Utrzymanie zieleni miejskiej w m. Sandomierz (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYCZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 206 000 EURO

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
Utrzymanie zieleni miejskiej w m. Sandomierz
Przedmiotem zamówienia są usługi.
Prace polegać będą na powierzchownym oczyszczaniu terenów zielonych (parków, skwerów, zieleni w pasach drogowych i dwóch placów zabaw) z gałęzi liści i śmieci w ilości 58522 m2 koszeniu traw w ilości 41868 m2 cięciu żywopłotów w ilości 1109 mb pieleniu rabat różanych i bieżącym utrzymaniu krzewów w ilości 611 m2 oraz nasadzaniu kwiatów jednorocznych w ilości ok. 3100 szt. a w okresie zimowym odśnieżanie alejek i posypywanie piachem w ilości 13474 m2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ

Znak sprawy
ZP. 341-19/08

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
Główny przedmiot: 77310000-6

Rodzaj zamówienia
Usługi

Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 30.06.2009r.

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Albin Sękul - Wydział Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, telefon. (+48) 0-15 644-01-31
Marcin Gieracha - Wydział Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3 , 27-600 Sandomierz, telefon (+48) 0-15 644-01-29

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3 w Sandomierzu, p. Nr 32, II p lub drogą pocztową
Warunki wymagane od wykonawców

O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy j.w, a w szczególności:
•w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonali co najmniej 3 potwierdzone referencjami usługi o charakterze podobnym z niniejszym zamówieniem tj. utrzymanie zieleni miejskiej,
•kierownik robót powinien posiadać uprawnienia zawodowe do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia w zakresie architekta terenów zieleni
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Dokumenty lub oświadczenia, jakie maja dostarczyć wykonawcy:

1)Wypełniony formularz ofertowy.
2)Kosztorys ofertowy
3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
6)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług o charakterze podobnym z niniejszym zamówieniem – co najmniej 3
7)Co najmniej 3 referencje dot. usług wymienionych w wykazie jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością.
8)Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu technicznego jakim dysponuje wykonawca
9)Wykaz kadry
10)Kserokopia uprawnień zawodowych kierownika robót w zakresie architekta terenów zieleni.
11)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam. publ.
12)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.
13)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z przedmiarem robót- na formularzu oferty.
14)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
15)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
16)Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum)
17)Parafowany projekt umowy.
18)Dowód wniesienia wadium.


Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 26.06.2008r do godz. 9:30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 26.06.2008r o godz. 10:00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium – 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych)

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Data zamieszczenia ogłoszenia do BZP – 17.06.2008r.

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU


Sandomierz, dn. 24.06.2008r



Modyfikacja Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dot. przetargu nieograniczonego pn. „Utrzymanie zieleni w m. Sandomierz”.



Na podstawie art. 38 ust.4 ustawy –prawo zamówień publicznych (ustawa z dnia 29 stycznia 2004r -Dz.U. tj. 2007r Nr 223 poz. 1655) dokonuje się modyfikacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w niżej wymieniony sposób:
> w pkt. 12 SIWZ zmienia się stawkę podatku VAT z 3% na 7 % (ustawa z 11 kwietnia 2008r o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług- Dz.U. z 2008r Nr 74 poz. 444)
Pozostałe zapisy SIWZ nie ulegają zmianie.


powrót...
Wersja : 1 2 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 17.06.2008
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 17.06.2008. Wygasa 27.06.2008. Odsłon 3609, Wersja 2
ikona drukuj
Początek strony