„Budowa oświetlenia na ulicy Holowniczej w Sandomierzu (2017-2018)”. (wygasły...)

                                                                                                                                                      Sandomierz, 2018-05-21

                                                                                                            

                                                                                                          

                                                                                                         

 

                                                                                                ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

 

na zadanie pn.„Budowa oświetlenia na ulicy Holowniczej w Sandomierzu (2017-2018)”.

 

  1. Dane dotyczące Zamawiającego:

      Nazwa: Gmina Sandomierz

      Adres: Pl. Poniatowskiego 3

      Telefon/faks: 15-815-41-00 / 15-815-41-01

      Strona www: www.sandomierz.pl

      Adres e-mail: sekretariat@um.sandomierz.pl

 

  1. Tryb udzielania zamówienia:

Zamawiający zamierza udzielić zamówienia w trybie niepodlegającym Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017r., poz. 1579 ze zm.) zgodnie z art. 4 ust. 8 – Ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Budowa oświetlenia na ulicy Holowniczej w Sandomierzu (2017-2018)”.

 Zakres robót obejmuje:

- budowę linii kablowo – napowietrznej oświetlenia ulicznego ulicy Holowniczej w Sandomierzu.

 

Przedmiot zamówienia określony jest na podstawie posiadanej dokumentacji w skład której wchodzi:

- projekt budowlany,

- przedmiar robót,

- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

stanowiącej załącznik nr 1 do Zaproszenia.        


Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:

– 45200000-9 – Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.

45232210-7 – Roboty budowlane w zakresie budowy linii napowietrznych.

– 45231400-9 – Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych.

 

Wykonawca udziela Zamawiającemu 3-letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.

 

Wykonawca zaproszony oraz pobierający wersję elektroniczną Zaproszenia z Biuletynu Informacji Publicznej zamawiającego zobowiązany jest do jej monitorowania do dnia składania ofert, gdyż zamieszczane tam są ewentualne wyjaśnienia oraz / lub zmiany) treści Zaproszenia. Dokonane w ten sposób wyjaśnienia/uzupełnienia stają się częścią Zaproszenia i będą dla wykonawców wiążące.

 

  1. Termin wykonania zamówienia:

-rozpoczęcie robót: od dnia podpisania umowy,

- zakończenie robót: do 45 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy.

 

  1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedłożenie następujących oświadczeń i dokumentów:

1) formularz oferty (wg zał. nr 2 do Zaproszenia),

2) kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej,

3) do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.

4)  Oświadczenie, iż osoba (kierownik robót), która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia instalacyjno – inżynieryjne w zakresie instalacji elektrycznych oraz wpis do właściwej izby samorządu zawodowego(zał. nr 3 do Zaproszenia).

 

Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu kserokopię uprawnień do kierowania robotami w specjalności instalacyjno –inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych oraz kserokopię zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego kierownika robót. Dokumenty winny być aktualne na dzień składania ofert.

 

Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższe wymagania, jeżeli załączy do oferty wymienione dokumenty i oświadczenia zgodne z pkt. 5 niniejszego zaproszenia, aktualne na dzień składania ofert i potwierdzone za zgodność z oryginałem. Ocena spełniania zostanie dokonana wg formuły „spełnia-bądź nie spełnia”.

                                   

  1. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcą oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów :

1)    Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.

2)    Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, oraz informacje przekazane za pomocą faksu, drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu.

3)    Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

 

  1. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcą:

- w sprawach procedury: Joanna Pawelczyk tel. +48 15 81 54 132,

- w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia: Krzysztof Kwieciński tel. +48 15 81 54 137, Piotr Maszczak , fax: +48 15 81 54 101, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach: 800-1600.

 

  1. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:

Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie kryterium – cena 100%.

Zamawiający wybierze ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej cenie.

 

  1. Miejsce i termin złożenia ofert:

1)  Miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3

2)  Termin: Ofertę należy złożyć do dnia: 05.06.2018 r. do godz. 10.00.

Ofertę należy umieścić w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy w lewym górnym rogu koperty, zaadresowane do Zamawiającego na adres: Gmina Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz oraz opisane:

 

Oferta na zadanie pn. Budowa oświetlenia na ulicy Holowniczej w Sandomierzu (2017-2018)

Oznaczenie sprawy: Or.271.2.11.2018.JPA Nie otwierać przed dniem 05.06.2018 r. godz. 10.30.

 

3) Składana oferta winna być sporządzona na formularzu oferty stanowiącym zał. nr 2 do niniejszego Zaproszenia; Oferta musi być złożona, pod rygorem nieważności w formie pisemnej, zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia w formie elektronicznej lub faxem.

4) Ofertę należy napisać w języku polskim na maszynie, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.

5) Cena w formularzu oferty winna być wyrażona cyfrowo i słownie i obejmować całość zamówienia.

Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu jej składania.

6) O wyniku niniejszego postępowania prowadzonego w trybie „porównania cen” Zamawiający poinformuje wykonawców poprzez zamieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce „Ogłoszenia o wynikach przetargów” – stosownej informacji.

 10.Załączniki do zaproszenia ofertowego:

1.Dokumentacja techniczna.
2. Formularz oferty.
3. Oświadczenie.
4.Wzór umowy.

 


 

 

Sandomierz, 2018-05-28

Zamawiający

Gmina Sandomierz

Plac Poniatowskiego 3

27-600 Sandomierz

Telefon/faks: 15-815-41-00 / 15-815-41-01

Strona www: www.sandomierz.pl

Adres e-mail: sekretariat@um.sandomierz.pl

 

 

 

 

ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA DO ZŁOŻENIA OFERTY

 

 

Dotyczy: postępowania poniżej 30 000 euro w trybie porównanie cen pn. „Budowa oświetlenia na ulicy Holowniczej w Sandomierzu (2017-2018)”.

 

 

 

Zamawiający dokonuje zmiany treści zaproszenia do składania ofert w następujący sposób:

dodaje się:

- zaktualizowany Załącznik nr 2 – formularz oferty,

- w pkt 10 Zaproszenia - Załączniki do zaproszenia ofertowego: dodaje się ppkt 5– załącznik nr 5 -

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

 

 Pozostałe zapisy zaproszenia do składania ofert pozostają bez zmian.

Zmiany treści zaproszenia do składania ofert są wiążące dla Wszystkich Wykonawców i należy je uwzględnić przy sporządzaniu i składaniu oferty.

 


 

 

Sandomierz, 2018-05-30

 

 

 

Zamawiający

Gmina Sandomierz

Plac Poniatowskiego 3

27-600 Sandomierz

Telefon/faks: 15-815-41-00 / 15-815-41-01

Strona www: www.sandomierz.pl

Adres e-mail: sekretariat@um.sandomierz.pl

 

 

 

 

Dotyczy: postępowania poniżej 30 000 euro w trybie porównanie cen pn. „Budowa oświetlenia na ulicy Holowniczej w Sandomierzu (2017-2018)” numer sprawy Or.271.2.11.2018.JPA

 

 

 

                                               Treść zapytań i wyjaśnienia zapisów treści      

zaproszenia do składania ofert

 

 

 

Pytanie 1:

„Czy realizowana inwestycja ma przyjęte obliczenia opraw zgodnie z klasami oświetlenia dróg M2,M3,M6, które zapewnią bezpieczeństwo, dołączenie odpowiednich obliczeń fotometrycznych do zamówienia”.

 

Odpowiedź:

Do wykonania oświetlenia ul. Holowniczej przyjęto wymagania natężenia oświetlenia zgodnie z obowiązującymi normami dla drogi gminnej klasy L. Wykonawca ma obowiązek zastosować oprawy spełniające obowiązujące normy.

 

 

Pytanie 2:

„Proszę o dodanie do SIWZ obowiązujących Norm na zamawiane produkty do opisów, które mają zastosowane, a nie zostały podane. Normy na słupy wysięgniki i oświetlenie jakie?

Obowiązujące normy oświetlenia drogowego powinny zapewnić bezpieczeństwo osobom poruszającym się po nich, oraz swobodę poruszania się dla wszystkich uczestników ruchu.

Nowych norm: PN-EN 13201-2; 2016-03

PN-EN60698-1 PN-EN60598-2-3 PN-EN-EN 55015 PN-EN61547, PN-EN61000-3-2, PN-EN61000-3-3

Czy wykonawcy mogą być podstawą prawną do eliminowania bezprawnego zachowania, które dotyczą praw wyłącznych chronionych na podstawie ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r.

Prawo własności intelektualnej i przemysłowej i nią niniejszej zwalczaniu konkurencji, Analizy służyły następujące akty prawne własności, rozporządzenia oraz Polskie, wynikający z art. 4 ust. 3 TUE oraz art. 7 Konstytucji RP, obowiązek respektowania zasad prawa unijnego przy wykonywaniu kompetencji przewidzianych dla niego w ustawy Prawa własności przemysłowej, z zakresu własności przemysłowej przez Trybunał Sprawiedliwości Unii E Normy: Ustawy”

 

Odpowiedź:

Zarówno w „Projekcie budowlanym”, „Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych” jak i „Przedmiarze robót” wskazano że należy zastosować oświetlenie typu LED (oświetlenie z zastosowaniem opraw LED o mocy min 56W).

 

Pytanie 3:

Producent opraw oświetleniowych deklaruje zgodności z następującymi normami z zakresu bezpieczeństwa użytkowania: - EN 60598-1 EN 60598-2 W dokumentach do projektu i SIWZ nie zostały uwzględnione Normy EU dla użytkowników i wymogów bezpieczeństwa: Badania na zgodność produktu, Ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów, wymagania dla sprzętu elektrycznego”

Odpowiedź:

Dokumentacja projektowa nie wskazuje producentów materiałów;

 

 

Pytanie 4:

Brak jest opisów ogólnych lampy i uchwytu mocowań, jest niedopuszczalne podawanie nazw opraw, powinna być podana charakterystyka i normy, które mogą ukierunkować wykonawcę i inwestora jakie produkty przedstawić do rzetelnej przygotowanej wyceny do produktów. Dostosowując się do polityki klimatycznej z zachowaniem strategii niskoemisyjnej rozwoju Kraju. Z zachowaniem ustawy o efektywności energetycznej”.

Odpowiedź:

W dokumentach projektowych zapisano, że wszystkie materiały winny spełniać obowiązujące atesty i normy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


powrót...
Wersja : 1 2 3 4 5 
Informacja zatwierdzona przez Joanna Pawelczyk dnia 30.05.2018
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 30.05.2018. Wygasa 06.06.2018. Odsłon 2965, Wersja 5
ikona drukuj
Początek strony