie kasowym, oddziale, filii), -potwierdzenie salda na każdy dzień roboczy, - przygotowywanie wyciągów bankowych w formie elektronicznej i papierowej, - zapewnienie użytkowania systemu bankowości elektronicznej, - wydawanie opinii i zaświadczeń, - wydawanie blankietów czeków, IV. ponadto wykonawca zobowiązany będzie do: 1) otwarcia i prowadzenia przez bank punktu kasowego w budynku Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3 w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy (w przypadku wygrania przetargu) 2) zamknięcia rachunku bieżącego po wygaśnięciu umowy z opcją (powolnej likwidacji) przez okres 3 m-cy tj. w ramach niniejszej usługi bank zobowiązany będzie po wygaśnięciu umowy bankowej, prowadzić przez okres 3 m-cy, wskazany przez zamawiającego rachunek bieżący w ograniczonym zakresie tzn. bank będzie przyjmował w tym czasie wykonywane na ten rachunek przelewy i automatycznie przekazywał na nowy rachunek wskazany przez zamawiającego. 3) zapewnienia udzielenia kredytu w rachunku bieżącym budżetu Gminy Sandomierz, maksymalnie do kwot wykazanych w corocznych uchwałach budżetowych na sfinansowanie przejściowego deficytu budżetu w oparciu o oprocentowanie WIBOR 1M (ustalony o godz.11,00 na dzień złożenia wniosku) +- wskaźnik korekty. Zabezpieczenie kredytu weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Odsetki kredytu naliczane będą od kwoty wykorzystanego kredytu. 4) lokowania wolnych środków na lokacie krótkoterminowej, przyjmowanie automatyczne lokaty typu over night z rachunku bieżącego budżetu gminy w kwocie nadwyżki powyżej 300.000,00 zł (300.000,00 zł pozostaje kwotą nie przekazywaną na lokatę). Oprocentowanie określa się w oparciu o WIBOR O-N (ustalony o godz. 11,00 w dniu założenia lokaty) +- wskaźnik korekty, przy czym lokata typu over night będzie dokonywana o ile oprocentowanie na tej lokacie będzie wyższe niż oprocentowanie rachunku bieżącego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
aktualne zezwolenie na wykonywanie działalności w zakresie określonym w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe ( Dz.U. z 2002 r. Nr 72 , poz 665 z późn. zm.), dla banków utworzonych od 1998 r. lub równoważne dokumenty dla banków utworzonych przed 1998- ocena spełniania tego warunku będzie dokonana wg formuły spełnia lub nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sandomierzu, Wydział Zamówien Publicznych, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.