Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją zadania pod nazwą (wygasły...)

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym o szacunkowej wartości poniżej 60 000 EURO


Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą ”Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Koseły 3A w Sandomierzu –etap I „

Znak sprawy
ZP. 341-61/2006

Klasyfikacja CPV
Główny przedmiot: 74.23.15.40-4

Rodzaj zamówienia
Usługi

Termin realizacji zamówienia : od dnia przekazania placu budowy dla Wykonawcy robót budowlanych do dnia odbioru końcowego robót, których zakończenie zgodnie z umową o wykonanie robót budowlanych przewidziane jest w terminie do 30.04.2008 roku.
Po zakończeniu robót budowlanych wykonywanie czynności wynikających z praw i obowiązków gwarancji i rękojmi – w terminie 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego zadania inwestycyjnego

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Grzegorz Cież -Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-28
(w godz. od 800do 1400 od poniedziałku do piątku)
Andrzej Żuber- Wydział Techniczno-Inwestycyjny
ul. Opatowska 1, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-37

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. Opatowskiej 3a w Sandomierzu, p. Nr 3, I p lub drogą pocztową


Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ. , spełniają wymogi art. 22 ust.1 oraz wymogi określone w SIWZ, a w szczególności:
> w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami budowlanymi polegającymi na budowie obiektów o kubaturze powyżej 1000m3 i konstrukcji żelbetowej i załączą dokumenty potwierdzające należyte wykonanie w/w robót,
> posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. zakres ich działalności obejmuje wykonywanie usług nadzoru budowlanego,
> dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie posiadającymi n/w uprawnienia, staż pracy oraz wykształcenie:
- Inspektor Nadzoru Inwestorskiego – (pełniący funkcję Głównego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) w zakresie robót budowlanych z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi,min.3 letni staż pracy, posiadający wykształcenie wyższe,

- Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w branży robót sanitarnych z uprawnieniami budowlanymi sanitarnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie: sieci ,instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, gazowych do kierowania robotami, min 3 letni staż pracy, wykształcenie co najmniej średnie techniczne,

- Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w branży robót elektrycznych z uprawnieniami budowlanymi elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie : sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych do kierowania robotami,min.3 letni staż pracy, wykształcenie co najmniej średnie techniczne.

W/w osoby winny być członkami Izby Inżynierów Budownictwa i posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia” na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów

Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie udziału warunków w postępowaniu, które należy dołączyć do oferty:

1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
2)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej 2 usług nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami budowlanymi polegającymi na budowie obiektów o kubaturze powyżej 1000 m3 i konstrukcji żelbetowej z podaniem wartości robót, dat i miejsc ich wykonania
3)Co najmniej 2 referencje dot. usług wymienionych w wykazie jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością
4)Wykaz kadry niezbędnej do wykonania zamówienia
5)Kserokopie uprawnień osób wymienionych w zał. Nr 5 do SIWZ tj.:
> Główny Inspektor Nadzoru w zakresie robót budowlanych – uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
> Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w branży robót sanitarnych – uprawnienia budowlane sanitarne w specjalności instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, gazowych
> Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w branży robót elektrycznych – uprawnienia budowlane elektryczne w specjalności instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych.
6)Zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego, stwierdzające, iż osoby wskazane przez Wykonawcę w wykazie kadry (inspektorzy nadzoru) są członkami Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
7)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam.publ.
8)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 01.12.2006r do godz. 9:30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 01.12.2006r o godz. 10:00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium – 4 000 zł

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dot. przetargu nieograniczonego pn „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadania inwestycyjnego „Przebudowa stadionu sportowego przy ul. Koseły 3A w Sandomierzu – I etap”




W związku z pytaniem, jakie wpłynęło do zamawiającego dot. treści SIWZ w przetargu nieograniczonym j.w., na podst. art. 38 ust. 2 udzielamy poniższej odpowiedzi:

Pytanie – Czy w przypadku zwiększenia zakresu robót wykonawcy robót budowlanych zamawiający przewiduje zwiększenie wynagrodzenia dla branżowych inspektorów nadzoru? (punkt 12 SIWZ określa, iż cena ofertowa jest wynagrodzeniem ryczałtowym, niezmiennym do końca realizacji inwestycji)

Odpowiedź - Cena za wykonanie robót budowlanych jest również niezmienną ceną ryczałtową, w związku z czym zamawiający nie przewiduje zwiększenia zakresu robót budowlanych i tym samym wynagrodzenia dla branżowych inspektorów nadzoru.



SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU

Załączniki:
ikona pliku do pobraniapobierz SIWZ
ikona pliku do pobraniawyjaśnienie SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 23.11.2006
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 23.11.2006. Wygasa 02.12.2006. Odsłon 185008, Wersja 3