„Remont cząstkowy nawierzchni z betonowej kostki brukowej, kostki granitowej, płyt chodnikowych oraz (wygasły...)

   Oznaczenie sprawy:Or.271.2.2.2018.JPA                                                                                                          Sandomierz, 2018-01-22


                                                           ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY


na zadanie pn. „Remont cząstkowy nawierzchni z betonowej kostki brukowej, kostki granitowej, płyt chodnikowych oraz płyt ażurowych w technologii przełożenia stanowiących nawierzchnię na drogach, ulicach, placach i chodnikach w granicach administracyjnych miasta Sandomierza”


1. Dane dotyczące Zamawiającego:
Nazwa: Gmina Sandomierz
Adres: Pl. Poniatowskiego 3
Telefon/faks: 15-815-41-00 / 15-815-41-01
Strona www: www.sandomierz.pl
Adres e-mail: sekretariat@um.sandomierz.pl

2. Tryb udzielania zamówienia:
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w trybie niepodlegającym Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017r., poz. 1579 ze zm.) zgodnie z art. 4 ust. 8 – Ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Remont cząstkowy nawierzchni z betonowej kostki brukowej, kostki granitowej, płyt chodnikowych oraz płyt ażurowych w technologii przełożenia stanowiących nawierzchnię na drogach, ulicach, placach i chodnikach w granicach administracyjnych miasta Sandomierza.

Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany jest przez:
- specyfikację techniczną (zał. nr 1 do Zaproszenia)
- wzór umowy (zał. nr 2 do Zaproszenia).

Wykonawca udziela Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.

Wykonawca zaproszony oraz pobierający wersję elektroniczną Zaproszenia z Biuletynu Informacji Publicznej zamawiającego zobowiązany jest do jej monitorowania do dnia składania ofert, gdyż zamieszczane tam są ewentualne wyjaśnienia oraz / lub zmiany) treści Zaproszenia. Dokonane w ten sposób wyjaśnienia/uzupełnienia stają się częścią Zaproszenia i będą dla wykonawców wiążące.

4. Termin wykonania zamówienia: do 31 grudnia 2018 r.

5. Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedłożenie następujących oświadczeń i dokumentów:
1) Formularz oferty.
2) Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone za zgodność z oryginałem.
3) Oświadczenie, iż osoba (kierownik robót), która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej lub
w specjalności konstrukcji budowlanych bez ograniczeń (zał. nr 4 do Zaproszenia).

Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu kserokopię uprawnień – budowlanych bez ograniczeń w specjalności drogowej lub w specjalności konstrukcji budowlanych
bez ograniczeń oraz kserokopię zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego kierownika robót.Dokumenty winny być aktualne na dzień składania ofert i podpisane za zgodność z oryginałe
Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższe wymagania, jeżeli załączy do oferty wymienione dokumenty i oświadczenia zgodne z pkt. 5 niniejszego zaproszenia, aktualne na dzień składania ofert
i potwierdzone za zgodność z oryginałem. Ocena spełniania zostanie dokonana wg formuły „spełnia-bądź nie spełnia”.


6. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów :
1) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
2) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, oraz informacje przekazane za pomocą faksu, drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu.
3) Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

7. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcą:
- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Krzysztof Kwieciński tel. +48 15 815-41-37, Bogusław Mądry tel. +48 15 815-42-03, fax: +48 15 815-41-01, w dniach od poniedziałku do piątku
w godzinach: 800-1600.

8. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:
Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie kryterium:
Cena ofertowa : „C1” waga 50 pkt. – remont nawierzchni
„C2” waga 10 pkt – remont krawężników/obrzeży
Czas naprawy „CN” zgłoszonych usterek waga 40 pkt.

Cena ofertowa „C1” waga 50 pkt., „C2” waga 10 pkt.
Kryterium ceny będzie oceniane na podstawie ceny brutto podanej w formularzu ofertowym.
Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:
W1 = Cn1/Cp1 x 50
Cn1 – najniższa oferowana cena
Cb1 – cena oferty badanej
W1 – wynik

W2 = Cn2/Cp2 x 10
Cn2 – najniższa oferowana cena
Cb2 – cena oferty badanej
W2 - wynik

Czas naprawy „CN” zgłoszonych usterek waga 40 pkt.
Kryterium czasu naprawy zgłoszonych usterek będzie oceniane na podstawie podanego czasu podjęcia interwencji od zgłoszenia w dniach (czas najkrótszy 1 dzień – jego wielokrotność, najdłuższy oferowany czas nie może być dłuższy niż 7 dni) podanego w formularzu ofertowym. Sposób punktacji za czas naprawy zgłoszonych usterek jest następujący:
W3 = CNn/CNb x 40
CNn – najkrótszy oferowany czas naprawy zgłoszonych usterek
CNb – czas oferty badanej
W3 – wynik
W = W1 + W2+W3
Maksymalna możliwa liczba punktów do zdobycia - 100
Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom
i o najniższej cenie.

9. Miejsce i termin złożenia ofert:
1) Miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3
2) Termin: Ofertę należy złożyć do dnia: 05.02.2018 r. do godz. 10.00.
Ofertę należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy w lewym górnym rogu koperty, zaadresowane do Zamawiającego na adres: Gmina Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz oraz opisane:

Oferta na zadanie pn. „Remont cząstkowy nawierzchni z betonowej kostki brukowej, kostki granitowej, płyt chodnikowych oraz płyt ażurowych w technologii przełożenia stanowiących nawierzchnię na drogach, ulicach, placach i chodnikach w granicach administracyjnych miasta Sandomierza”
Oznaczenie sprawy: Or.271.2.2.2018.JPA
Nie otwierać przed dniem 05.02.2018 r. godz. 10.30.

3) Składana oferta winna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym zał. nr 3 do niniejszego Zaproszenia; Oferta musi być złożona, pod rygorem nieważności w formie pisemnej, zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia w formie elektronicznej lub faxem.
4) Ofertę należy napisać w języku polskim na maszynie, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
5) Cena w formularzu oferty winna być wyrażona cyfrowo i słownie i obejmować całość zamówienia.
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu jej składania.
6) O wyniku niniejszego postępowania prowadzonego w trybie „porównania cen” Zamawiający poinformuje wykonawców poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce „Ogłoszenia o wynikach przetargów” – stosownej informacji.

10. Załączniki do zaproszenia ofertowego:
1. Specyfikacja techniczna
2. Wzór umowy
3. Formularz oferty
4. Oświadczenie.



powrót...
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 22.01.2018
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 22.01.2018. Wygasa 06.02.2018. Odsłon 815, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony