„Wykonanie, dostawa i montaż altan - wiat śmietnikowych - 5 szt.” (wygasły...)

Sandomierz, 2017-10-23

 

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

 

na zadanie pn. Wykonanie, dostawa i montaż altan - wiat śmietnikowych  - 5 szt.”

 

  1. Dane dotyczące Zamawiającego:

      Nazwa: Gmina Sandomierz

      Adres: Pl. Poniatowskiego 3

      Telefon/faks:  15-644-01-00 / 15-644-01-01

      Strona www: www.sandomierz.pl

      Adres e-mail: sekretariat@um.sandomierz.pl

 

  1. Tryb udzielania zamówienia:

Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w trybie niepodlegającym Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) zgodnie z art. 4 ust. 8 – Ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż altan- wiat śmietnikowych. Dwie wiaty zlokalizowane na działkach nr ewid. 1427/15 przy ul. gen. Żółkiewskiego-Lina oraz nr ewid. 1500/248 przy ul. A. Mickiewicza w Sandomierzu mogące pomieścić po 10 pojemników na odpady o pojemności 1,1 m3 każdy. Powierzchnia podstaw altan nie może przekroczyć 40 m2. Trzy altany - wiaty śmietnikowe zlokalizowane na działkach: nr ewid. 1500/179 i 1500/316 przy ul. Maciejowskiego oraz  nr ewid. 1406/89 przy ul. Portowej mogące pomieścić po 6 pojemników na odpady o pojemności 1,1 m3 każdy. Powierzchnia podstaw altan nie może przekroczyć 23 m2.

Altany powinny być o zamkniętej i przewiewnej konstrukcji, wykonanej z profili stalowych, w dolnej części zabudowane panelami, pokryte farbą i przykryte dachem. Wyposażone w zamykaną bramę umożliwiającą opróżnianie pojemników przez firmę wywozową oraz w zamykane na klucz wejście dla osób wyrzucających odpady komunalne. Osłona będzie postawiona na utwardzonym kostką betonową gruncie przygotowanym przez Zamawianego.

 

Wykonawca zaproszony oraz pobierający wersję elektroniczną Zaproszenia z Biuletynu Informacji Publicznej zamawiającego zobowiązany jest do jej monitorowania do dnia składania ofert, gdyż zamieszczane tam są ewentualne wyjaśnienia oraz / lub zmiany) treści Zaproszenia. Dokonane w ten sposób wyjaśnienia/uzupełnienia stają się częścią Zaproszenia i będą dla wykonawców wiążące.

 

  1. Termin wykonania zamówienia: od daty zawarcia umowy do dnia 15.12.2017 r.

 

  1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedłożenie następujących oświadczeń i dokumentów:

1)       Formularz oferty.

2)       Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzone za zgodność z oryginałem.

 

Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższe wymagania, jeżeli załączy do oferty wymienione dokumenty i oświadczenia zgodne z pkt. 5 niniejszego zaproszenia, aktualne na dzień składania ofert i potwierdzone za zgodność z oryginałem. Ocena spełniania zostanie dokonana wg formuły „spełnia-bądź nie spełnia”.

                                   

  1. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów :

1)    Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

2)    Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, oraz informacje przekazane za pomocą faksu, drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu.

3)    Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

 

  1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcą:

 - w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Jacek Kuliga tel. +48 (15) 644-01-31, Zenon Smuniewski tel. +48 (15) 644-01-51, fax: +48 (15) 644-01-01, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach: 800-1600.

 

  1. Kryteria wyboru ofert: Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie kryterium – cena 100%. Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.

 

  1. Miejsce i termin złożenia ofert:

1)       Miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3

2)       Termin: Ofertę należy złożyć do dnia: 03.11.2017r. do godz. 10.00.

Ofertę należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy w lewym górnym rogu koperty, zaadresowane do Zamawiającego na adres: Gmina Miejska Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz oraz opisane:

 

Oferta na zadanie pn. Wykonanie, dostawa i montaż altan – wiat śmietnikowych – 5 szt.”

Oznaczenie sprawy: Or.271.2.19.2017.JPA

Nie otwierać przed dniem 03.11.2017r. godz. 10.30.

 

3)       0Składana oferta winna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym zał. nr 1 do niniejszego Zaproszenia; Oferta musi być złożona, pod rygorem nieważności w formie pisemnej, zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia w formie elektronicznej lub faxem.

4)       Ofertę należy napisać w języku polskim na maszynie, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.

5)       Cena w formularzu oferty winna być wyrażona cyfrowo i słownie i obejmować całość zamówienia.

Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu jej składania.

6)       O wyniku niniejszego postępowania prowadzonego w trybie „porównania cen” Zamawiający poinformuje wykonawców poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce „Ogłoszenia o wynikach przetargów” – stosownej informacji.

 10.Załączniki do zaproszenia ofertowego:

Formularz oferty.
Wzór umowy.

 


Sandomierz, 2017-10-25

 

 

Gmina Sandomierz

Plac Poniatowskiego 3

27-600 Sandomierz

 

  ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

Dotyczy: postępowania poniżej 30 000 euro w trybie porównanie cen pn. „Wykonanie, dostawa i montaż altan - wiat śmietnikowych - 5 szt.”

 

 

Zamawiający dokonuje zmiany treści zaproszenia do składania ofert w następujący sposób:

w pkt 5 Zaproszenia (warunki udziału w postepowaniu) dodaje się ppkt. 3) - Wizualizacja proponowanych altan oraz szczegółowy opis zastosowanych rozwiązań.

 

 Pozostałe zapisy zaproszenia do składania ofert pozostają bez zmian.

Zmiany treści zaproszenia do składania ofert są wiążące dla Wszystkich Wykonawców i należy je uwzględnić przy sporządzaniu i składaniu oferty.

 

 

 

 

 

 

 


powrót...
Wersja : 1 2 
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 25.10.2017
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 25.10.2017. Wygasa 04.11.2017. Odsłon 1326, Wersja 2
ikona drukuj
Początek strony