Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania pod nazwą "Przebudowa (wygasły...)

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO


Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą ”Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Koseły 3A w Sandomierzu –etap I „

Znak sprawy
ZP. 341-61/2006

Klasyfikacja CPV
Główny przedmiot: 74.23.15.40-4

Rodzaj zamówienia
Usługi

Termin realizacji zamówienia : od dnia przekazania placu budowy dla Wykonawcy robót budowlanych do dnia odbioru końcowego robót, których zakończenie zgodnie z umową o wykonanie robót budowlanych przewidziane jest w terminie do 30.04.2008 roku.
Po zakończeniu robót budowlanych wykonywanie czynności wynikających z praw i obowiązków gwarancji i rękojmi – w terminie 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego zadania inwestycyjnego

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Grzegorz Cież -Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-28
(w godz. od 800do 1400 od poniedziałku do piątku)
Andrzej Żuber- Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-37

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. Opatowskiej 3a w Sandomierzu, p. Nr 3, I p lub drogą pocztową


Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ. , spełniają wymogi art. 22 ust.1 oraz wymogi określone w SIWZ, a w szczególności:
> w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami budowlanymi polegającymi na budowie obiektów o kubaturze powyżej 1000m3 i konstrukcji żelbetowej i załączą dokumenty potwierdzające należyte wykonanie w/w robót,
> posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. zakres ich działalności obejmuje wykonywanie usług nadzoru budowlanego,
> dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie posiadającymi n/w uprawnienia, staż pracy oraz wykształcenie:
- Inspektor Nadzoru Inwestorskiego – (pełniący funkcję Głównego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) w zakresie robót budowlanych z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi,min.3 letni staż pracy, posiadający wykształcenie wyższe,

- Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w branży robót sanitarnych z uprawnieniami budowlanymi sanitarnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie: sieci ,instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, gazowych do kierowania robotami, min 3 letni staż pracy, wykształcenie co najmniej średnie techniczne,

- Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w branży robót elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie : sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych do kierowania robotami,min.3 letni staż pracy, wykształcenie co najmniej średnie techniczne.

W/w osoby winny być członkami Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia” na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów

Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie udziału warunków w postępowaniu, które należy dołączyć do oferty:

1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
2)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej 2 usług nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami budowlanymi polegającymi na budowie obiektów o kubaturze powyżej 1000 m3 i konstrukcji żelbetowej z podaniem wartości robót, dat i miejsc ich wykonania
3)Co najmniej 2 referencje dot. usług wymienionych w wykazie jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością
4)Wykaz kadry niezbędnej do wykonania zamówienia
5)Kserokopie uprawnień osób wymienionych w zał. Nr 5 do SIWZ tj.:
> Główny Inspektor Nadzoru w zakresie robót budowlanych – uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
> Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w branży robót sanitarnych – uprawnienia budowlane sanitarne w specjalności instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, gazowych
> Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w branży robót elektrycznych – uprawnienia budowlane elektryczne w specjalności instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.
6)Zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego, stwierdzające, iż osoby wskazane przez Wykonawcę w wykazie kadry (inspektorzy nadzoru) są członkami Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
7)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam.publ.
8)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 01.12.2006r do godz. 9:30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 01.12.2006r o godz. 10:00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium – 4 000 zł

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej



powrót...
Wersja : 1 2 3 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaSIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 23.11.2006
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 23.11.2006. Wygasa 02.12.2006. Odsłon 5428, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony