Przeprowadzenie zajęć oraz doposażenie bazy dydaktycznej szkół w projekcie -Indywidualizacja nauczan (wygasły...)

Sandomierz: Przeprowadzenie zajęć oraz doposażenie bazy dydaktycznej szkół w projekcie -Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Miejskiej Sandomierz

Numer ogłoszenia: 203021 - 2011; data zamieszczenia: 26.07.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Sandomierz , Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6440100, faks 015 6440100.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.sandomierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć oraz doposażenie bazy dydaktycznej szkół w projekcie -Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Miejskiej Sandomierz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: Przeprowadzenie zajęć oraz doposażenie bazy dydaktycznej szkół w projekcie -Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I - III w Gminie Miejskiej Sandomierz. Projekt obejmuje cztery szkoły podstawowe, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejska Sandomierz. 2. Szczegółowy zakres prac: Projekt -Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I - III w Gminie Miejskiej Sandomierz- realizowany jest w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. W projekcie zaplanowano 3780 godzin dodatkowych zajęć edukacyjnych wspomagających uczniów podczas czterech semestrów realizacji projektu w roku szklonym 2011-2012 oraz 2012-2013. Jednostka 1 godzina używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej czyli 45 minut. 2.1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 2.2. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. 2.3. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. 2.4. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. 2.5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 2.6. Zajęcia rozwijające dla dzieci wybitnie lub szczególnie uzdolnionych matematycznie i przyrodniczo. 2.7. Zajęcia rozwijające dla dzieci szczególnie uzdolnionych artystycznie i plastycznie. 2.8. Doposażenie bazy dydaktycznej szkół (szczegółowy opis pomocy dydaktycznych zawiera załącznik nr 3 do SIWZ). 2.1. Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji zostaną przeprowadzone w następujących szkołach i terminach: 2.1.1. SP Nr 1 - zajęcia dla 3 grup po około 8 uczniów, łącznie 180 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 90 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 90 godzin. 2.1.2. SP Nr 2 - zajęcia dla 3 grup po około 8 uczniów, łącznie 180 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 90 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 90 godzin. 2.1.3. SP Nr 3 - zajęcia dla 2 grup po około 9 uczniów, łącznie 120 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 60 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 60 godzin. 2.1.4. SP Nr 4 - zajęcia dla 6 grup po około 9 - 10 uczniów, łącznie 540 godzin przez 3 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 180 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 240 godzin, od 01.01.2013 r. do 21.06.2013 r. - 120 godzin. 2.2. Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy zostaną przeprowadzone w następujących szkołach i terminach: 2.2.1. SP Nr 1 - zajęcia dla 4 grup po około 6 - 8 uczniów, łącznie 240 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 120 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 120 godzin. 2.2.2. SP Nr 2 - zajęcia dla 3 grup po około 6 uczniów, łącznie 180 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 90 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 90 godzin. 2.2.3. SP Nr 3 - zajęcia dla 2 grup po około 8 uczniów, łącznie 120 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 60 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 60 godzin. 2.3. Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy: zajęcia zostaną przeprowadzone w następujących szkołach i terminach: 2.3.1. SP Nr 1 - zajęcia dla 3 grup po około 10 uczniów, łącznie 180 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 90 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 90 godzin. 2.4. Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej zostaną przeprowadzone w następujących szkołach i terminach: 2.4.1. SP Nr 3 - zajęcia dla 2 grup po około 8 - 9 uczniów, łącznie 120 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 60 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 60 godzin. 2.4.2. SP Nr 4 - zajęcia dla 3 grup po około 8 uczniów, łącznie 270 godzin przez 3 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 90 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 120 godzin, od 01.01.2013 r. do 21.06.2013 r. - 60 godzin. 2.5. Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych zostaną przeprowadzone w następujących szkołach i terminach: 2.5.1. SP Nr 4 - zajęcia dla 6 grup po około 9 - 10 uczniów, łącznie 540 godzin przez 3 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 180 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 240 godzin, od 01.01.2013 r. do 21.06.2013 r. - 120 godzin. 2.6. Zajęcia rozwijające dla dzieci wybitnie lub szczególnie uzdolnionych matematycznie i przyrodniczo zostaną przeprowadzone w następujących szkołach i terminach: 2.6.1. SP Nr 1 - zajęcia dla 3 grup po około 8 - 10 uczniów, łącznie 180 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 90 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 90 godzin. 2.6.2. SP Nr 2 - zajęcia dla 2 grup po około 8 uczniów, łącznie 120 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 60 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 60 godzin. 2.6.3. SP Nr 3 - zajęcia dla 2 grup po około 8 uczniów, łącznie 120 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 60 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 60 godzin. 2.6.4. SP Nr 4 - zajęcia dla 5 grup po około 9 - 10 uczniów, łącznie 450 godzin przez 3 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 150 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 150 godzin, od 01.01.2013 r. do 21.06.2013 r. - 150 godzin. 2.7. Zajęcia rozwijające dla dzieci szczególnie uzdolnionych artystycznie i plastycznie zostaną przeprowadzone w następujących szkołach i terminach: 2.7.1. SP Nr 2 - zajęcia dla 2 grup po około 15 uczniów, łącznie 120 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 60 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 60 godzin. 2.7.2. SP Nr 3 - zajęcia dla 2 grup po około 9 uczniów, łącznie 120 godzin przez 2 semestry: od 01.09.2011 r. do 30.12.2011 r. - 60 godzin, od 02.01.2012 r. do 31.12.2012 r. - 60 godzin.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.10.00.00-5, 39.16.21.00-6, 37.44.29.00-8, 38.51.00.00-3, 30.21.31.00-6, 48.19.00.00-6, 39.16.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa szczegółowych warunków oceny

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał min. 3-letnie doświadczenie w realizacji podobnych zamówień, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie wykonał co najmniej 1 usługę/dostawę odpowiadającą swoim rodzajem (organizacja zajęć dydaktycznych, szkoleń, kursów itp.) i wartością przedmiotowi zamówienia

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa szczegółowych warunków oceny

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Oferent musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają następujące wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe lub spełnienie kryteriów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400). Wykonawca powinien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezależnie od tego, czy są one zatrudnione bezpośrednio przez Wykonawcę, wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności w czasie realizacji zamówienia

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie określa szczegółowych warunków oceny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy na skutek: a)Wstrzymania świadczenia usługi lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b)Działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, które wystąpią po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty, c)Istotnej zmiany zakresu świadczenia Wykonawcy stwierdzonej w formie pisemnej, która powoduje konieczność zmiany terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy. d)Zmiany terminu realizacji projektu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sandomierzu, Wydział Zamówień Publicznych, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt -Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I - III w Gminie Miejskiej Sandomierz - realizowany jest w ramach Priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DO POBRANIA W ZAŁĄCZNIKU

 

ZP.271.1.37.2011.DDR                                                                                                                 Sandomierz, 2011.08.03

 

WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ

 

dot. przetargu nieograniczonego na przeprowadzenie zajęć oraz doposażenie bazy dydaktycznej szkół w projekcie „Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Miejskiej Sandomierz”

 

W odpowiedzi na pytanie Wykonawcy dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 -ustawy Prawo zamówień publicznych udziela wyjaśnień:

 

Pytanie 1

Czy nauczyciele muszą wyłącznie posiadać stopień awansu zawodowego: nauczyciel mianowany?

Odp. 1

Tak. Jest to wskazane w rozdz. XIV, pkt 10 i) SIWZ.

 

Pytanie 2

Czy do oferty, do załącznika nr 5, należy załączyć wykaz osób/pracowników wyznaczonych do realizacji zadań wraz z kwalifikacjami?

Odp. 2

Nie. Wykaz osób/pracowników należy dołączyć do dokumentów, które Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć po wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej oferty i przed podpisaniem umowy z Zamawiającym. Rozdz. XIV, pkt 10 d) SIWZ.

 

Pytanie 3

Czy należy w jakiś sposób wskazać umocowanie prawne do podpisania oferty przez osobę będącą osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą? Czy wystarczy w tej kwestii oświadczenie?

Odp. 3

Jeżeli ofertę składa osoba fizyczna wystarczy oświadczenie z art. 24. ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Pozostała treść SIWZ pozostaje bez zmian.

 

ZP.271.1.37.2011.DDR                                                                                                      Sandomierz, 2011.08.08

 

WYJAŚNIENIE TREŚCI SIWZ

 

dot. przetargu nieograniczonego na przeprowadzenie zajęć oraz doposażenie bazy dydaktycznej szkół w projekcie „Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Miejskiej Sandomierz"

 

W odpowiedzi na pytanie Wykonawcy dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający zgodnie z art. 38 ust. 1 i 2 -ustawy Prawo zamówień publicznych udziela wyjaśnień:

 Pytanie 1

Poz. 29 ze str. 5: Kredki ołówkowe trójkątne. Ilość sztuk 10. Podajecie Państwo jako jednostkę miary ilość sztuk. Liczba dziesięć przy tej pozycji oznacza dosłownie dziesięć sztuk, czyli dziesięć kredek. W przypadku, gdy ideą był zakup 10 opakowań kredek (w każdym opakowaniu może być np. 10 sztuk kredek), należałoby zmienić jednostkę miary na opakowania, oraz doprecyzować ilości sztuk w opakowaniu.

Odpowiedź

SP Nr 2, poz. 29: Kredki ołówkowe trójkątne (12 kolorów) - 10 szt. (opakowań)

 Pytanie 2

Poz. 22 ze str. 1: Walizka inteligencji wielorakiej. Ilość sztuk: 1. Może to być komplet siedmiu walizek, zawartych w jednym dużym opakowaniu lub jedna pojedyncza walizka z tego kompletu. Jeśli chodzi o pierwszy przypadek to jako jednostkę miary należy podać komplet siedmiu walizek inteligencji wielorakiej, a jako ilość podać jedną sztukę. W przeciwnym razie oferent może dostarczyć tylko jedną walizkę.

Odpowiedź

SP Nr 1, poz. 22: Walizka inteligencji wielorakiej. Pełna nazwa produktu: 7 walizek - inteligencje wielorakie w nauczaniu ortografii. Jest to komplet składający się z książki i dwóch teczek z tekstami i materiałami do ćwiczeń.

 Pytanie 3

Poz. 69 ze str. 3: Zestaw do nauki liczenia, ilość sztuk: 10 Jeśli chodzi o zestaw składający się z 10 sztuk, czyli 10 zestawów zawierających 10 sztuk, należałoby to doprecyzować, ponieważ z samej pozycji nie wynika ile sztuk zawiera zestaw.

Odpowiedź

SP Nr 1, poz. 69: Zestaw do nauki liczenia - 10 szt., (czyli zestawów)

 Pytanie 4

Poz. 19 ze str. 5: serwetki decoupage. Ilość sztuk: 1. Ilość sztuk 1 oznacza jedną serwetkę. Jeśli chodzi o komplet, paczkę, pudełko, proszę o zmianę jednostki miary i określenie z ilu sztuk sie składa.

Odpowiedź

SP Nr 2, poz. 19: Serwetki decoupage. Pełna nazwa produktu: Zestaw z serwetkami decoupage - 1 szt. (Zawartość: 6 but. o poj. 80 ml - 5 farb 1 matowy koncentrat, - 2 serwetki z motywami • pędzelek)

 Pytanie 5

Poz. 48 ze str. 5: Programy multimedialne MAT Świat (na 5 stanowisk). Ilość sztuk: 1. Czy jest to jedno oprogramowanie, (jeśli tak to która część) z licencją na 5 stanowisk, pięć części oprogramowania, każda z licencjata pięć stanowisk, czy każda z pięciu części oprogramowania, po jednej dla poszczególnych pięciu stanowisk?

Odpowiedź

SP Nr 2, poz. 48: Programy multimedialne MAT Świat (EduSensus Matematyka - terapia pedagogiczna MatŚwiat . Program do diagnozy i terapii specyficznych trudności w nauce matematyki) - 1 szt. (składa się z 5 części:

  • Matematyka - terapia pedagogiczna. MatŚwiat część 1 Europa
    Działania na liczbach 1-20
  • Matematyka - terapia pedagogiczna. MatŚwiat część 2  Afryka
    Działania na liczbach do 100
  • Matematyka - terapia pedagogiczna. MatŚwiat część 3  Azja
    Działania na liczbach do 1000
  • Matematyka - terapia pedagogiczna. MatŚwiat część 4  Ameryka Północna
    Działania na liczbach wielocyfrowych. Ułamki dziesiętne
  • Matematyka - terapia pedagogiczna. MatŚwiat część 5  Australia
    Działania na liczbach wielocyfrowych. Ułamki, procenty, czas, miary i wagi

 Pytanie 6

Poz. 110 ze str. 9: Emocje. Ilość sztuk: 1. Czy „Emocje" to książka, puzzle, gry planszowe, historyjka obrazkowa?

Odpowiedź

SP Nr 3, poz. 110: Emocje (Historyjki obrazkowe) - 1 szt

 Pytanie 7

Poz. 49 ze str. 2: Tworzymy obrazki - zestaw ilustracji i obrazków do kolorowania i poz. 62 ze str. 2: Tworzymy obrazki. Czy chodzie o tę samą rzecz czy są to dwa różne produkty?

Odpowiedź

SP Nr 1, poz. 49 i 62: Tworzymy obrazki. Zestaw ilustracji i obrazków do kolorowania. Są to dwa takie same produkty.

 Pytanie 8

Poz. 201 ze str. 11: Gumki kolorowe. Ilość sztuk: 1. W rozumieniu oferent oczywistym jest, ze chodzi o jedną sztukę gumki kolorowej. Jeśli Państwo mieliście na myśli opakowanie to jednostką miary musi być opakowanie oraz należy określić ilość sztuk w takim opakowaniu.

Odpowiedź

SP Nr 3, poz. 201: Gumki kolorowe (Do biżuterii - zestaw.10 kolorów wym. 0,5 mm x 5 m)

 

ZP.271.1.37.2011.DDR                                                                                       Sandomierz, 2011.08.08

 

                                 Zmiana treści SIWZ

 

dot. przetargu nieograniczonego na przeprowadzenie zajęć oraz doposażenie bazy dydaktycznej szkół w projekcie „Indywidualizacja nauczania i wychowania klas I-III w Gminie Miejskiej Sandomierz"

 

Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych, zmienia się treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w następujący sposób:

 Dodaje się nową wersję załącznika nr 3 do SIWZ - Lista pomocy dydaktycznych.

 

Pozostała treść siwz nie ulega zmianie.

 

W załączeniu SIWZ po zmianach wraz z załącznikami.


powrót...
Wersja : 1 2 3 4 
Informacja zatwierdzona przez dnia 26.07.2011
Opublikowana przez Dorota Drozdowska dnia 26.07.2011. Wygasa 11.08.2011. Odsłon 7434, Wersja 4
ikona drukuj
Początek strony