Wymiana pokrycia dachu dachówką zakładkową ceram. Marsylka, obróbek blacharskich, elementów więźby d (wygasły...)

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
„Wymiana pokrycia dachu dachówką zakładkową ceram. Marsylka, obróbek blacharskich, elementów więźby dachowej, stolarki okiennej i drzwiowej, instalacji odgromowej, docieplenie poddasza, malowanie elewacji farbami silikatowymi na budynku mieszkalno - usługowym położonym w Sandomierzu przy ul. Rynek 22"

Przedmiotem zamówienia są n/w roboty budowlane:
a. roboty rozbiórkowe na dachu:
- rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki podwójnie (elewacja: północna, południowa, wschodnia
i zachodnia) - 283.751 m2,
- rozebranie obróbek murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów z blachy nie nadającej się do użytku - 202.730 m2
- rozebranie elementów więźb dachowych- deski okapowe, gzymsowe, wiatrowe - 53.000 m
- rozebranie rynien z blachy nadającej się do użytku z blachy miedzianej do odzysku - 39.620 m,
- rozebranie rynien z blachy ocynkowanej nie nadającej się do użytku - 39.480 m,
- rozbiórka betonowych czapek kominowych - 11.392 m2,
- rozebranie obicia ścian drewnianych z desek nieotynkowanych - 21.600 m2
- transport gruzu z dachówki samochodem samowyładowawczym, przy ręcznym załadowaniu
i mechanicznym rozładowaniu (na odległość 10 km) - 17.812 t
b. wykonanie pokrycia dachu:
- wymiana elementów konstrukcyjnych dachu - krokwie zwykłe - 23.200 m,
- rozebranie i ponowne ułożenie łat - 283.764 m2 ,
- wymiana łacenia dachu pod pokrycie dachówką zakładkową - kontrłaty dystansowe - 181.453 m2
- pokrycie dachu dachówką zakładkową ceram. Marsylką w kol. natural. czerwień (dachówki montowane na spinki burzowe, gąsiory na klamry) - 284.000 m2,
- pokrycie dachu dach. zakładkową ceramiczną - dachówki wentylacyjne w ostatnim rzędzie pod kalenicą po obu stronach (ok. 60 szt) - 6.804 m2,
-położenie izolacji przeciwwilgociowej połaci dachowej (membraną wysokoparoprzepuszczalną) - 284.000 m2,
- montaż pasów nadrynnowych aluminiowych w kolorze dachówki - 31.040 m,
- montaż siatki ochronnej wentylacyjnej aluminiowej okapu - 31.040 m,
- montaż taśmy wentel. uszczelniającej na daszku od str. wschodniej - 13.600 m,
- różne obróbki i elementy z blachy z miedzi - 37.168 m2
- osadzenie okien włazowych w dachu typu Fakro" - 2 szt,
- obróbki blacharskie z blachy powlekanej - 179.060 m2,
- osadzenie kratek wentylacyjnych w kominach - 86 szt,
- izolacje cieplne pionowe LUKARN, obicie ścianek bocznych listewkami drewnianymi, trzykrotne lakierowanie - 25.000 m2
- uzupełnienie tynków zewnętrznych na kominach - 69.836 m2,
- dwukrotne malowanie kominów farbami emulsyjnymi - tynki gładkie - 69.900 m2,
- jednokrotne malowanie kominów farbami emulsyjnymi (trzecia warstwa) - 69.900 m2
- rynny dachowe z blachy stal. powlekanej - 14.000 m,
- rury spustowe z blachy stal. powlekanej - 25.480 m,
- rynny dachowe z blachy z miedzi półokrągłe o śred. 15 cm. ( nowe) - 11.000 m,
- rynny dachowe z blachy z miedzi o śred. 10 cm. (rynny z rozbiórki) - 9.120 m,
- rury spustowe z blachy z miedzi ( z rozbiórki) - 16.500 m,
- rury spustowe z blachy miedzi okrągłe o śred. `15 cm. ( nowe) - 17.000 m,
c. remont instalacji odgromowej + dwukrotne pomiary,
d. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,
e. docieplenie poddasza płytami styropianowymi (10cm) wraz z położeniem warstwy wyrównawczej pod posadzki z zap. cem. - 174.600 m2,
f. malowanie elewacji:
- przygotowanie powierzchni pod malowanie (elewacja wschodnia i zachodnia) -275.083 m2,
- gruntowanie podłoży (powierzchnie pionowe) - 275.083 m2,
- jednokrotne malowanie podkładem - 275.083 m2
- malowanie tynków zewnętrznych farbą silikatową - 275.083 m2
g. rusztowanie zewnętrzne rurowe o wys. do 15 m - 366.444 m2

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.

Znak sprawy
ZP.341-54/09

Tryb postępowania
Przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
45111100-9; 45261000-4; 45312311-0; 45421130-4; 45320000-6; 45442100-8; 45262100-2

Rodzaj zamówienia
Roboty budowlane

Termin realizacji zamówienia
Zakończenie robót - do 30.06.2010r.

Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Albin Sękul - Naczelnik Wydziału Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-31
Teresa Pietryka - Inspektor Wydziału Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-27
Edyta Sobieraj - Referent Wydziału Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3, 27-600 Sandomierz, telefon (0-15) 644-01-27

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego
w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3 w Sandomierzu, p. nr 32, II p lub drogą pocztową.

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy - prawo zam. publ., spełniają wymogi art. 22 ust.1 oraz wymogi określone
w SIWZ, a w szczególności:
• w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 2 potwierdzone referencjami zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wymiana pokrycia dachowego dachówką ceramiczną o wartości co najmniej 65. 000,00 zł brutto każda,
• posiadają co najmniej 2 referencje dot. robót wymienionych jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością,
• dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno-budowlanej, oraz aktualny wpis kierownika robót na listę właściwej izby samorządu zawodowego.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia".
Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Wykonawca udzieli co najmniej 3-letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.

Zgodnie z zapisem w § 10 stanowiącej załącznik do SIWZ wzoru umowy -wykonawca w przypadku wygrania przetargu przed zawarciem umowy przedłoży zamawiającemu niżej wymienioną polisę: - polisa ubezpieczeniowa dot. wszystkich ryzyk budowy (CAR) na sumę ubezpieczenia równą wartości zawartej umowy.

Dokumenty wymagane od wykonawców
1. Wypełniony formularz ofertowy.
2. Kosztorys ofertowy.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy- to w tym okresie odpowiadających swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wymiana pokrycia dachowego dachówką ceramiczną, co najmniej 2 o wartości, co najmniej 65 000,00 zł brutto każda,
7. Co najmniej 2 referencje dot. robót wymienionych jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością,
8. Kserokopia uprawnień zawodowych kierownika robót w branży konstrukcyjno-budowlanej z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
9. Wykaz kadry przewidzianej do realizacji zamówienia.
10. Ewentualne pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
11. Polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
12. Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy - prawo zam.publ.
13. Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.
14. Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
15. Oświadczenie o zapoznaniu się z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ- na formularzu oferty.
16. Oświadczenie o związaniu ofertą - na formularzu oferty.
17. Oświadczenie o tajności części oferty - na formularzu oferty (w rozumieniu ustawy
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji).
18. Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum).
19. Parafowany projekt umowy.

I. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 3, 4 i 5 j. w. /KRS lub wpis do ewidencji działalności gosp., ZUS,US/ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Dokumenty, o których mowa w pkt. I lit. a winny być wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Dokument, o którym mowa w pkt. I lit. b winien być wystawiony nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
II. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. I lit. a, b, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Data wystawienia takiego dokumentu winna odpowiadać datom dokumentów wymienionych w pkt. I jw.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena - 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu
Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 29.12.2009r do godz. 10:00

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój nr 11 (parter) w dniu 29.12.2009r o godz. 10:30

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Nie wymagane

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej.


Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.


Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej oraz nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.


Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP - 08.12.2009r

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZENIU

 

 Sandomierz, dn.10.12.2009r

                         

  Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia    

Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy –prawo zamówień publicznych zamawiający zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w następujący sposób:

 - Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r - prawo zamówień publicznych (Dz. U. tj. 2007r nr 223 poz. 1655) z uwzględnieniem zmian wprowadzonych ustawą z dnia 4 września 2008r o zmianie ustawy –prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. nr 171, poz.1058) oraz art.1 pkt.5 ustawy z dnia 5 listopada 2009r. o zmianie ustawy – prawo zamówień publicznych oraz ustawy o kosztach sądowych w sprawach cywilnych /Dz U. nr 206 poz.1591/  

- w pkt.7 ust.3 otrzymuje brzmienie:

 

   Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert – pod warunkiem, iż wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

 

 


powrót...
Wersja : 1 2 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniaPOBIERZ SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Dariusz Gadawski dnia 08.12.2009
Opublikowana przez Dariusz Gadawski dnia 08.12.2009. Wygasa 30.12.2009. Odsłon 3544, Wersja 2
ikona drukuj
Początek strony