„Remont szatni klas 1-3 i 4-6, sal lekcyjnych 11, 15 oraz wymiana lamp oświetleniowych w Szkole Pods (wygasły...)

OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
I O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYCZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 60 000 EURO

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
„Remont szatni klas 1-3 i 4-6, sal lekcyjnych 11, 15 oraz wymiana lamp oświetleniowych w Szkole Podstawowej Nr 2 w Sandomierzu ul. Mickiewicza 9”.

Znak sprawy
ZP. 341-12/2007

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
Główny przedmiot: 45453000-7

Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane

Termin realizacji zamówienia: od 02.07.2007r. do 24.08.2007r.

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Sylwia Żołyniak – Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Sandomierzu
ul. Leona Cieśli 2, 27-600 Sandomierz
tel. 015 644-56-80

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl lub po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy ul. Opatowskiej 3a w Sandomierzu, p. Nr 3, I p lub drogą pocztową.

Warunki wymagane od wykonawców
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ. , spełniają wymogi art. 22 ust.1 oraz wymogi określone w SIWZ, a w szczególności:
•W okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonali co najmniej 1 potwierdzone referencją zadanie o podobnym charakterze i zakresie oraz wartości zbliżonej do zamówienia,
•Kierownik budowy winien posiadać uprawnienia w branży konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, iż wpisany jest na listę jej członków.

Wykonawca udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia” na podstawie załączonych do SIWZ dokumentów

Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie udziału warunków w postępowaniu, które należy dołączyć do oferty:
1)Wypełniony formularz ofertowy .
2)Kosztorys ofertowy .
3)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
4)Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert stwierdzające, iż wykonawca lub współwykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.
5)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert stwierdzające, że wykonawca lub współwykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.
6)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, robót podobnych do niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.
7)Co najmniej 1 referencje dot. prac wymienionych w wykazie jw. potwierdzającą, iż została ona wykonana z należytą starannością
8)Wykaz kadry przeznaczonej do realizacji niniejszego zamówienia.
9)Kserokopia zaświadczenia kierownika budowy o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego oraz kserokopia uprawnień– branża konstrukcyjno-budowlana.
10)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam.publ.
11)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.
12)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjęciu jej bez zastrzeżeń- na formularzu oferty.
13)Oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją techniczną i przedmiarem robót
14)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
15)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
16)Upoważnienie do podpisania oferty ( o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum i spółki cywilnej).
17)Parafowany projekt umowy.


Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 27.04.2007r do godz. 9.30

Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 27.04.2007r o godz. 10.00

Termin związania ofertą:
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium nie jest wymagane

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej



powrót...
Wersja : 1 2 
Załączniki:
ikona pliku do pobraniapobierz SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Ewelina Brzozowska dnia 17.04.2007
Opublikowana przez Ewelina Brzozowska dnia 17.04.2007. Wygasa 28.04.2007. Odsłon 3675, Wersja 2
ikona drukuj
Początek strony