„Konserwacja oświetlenia ulicznego i parkowego”. (wygasły...)


Or.271.2.1.2018.DDR                                                                         Sandomierz, 2018-01-04


ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY


na zadanie pn. „Konserwacja oświetlenia ulicznego i parkowego”.

1. Dane dotyczące Zamawiającego:
Nazwa: Gmina Sandomierz
Adres: Pl. Poniatowskiego 3
Telefon/faks: 15-815-41-00 / 15-815-41-01
Strona www: www.sandomierz.pl
Adres e-mail: sekretariat@um.sandomierz.pl

2. Tryb udzielania zamówienia:
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w trybie niepodlegającym Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017r., poz. 1579 ze zm.) zgodnie z art. 4 ust. 8 – Ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia polega na usłudze konserwacji oświetlenia ulicznego i parkowego.

Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany jest przez:
- specyfikację techniczną (zał. nr 2 do Zaproszenia)
- wykaz punktów oświetlenia (zał. nr 1 do Zaproszenia)
- wykaz szafek sterowniczych oświetlenia (zał. nr 1a do Zaproszenia)
oraz
- wzór umowy (zał. nr 7 do Zaproszenia)

Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.

Wykonawca zaproszony oraz pobierający wersję elektroniczną Zaproszenia z Biuletynu Informacji Publicznej zamawiającego zobowiązany jest do jej monitorowania do dnia składania ofert, gdyż zamieszczane tam są ewentualne wyjaśnienia oraz / lub zmiany) treści Zaproszenia. Dokonane w ten sposób wyjaśnienia/uzupełnienia stają się częścią Zaproszenia i będą dla wykonawców wiążące.

4. Termin wykonania zamówienia: do 30 września 2018 r.

5. Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedłożenie następujących oświadczeń i dokumentów:
1) Formularz oferty.
2) Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone za zgodność z oryginałem.
3) Wykaz usług oraz dokumenty (np. referencja) potwierdzające wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. konserwacja instalacji, sieci oświetleniowych ulicznych, zakładowych, osiedlowych itp., o wartości minimum 80 tys. brutto zł każda. Przedstawione dokumenty mają zawierać informację dotyczące nazwy obiektu, miejsca, daty i wartości usługi oraz poświadczać, że usługa została wykonana w sposób należyty.
4) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wymagane uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz uprawnienia SEP pracowników
w zakresie dozoru oraz eksploatacji i pomiarów urządzeń – wraz z kserokopią wymaganych uprawnień budowlanych w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, zaświadczeniem o wpisie kierownika na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, uprawnieniami SEP pracowników w zakresie dozoru oraz eksploatacji i pomiarów urządzeń.
5) Wykaz sprzętu, w którym wykonawca wykaże dysponowanie sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia tj.: podnośnik o wysięgu do 15m, samochód wraz z niezbędnym osprzętem w tym urządzenie do lokalizacji uszkodzeń kabli oświetleniowych (ziemnych).

Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższe wymagania, jeżeli załączy do oferty wymienione dokumenty i oświadczenia zgodne z pkt. 5 niniejszego zaproszenia, aktualne na dzień składania ofert
i potwierdzone za zgodność z oryginałem. Ocena spełniania zostanie dokonana wg formuły „spełnia-bądź nie spełnia”.

6. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów :
1) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
2) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, oraz informacje przekazane za pomocą faksu, drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu.
3) Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

7. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcą:
- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Krzysztof Kwieciński tel. +48 15 815-41-37, Witold Wawszczyk tel. +48 15 815-41-28, fax: +48 15 815-41-01, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach: 800-1600

8. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:
Cena ofertowa - waga 60 pkt.
Czas naprawy zgłoszonych usterek - waga 40 pkt.

Sposób oceny ofert:
Cena ofertowa „C” - waga 60 pkt.
Kryterium ceny będzie oceniane na podstawie ceny brutto podanej w formularzu ofertowym. Sposób punktacji za cenę oferty jest następujący:
W1 = Cn/Cp x 60
Cn – najniższa oferowana cena
Cb – cena oferty badanej
W –wynik

Czas naprawy „CN” zgłoszonych usterek - waga 40 pkt.
Kryterium czas naprawy zgłoszonych usterek będzie oceniane na podstawie podanego w ofercie przez wykonawcę czasu naprawy zgłoszonej usterki (zgłoszenie e-mailem), licząc w godzinach, od momentu zgłoszenia przez zamawiającego do czasu otrzymania informacji od wykonawcy (drogą elektroniczną)
o usunięciu usterki.
Czas najkrótszy: 24 godziny, a następnie jego wielokrotności, tj. 48, 72, 96 godzin, itd., Najdłuższy oferowany w formularzu ofertowym czas nie może być dłuższy niż 5 dni, tj. 120 godzin. Sposób punktacji za czas naprawy zgłoszonych usterek jest następujący:
W2 = CNn/CNb x 40
CNn – najkrótszy oferowany czas naprawy zgłoszonych usterek
CNb – czas naprawy w ofercie badanej

Wynik: W = W1 + W2

Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu
o ustalone kryteria tj. „C”, „CN”) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.

Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o wyższej liczbie punktów.

9. Miejsce i termin złożenia ofert:
1) Miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3
2) Termin: Ofertę należy złożyć do dnia: 12.01.2018 r. do godz. 10.00.
Ofertę należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy w lewym górnym rogu koperty, zaadresowane do Zamawiającego na adres: Gmina Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz oraz opisane:

Oferta na zadanie pn. „Konserwacja oświetlenia ulicznego i parkowego”
Oznaczenie sprawy: Or.271.2.1.2018.DDR
Nie otwierać przed dniem 12.01.2018 r. godz. 10.30.

3) Składana oferta winna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym zał. nr 3 do niniejszego Zaproszenia; Oferta musi być złożona, pod rygorem nieważności w formie pisemnej, zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia w formie elektronicznej lub faxem.
4) Ofertę należy napisać w języku polskim na maszynie, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
5) Cena w formularzu oferty winna być wyrażona cyfrowo i słownie i obejmować całość zamówienia.
Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu jej składania.
6) O wyniku niniejszego postępowania prowadzonego w trybie „porównania cen” Zamawiający poinformuje wykonawców poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce „Ogłoszenia o wynikach przetargów” – stosownej informacji.

10. Załączniki do zaproszenia ofertowego:
1. Wykaz punktów oświetlenia
1a. Wykaz szafek sterowniczych oświetlenia
2. Specyfikacja techniczna
3. Formularz oferty
4. Wykaz usług
5. Wykaz osób
6. Wykaz sprzętu
7. Wzór umowy


powrót...
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 04.01.2018
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 04.01.2018. Wygasa 13.01.2018. Odsłon 756, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony