- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- Ogłoszenia przetargi i zapytania...
Budowa boiska wielofunkcyjnego uzupełniającego przy Szkole Podstawowej Nr 4 w Sandomierzu (wygasły...)
Sandomierz: Budowa boiska wielofunkcyjnego uzupełniającego przy Szkole Podstawowej Nr 4 w Sandomierzu
Numer ogłoszenia: 68157 - 2010; data zamieszczenia: 29.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz , Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, faks 015 6440100.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.sandomierz.pl/przetargi
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.um.sandomierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska wielofunkcyjnego uzupełniającego przy Szkole Podstawowej Nr 4 w Sandomierzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego uzupełniającego dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Sandomierzu. Zakres robót objętych przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: 1.Wykonanie wielofunkcyjnego boiska do gier o wymiarach 15 x 28m wraz z podbudową, drenażem, urządzeniami sportowymi montowanymi w jego obrębie oraz ogrodzeniem boiska. 2. Wykonanie bieżni 3-torowej dla dystansu 40 m. 3.Wykonanie zeskoczni do skoku w dal. 4. Wykonanie placu rekreacyjno-sportowego dla dzieci. 5.Wykonanie placu przed budynkiem szkoły. 6. Wykonanie przełożenia odcinka przyłącza wodociągowego DN65 wykonanego
z żeliwa, który przebiega pod płytą boiska. 7. Wykonanie oświetlenia boisk.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 45.23.32.50-6, 45.34.00.00-2, 45.10.00.00-8, 45.11.12.40-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium- nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający uzna, iż wykonawca spełnił powyższy warunek, jeśli udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 2 robót budowlanych polegających na kompleksowej budowie boiska wielofunkcyjnego łącznie z wykonaniem nawierzchni sportowej na boisku oraz oświetlenia boiska o wartości nie mniejszej niż 300. 000 zł brutto każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający w zakresie potencjału technicznego nie precyzuje żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający uzna, iż wykonawca spełnił powyższy warunek, jeśli przedstawi w ofercie wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia legitymujących się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji jakie zostaną im powierzone: - kierownik budowy winien posiadać uprawnienia do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia tj. kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (bez ograniczeń) w rozumieniu § 17 ust. 1 rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 16.05.2006) i posiadać aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. Kierownik robót wod.-kan. winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu § 23 ust. 1 cytowanego wyżej rozporządzenia oraz aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego. Kierownik robót elektrycznych winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w rozumieniu § 24 ust. 1 cytowanego wyżej rozporządzenia oraz aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie wykonawca zobowiązany jest udokumentować
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kosztorys ofertowy, pisemne zobowiąznie innych podmiotów w przypadku oddania do dyspozycji zamawiającego niezbednych zasobów do realizacja zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: - Jeżeli roboty są utrudnione lub opóźnione przez zamawiającego w taki sposób, że wynika z tego konieczność przedłużenia czasu wykonania robót, to: a/ Wykonawca powiadomi Zamawiającego o okolicznościach i spodziewanych następstwach opóźnień lub utrudnień, b/ czas na ukończenie robót będzie odpowiednio przedłużony przez Zamawiającego. - Jeżeli wystąpią okoliczności, za które Wykonawca nie odpowiada, a które uniemożliwiają odpowiednie i zgodne z prawem wykonanie całości lub części robót zgodnie z umową, Wykonawca niezwłocznie powiadomi pisemnie o tym Zamawiającego. Jeżeli w tych okolicznościach zajdzie konieczność zawieszenia pewnych robót to czas na ich ukończenie zostanie odpowiednio przedłużony, aż do chwili kiedy okoliczności ustaną. Jeżeli tempo wykonania pewnych robót będzie musiało ulec zahamowaniu, to czas na ich ukończenie zostanie przedłużony w stopniu, w jakim okoliczności to uzasadniają
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sandomierzu Wydział Zamówień Publicznych, Plac Poniatowskiego 3, 27 -600 Sandomierz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urządu Miejskiego w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU
Sandomierz 08.04.2010
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
dot. przetargu nieograniczonego pn. „Budowa boiska wielofunkcyjnego uzupełniającego
przy Szkole Podstawowej Nr 4 w Sandomierzu”
W Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dodaje się załącznik Nr 6: „Oświadczenie, że osoby które będą realizować zamówienie posiadają wymagane uprawnienia”.
Pozostała treść SIWZ nie ulega zmianie.
Podstawa prawna zmiany: art. 38 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Sandomierz 12.04.2010
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
dot. przetargu nieograniczonego pn. „Budowa boiska wielofunkcyjnego uzupełniającego
przy Szkole Podstawowej Nr 4 w Sandomierzu”
Na podstawie art. 38 art. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zmienia się treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w poniższy sposób:
- strona 4 SIWZ pkt 1 (pod tabelką):
treść dotychczasowa:
„Ogrodzenie boiska poprzez piłkochwyty:
- za bramkami piłkochwyty o wys. 6m i długości 15m z siatki polipropylenowej zielonej zbrojonej o wym. oczek 60X60 mm do wysokości 2m, pozostała wysokość – siatka o wym. 105X105 mm”.
Treść po zmianie:
„Ogrodzenie boiska poprzez piłkochwyty:
- za bramkami piłkochwyty o długości 15m, o wysokości 6m. Słupy o wysokości 6m o profilu 80X80 mm w rozstawie co 3 m, zamontowane w tulei. Siatka polipropylenowa zielona zbrojona 3 mm o wym. oczek 60X60 mm do wysokości 2m, pozostała wysokość siatka o wym. 105X105 mm”. Kompletny osprzęt mocujący siatki do słupów.”
Pozostałe zapisy SIWZ nie ulegają zmianie.
ZP. 341-13/10 Sandomierz, dn.16.04.2010r
WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ
dot. przetargu nieograniczonego Budowa boiska wielofunkcyjnego uzupełniającego przy
Szkole Podstawowej Nr 4 w Sandomierzu
W odpowiedzi na pytanie Wykonawcy dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 -ustawy Prawo zamówień publicznych udziela wyjaśnień:
Pytanie dot. wyposażenia placu rekr.-sport. w małą architekturę.
W projekcie budowlano-wykonawczym ujęte jest nw. wyposażenie.
B.11 WYPOSAZENIE PLACÓW REKR.- SPORT. I MAŁA ARCHITEKTURA
-zestaw sprawnościowy długość 1400cm, szt.1
-zestaw sprawnościowy długość 525 cm, szt.1
-pawilon z urządzeniami do gimnastyki fi745 cm, szt.1
-walec szeroki długość 2,8 cm,szt.1
-walec wąski długość 82 cm,szt.1
-poręcze niskie 90/110 121 cm, szt.1
-drążek schodkowy dł.378 cm,szt.1
-ławka młodzieżowa 60x120x145 cm,szt.22
-kosz na śmieci pojemność 75 l ,szt.7
Urządzenia ze stosownymi atestami-dobór w trybie nadzoru autorskiego.
Natomiast w przedmiarach i SIWZ umieszczone jest tylko podbudowa, nawierzchnia z kostki i ławki młodzieżowe 3 szt.
Prosimy o podanie co trzeba uwzględnić przy wycenie kosztorysu ofertowego na budowę boiska.
Odpowiedź:
Wyposażenie placu rekr..-sport. w urządzenia sportowo-rekreacyjne nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia. Nie należy przyjmować go do wyceny kosztorysu ofertowego.
W wycenie placu należy uwzględnić podbudowę, nawierzchnię z kostki i ławki młodzieżowe szt.3.
Ponadto w wycenie wyposażenia sportowego boiska należy uwzględnić :
1. zestawy do koszykówki o konstrukcji dwusłupowej, tablica z pleksiglasu w ilości 2 komplety –
zamiast 4 kompletów ujętych w przedmiarze robót (Boisko uzupełniające – Element Nr 6
„Urządzenia sportowe”- poz.25).
2. słupki do siatkówki aluminiowe zamiast stalowych ocynkowanych.
powrót...
Wersja : 1 2 3 4
POBIERZ SIWZ
Opublikowana przez Joanna Pawelczyk dnia 29.03.2010. Wygasa 22.04.2010. Odsłon 8232, Wersja 4