Zakup i dostawa 3 zestawów pojemników w kształcie „IGLOO–DZWON” o całkowitej pojemności 2,5m3 (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 206 000 EURO


Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
„Zakup i dostawa 3 zestawów pojemników w kształcie „IGLOO–DZWON” o całkowitej pojemności 2, 5m3.”

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 3 zestawów pojemników w kształcie „IGLOO-DZWON” o całkowitej pojemności 2,5m³- służących do selektywnej zbiórki szkła (bezbarwnego/kolorowego), makulatury i plastiku.

Charakterystyka zestawów :

• kształt pojemnika – IGLOO, dzwon
• pojemność całkowita – 2,5 m3
• konstrukcja czaszy pojemnika – jednolita, kołowo – symetryczna skorupa bez łączeń. Dla pojemnika na szkło z wewnętrzną przegrodą dzielącą pojemnik na dwie komory.
• konstrukcja dna pojemnika – dwie klapy z gumowymi stopkami o zawiasach rozstawionych tak by klapy otwierały się jak szczęki koparki. Dla pojemnika dwukomorowego sterowanie klapami musi umożliwić opróżnianie każdej komory osobno.
• materiał- czasza pojemnika– laminat poliestrowo– szklany pokryty warstwą kolorowego żelkotu.
• klapy pojemnika - laminat poliestrowo – szklany.
• okucia – stalowe, zabezpieczone przez ocynkowanie.
• dla pojemników jednokomorowych cięgno sterujące klapami skonstruowane z kółka
z rurą prostokątną i pręta. Wszystkie pojemniki muszą mieć blokadę otwierania klap.
• dla pojemników dwukomorowych ścięgna sterujące klapami skonstruowane z kółka
z rurą prostokątną i cięgna liniowego.
• śruby łączące ruchome elementy zawieszenia pojemnika z nakrętkami samohamowymi.
• otwory wrzutowe – pojemnik na szkło okrągłe, zakryte guma o średnicy min. 16 cm
• pojemnik na plastik – otwór okrągły, zakryty gumą średnicy min. 25 cm
• pojemnik na makulaturę- otwór prostokątny, zakryty guma 10 x min. 38 cm
• kolor pojemnika – szkło bezbarwne – biały RAL 7035, kolorowe – zielony RAL 6018, plastik – żółty RAL 1018, makulatura –niebieski RAL 5012.
• opróżnianie komór pojemnika – przez otwarcie klap dennych,
• oznakowanie – opis gromadzonego materiału, logo właściciela,
• numer fabryczny trwale umieszczone poprzez wtopienie w jego powierzchnię,
• liczba– 3 zestawy.

Znak sprawy
ZP. 341-53/09

Tryb postępowania
Przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
34928480-6

Rodzaj zamówienia
Dostawy

Termin realizacji zamówienia
do 30.12.2009r.

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Albin Sękul – Naczelnik Wydziału Nadzoru Komunalnego UM
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, tel. 015 6440131

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3 w Sandomierzu, p. nr 32, II p lub drogą pocztową.

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi art. 22 ust.1 oraz wymogi określone
w SIWZ, a w szczególności:

• Posiadają Certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną lub deklarację zgodności
z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną
• Dostarczą pojemniki na teren Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. ul. Przemysłowa 12, 27-600 Sandomierz

Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana
wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”.

Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy
z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Wykonawca udzieli rocznej gwarancji na dostarczone pojemniki.

Dokumenty wymagane od wykonawców
1. Wypełniony formularz ofertowy.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
3. Certyfikat zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną lub deklaracja zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną.
Ponadto do oferty należy dołączyć:
4. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zamówień publicznych.
5. Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.
6. Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
7. Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
8. Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty (w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji).
9. Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo- w przypadku konsorcjum).
10. Parafowany projekt umowy.

I. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 2, j. w. /KRS lub wpis do ewidencji działalności gosp., / - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:
a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
Dokumenty, o których mowa w pkt. I lit. a winny być wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
II. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. I lit. a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Data wystawienia takiego dokumentu winna odpowiadać datom dokumentów wymienionych w pkt I jw.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
Pl. Poniatowskiego3 do dnia: 27.11.2009r do godz. 10:00

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 27.11.2009r o godz. 10:30

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
Informacje dotyczące wadium
Wadium – nie wymagane

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.

Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP – 19.11.2009r



SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU
powrót...
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 19.11.2009
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 19.11.2009. Wygasa 28.11.2009. Odsłon 1735, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony