Modernizacja infrastruktury drogowej (wygasły...)

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

Dane Zamawiającego
Nazwa: Gmina Sandomierz
Adres: Plac Poniatowskiego 3
27 – 600 Sandomierz
woj. świętokrzyskie
tel./fax: (015) 644-01-00
Adres e-mail: zp@um.sandomierz.pl
Strona WWW: http://www.sandomierz.pl

Dane Zamówienia
Data ogłoszenia: 16.05.2005 r.
Przedmiot zamówienia: Modernizacja infrastruktury drogowej w Sandomierzu
Opis przedmiotu zamówienia:
Zakres inwestycji pn. „Modernizacja infrastruktury drogowej w Sandomierzu” obejmuje:
• Przebudowę ul. Dobkiewicza w Sandomierzu,
• Rozbudowę ul. Energetycznej w Sandomierzu,
• Przebudowę ul. Leszka Czarnego i Miłej w Sandomierzu,
Łącznie zadanie obejmuje wykonanie przebudowy 1,905 km ulic: konstrukcje jezdni i chodników, kanalizacja sanitarna i deszczowa, instalacja wodociągowa, oświetlenie.
Kod CPV - 45233120-6 – Roboty drogowe.
Szczegółowy zakres znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zamówienia: do 22.11.2005 r.
Warunki udziału w postępowaniu:
a) spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
b) nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
c) udokumentuje posiadanie środków własnych lub promesy kredytowej zapewniające prowadzenie robót przez okres 2 miesięcy;
d) posiada zdolności osobowe i techniczne niezbędne do realizacji robót. Wykonawca dysponuje kierownikiem budowy z min. 5-letnim doświadczeniem i uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej;
e) wykonał w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 3 (trzy) potwierdzone referencjami zamówienia o podobnym charakterze i wartości minimum 1.500.000 PLN każde, w tym jedno w warunkach miejskich.
Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.

Pracownicy upoważnieni do kontaktów
Sprawy dot. przedmiotu zamówienia:
1. Grzegorz Cież – Naczelnik Wydziału TI UM Sandomierz, ul. Opatowska 1,
tel. (015) 644-01-00 w. 128 lub (015) 644-68-21
2. Bogusław Mądry – Wydz. TI UM Sandomierz, ul. Opatowska 3a, tel. (015) 644-01-00
w. 132 lub (015) 644-01-32
Sprawy formalne:
3. Grzegorz Moćko – Koordynator ze strony Menadżera Projektu tel. (041) 362-04-20

Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Dokumentacja przetargowa dostępna jest w siedzibie Menadżera Projektu:
Zakład Obsługi Inwestycji EKO INWEST Krystyna Wiorek, 25-375 Kielce, ul. Wojska Polskiego 51 lok. 427A, tel./fax (041) 362-04-20
e-mail: k.wiorek@poligrafia.lowicz.pl
g.mocko@poligrafia.lowicz.pl
Cena materiałów przetargowych 70 PLN

Miejsce i termin składania ofert
Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego: w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, 27-600 Sandomierz, pl. Poniatowskiego 3, w Biurze Obsługi Interesanta UM.

Termin składania ofert upływa w dniu 11. 07.2005 r. o godz. 10.00.

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego: w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, 27-600 Sandomierz, pl. Poniatowskiego 3, pok. Nr 11, w dniu 11.07.2005 r. o godz. 10.30

Atrybuty przetargu
Wartość zamówienia: powyżej 60 000 EURO
Wadium: 78 000 PLN
Kryteria oceny: cena – 100%
Termin związania ofertą: 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert


Z up. Burmistrza
mgr inż. Krzysztof Krzystanek
Zastępca Burmistrza

powrót...
Wersja : 1 2 
Informacja zatwierdzona przez Jacek Szkodziński dnia 19.05.2005
Opublikowana przez Jacek Szkodziński dnia 19.05.2005. Wygasa 12.07.2005. Odsłon 3522, Wersja 2
ikona drukuj
Początek strony