Remont pomieszczeń sanitarnych na zapleczu sali gimnastycznej,remont małej sali gimnastycznej oraz r (wygasły...)

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
„Remont pomieszczeń sanitarnych na zapleczu sali gimnastycznej, remont małej sali gimnastycznej oraz remont pokrycia dachu w Gimnazjum Nr 1 w Sandomierzu”

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zawierająca zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości poszczególnych robót, przedmiar robót stanowiące załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Pomieszczenia sanitarne:
1. Roboty rozbiórkowe – demontaż instalacji wod.-kan., rozebranie posadzek z płytek, rozebranie licowania powierzchni ścian, demontaż stolarki drzwiowej, demontaż opraw oświetleniowych.
2. Ułożenie posadzek z płytek gres antypoślizgowych (R10) na zaprawie klejowej, po wykonaniu zaprawy samopoziomującej.
3. Licowanie ścian płytkami glazurowanymi na zaprawie klejowej.
4. Montaż stolarki drzwiowej.
5. Malowanie ścian farbą emulsyjną.
6. Wykonanie instalacji ciepłej wody z nowymi natryskami czasowymi, umywalkami
i brodzikami (nogomyjami) oraz bateriami.
7. Wykonanie instalacji sanitarnej z nowymi kratkami ściekowymi.
8. Wykonanie instalacji wentylacyjnej.
9. Montaż opraw oświetleniowych.

Mała sala gimnastyczna:
1. Szlifowanie posadzki drewnianej z lakierowaniem.
2. Malowanie grzejników.
3. Malowanie ścian i sufitu farbą emulsyjną.
4. Wymiana stolarki drzwiowej.
5. Wymiana osłon drewnianych przy grzejnikach centralnego ogrzewania.
6. Wymiana opraw oświetleniowych.

Dach nad zapleczem sali gimnastycznej:
1. Roboty rozbiórkowe – rozbiórka pokrycia z papy, demontaż instalacji odgromowej, demontaż obróbek blacharskich.
2. Wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej.
3. Ułożenie nowego pokrycia z dwóch warstw papy termozgrzewalnej.
4. Montaż nowej instalacji odgromowej.

Sale lekcyjne, korytarze:
1. Wymiana opraw oświetleniowych i zabezpieczeń obwodowych.

W trakcie realizacji robót należy ponadto stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz norm europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.
Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych
w związku z prowadzonymi robotami. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną budowę od odpowiedzialności cywilnej i zabezpieczył plac budowy.

Znak sprawy
ZP. 341-16/09

Tryb postępowania
Przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
45453000-7, 45410000-4, 45430000-0, 45442100-8, 45332000-3, 45332400-7, 45330000-9, 45261214-7, 45311200-2, 45310000-3, 45311000-0, 45312311-0

Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane

Termin realizacji zamówienia
Rozpoczęcie: po przekazaniu placu budowy, ale nie wcześniej niż 22.06.2009r
Zakończenie: 21.08.2009r

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Sylwia Żołyniak – Inspektor Wydziału Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-30

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3a w Sandomierzu, p. nr 32, II p lub drogą pocztową.

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi art. 22 ust.1 oraz wymogi określone w SIWZ, a w szczególności:
- w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 1 potwierdzoną referencjami robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. roboty budowlane i instalacyjne w zakresie budowy lub przebudowy budynku mieszkalnego, budynku użyteczności publicznej, usługowej o wartości minimum 200 000,00 zł,
- posiadają co najmniej 1 referencję dot. roboty wymienionej jw. potwierdzającą, iż została ona wykonana z należytą starannością z podaniem jej wartości, daty i miejsca jej wykonania oraz odbiorcy,
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz aktualne wpisy kierowników robót na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana
wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy
z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Wykonawca udzieli 3-letniej gwarancji na wykonane roboty

Dokumenty wymagane od wykonawców
1. Wypełniony formularz ofertowy.
2. Kosztorys ofertowy.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy- to w tym okresie odpowiadających swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane i instalacyjne w zakresie budowy lub przebudowy budynku mieszkalnego, budynku użyteczności publicznej, usługowej-, co najmniej 1 o wartości min. 200 000,00 zł z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz odbiorcy.
7. Co najmniej 1 referencja dot. roboty wymienionej jw. potwierdzająca, iż została ona wykonana z należytą starannością.
8. Kserokopie uprawnień zawodowych kierownika budowy i kierowników robót do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
9. Wykaz kadry przewidzianej do realizacji zamówienia.
10. Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
11. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam.publ.
12. Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.
13. Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
14. Oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną – na formularzu oferty
15. Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
16. Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty (w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji).
17. Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo- w przypadku konsorcjum).
18. Parafowany projekt umowy.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
Pl. Poniatowskiego3 do dnia: 14.05.2009r do godz. 9:30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 14.05.2009r o godz. 10:00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium – nie wymagane

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.

Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP – 22.04.2009r

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU

powrót...
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dorota Drozdowska dnia 22.04.2009
Opublikowana przez Dorota Drozdowska dnia 22.04.2009. Wygasa 15.05.2009. Odsłon 1464, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony