Remont kuchni w Przedszkolu Nr 1 w Sandomierzu przy ulicy Okrzei 8 (wygasły...)

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
„Remont kuchni w Przedszkolu Nr 1 w Sandomierzu przy ulicy Okrzei 8”

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane.
Remont kuchni w zakresie:
1. Zerwanie okładziny ściennej z płytek.
2. Zerwanie istniejących posadzek z płytek podłogowych.
3. Odbicie tynków ścian.
4. Demontaż osprzętu sanitarnego i rurociągów.
5. Wymiana stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicą ( drzwi pełne zamykane na klucz, z kratką, fabrycznie wykończone,).
6. Wymiana stolarki okiennej wewnętrznej (okno aluminiowe białe z szybą bezpieczną- typ szkła 33.1, dwie kwatery stałe jedna przesuwna – okienko podawcze)
7. Montaż rurociągów instalacji wod.-kan.( piony kanalizacyjne, podejścia do umywalki, zlewozmywaki, rurociągi ciepłej i zimnej wody, zawory odcinające kulowe).
8. Uzupełnienie tynków ścian.
9. Obudowa pionów kanalizacyjnych i wodnych płytami gipsowo -kartonowymi, płyty wodoodporne).
10. Wyłożenie ścian płytkami gat. 1 (kolory jasne, pastelowe).
11. Ułożenie płytek gres antypoślizgowych (R10) na posadzce gat. 1 (kolor dopasowany do koloru płytek ściennych) z cokolikiem (płytka cokołowa obła).
12. Malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi i olejnymi (kolory jasne)
13. Montaż osprzętu sanitarnego (umywalki porcelanowe z syfonem, zlewozmywaki dwukomorowe i jednokomorowe ze stali nierdzewnej, basen dwukomorowy ze stali nierdzewnej o głębokości min. 50cm długości min. 148cm szerokości min. 70cm. baterie umywalkowe, zlewozmywakowe).
14. Wymiana opraw świetlnych z kloszem (hermetyczne).
15. Wymiana przełączników (hermetyczny).
16. Wymiana instalacji elektrycznej.
17. Malowanie grzejników i rur.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru robót zawierająca zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót, właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości poszczególnych robót stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.

Zestawienie robót planowanych do wykonania w ramach w/w zamówienia podane jest
w przedmiarze robót (zał. nr 1 do SIWZ), stanowiącym materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny.
W trakcie realizacji robót należy ponadto stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz norm europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.
Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z terenem wskazanym w SIWZ, na którym będą prowadzone prace oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną budowę od odpowiedzialności cywilnej i zabezpieczył plac budowy.

Znak sprawy
ZP. 341-18/09

Tryb postępowania
Przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
45453000-7, 45111300-1, 45111220-6, 45421130-4, 45410000-4, 45432210-9, 45431100-8, 45442100-8, 45332000-3, 45332400-7, 45310000-3, 45311000-0

Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane

Termin realizacji zamówienia
Rozpoczęcie: po przekazaniu placu budowy, ale nie wcześniej niż 01.07.2009r
Zakończenie: 24.08.2009r

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Sylwia Żołyniak – Inspektor Wydziału Nadzoru Komunalnego Urzędu Miejskiego
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-30

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3a w Sandomierzu, p. nr 32, II p lub drogą pocztową.

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi art. 22 ust.1 oraz wymogi określone w SIWZ, a w szczególności:
- w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 1 potwierdzoną referencjami robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. roboty w zakresie robót wykończeniowych tj. roboty tynkarskie, malarskie, okładzinowe, montaż stolarki okiennej, drzwiowej o wartości minimum 50 000,00 zł,
- posiadają co najmniej 1 referencję dot. roboty wymienionej jw. potwierdzającą, iż została ona wykonana z należytą starannością z podaniem jej wartości, daty i miejsca jej wykonania oraz zamawiającego,
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej, oraz aktualny wpis kierownika robót na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana
wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy
z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Wykonawca udzieli 3-letniej gwarancji na wykonane roboty

Dokumenty wymagane od wykonawców
1. Wypełniony formularz ofertowy.
2. Kosztorys ofertowy.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie odpowiadających swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty w zakresie robót wykończeniowych, tj. roboty tynkarskie, malarskie, okładzinowe, montaż stolarki okiennej, drzwiowej-, co najmniej 1 o wartości min. 50 000,00 zł z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz zamawiającego.
7. Co najmniej 1 referencja dot. roboty wymienionej jw. potwierdzająca, iż została ona wykonana z należytą starannością.
8. Kserokopia uprawnień zawodowych kierownika robót do wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia w branży konstrukcyjno-budowlanej, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
9. Wykaz kadry przewidzianej do realizacji zamówienia.
10. Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
11. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam.publ.
12. Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.
13. Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
14. Oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną – na formularzu oferty
15. Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
16. Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
(w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
17. Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo- w przypadku konsorcjum).
18. Parafowany projekt umowy.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
Pl. Poniatowskiego3 do dnia: 18.05.2009r do godz. 9:30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 18.05.2009r o godz. 10:00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium – nie wymagane

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.

Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP – 24.04.2009r

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU

powrót...
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dorota Drozdowska dnia 24.04.2009
Opublikowana przez Dorota Drozdowska dnia 24.04.2009. Wygasa 19.05.2009. Odsłon 1595, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony