Zbiórka i wywóz niesegregowanych odpadów komunalnych z terenu miasta Sandomierza (z kontenerów, poje (wygasły...)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYCZNYM O SZACUNKOWEJ WARTOŚCI PONIŻEJ 206 000 EURO

Zamawiający
Gmina Sandomierz
Plac Poniatowskiego 3
27-600 Sandomierz
tel. (+48) 0-15 644-01-00
fax. (+48) 0-15 644-01-01
e-mail: um@um.sandomierz.pl
Strona internetowa: www.um.sandomierz.pl

Przedmiot zamówienia:
„Zbiórka i wywóz niesegregowanych odpadów komunalnych z terenu miasta Sandomierza (z kontenerów, pojemników i śmietniczek ulicznych) na składowisko odpadów w Jańczycach”.

Przedmiotem zamówienia jest zbiórka i wywóz niesegregowanych odpadów komunalnych z kontenerów, pojemników i śmietniczek ulicznych rozstawionych na terenie miasta Sandomierza wyszczególnionych w załączniku Nr. 3 do SIWZ, na składowisko odpadów komunalnych w Jańczycach - z częstotliwością wywozu określoną w załączniku Nr 3 do SIWZ oraz mycie i dezynfekowanie pojemników i kontenerów użytych do realizacji zamówienia.

Znak sprawy
ZP. 341-17/08

Tryb postępowania:
przetarg nieograniczony

Klasyfikacja CPV
Główny przedmiot: 90.12.13.20-0

Rodzaj zamówienia
Usługi

Termin realizacji zamówienia: od 04.07.2008r. do 30.06.2009r.

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Marcin Gieracha - Wydział Nadzoru Komunalnego
ul. Rynek 2/3 , 27-600 Sandomierz, telefon (+48) 0-15 644-01-29

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (bezpłatna) dostępna na stronie internetowej http://bip.um.sandomierz.pl oraz po złożeniu pisemnego wniosku w siedzibie Zamawiającego w Wydziale Zamówień Publicznych przy Placu Poniatowskiego 3 w Sandomierzu, p. Nr 32, II p lub drogą pocztową
Warunki wymagane od wykonawców

O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy – prawo zam. publ., spełniają wymogi określone w SIWZ oraz w art. 22 ust.1 ustawy j.w, a w szczególności:
-w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, wykonali co najmniej 3 potwierdzone referencjami usługi o charakterze tożsamym z niniejszym zamówieniem tj. wywóz niesegregowanych odpadów komunalnych.
-dysponują sprzętem wyszczególnionym w Zał. Nr 2 do SIWZ do realizacji w/w zamówienia,
-posiadają zezwolenia niezbędne do realizacji zamówienia wyszczególnione w Zał. Nr 1 do SIWZ.
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „Spełnia bądź nie spełnia”.
Nie spełnienie chociażby jednego z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania oraz uznanie jego oferty za odrzuconą.

Dokumenty lub oświadczenia, jakie maja dostarczyć wykonawcy:
1)Wypełniony formularz ofertowy.
2)Kalkulacja cenowa.
3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
4)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, iż uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
6)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług o charakterze tożsamym z niniejszym zamówieniem tj. wywóz niesegregowanych odpadów komunalnych – co najmniej 3.
7)Co najmniej 3 referencje dot. usług wymienionych w wykazie jw. potwierdzające, iż zostały one wykonane z należytą starannością.
8)Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. nr 132 poz. 622 z późn. zm.)
9)Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (Dz.U. nr 62 poz. 628 z późn. zm.)
10)Potwierdzoną kserokopię umowy ze składowiskiem odpadów w Jańczycach dotyczącą odbioru niesegregowanych odpadów komunalnych – (w dniu zawarcia umowy).
11)Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu technicznego
(zgodnie z Zał. Nr 2 do SIWZ), jakim dysponuje wykonawca.
12)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - ustawy – prawo zam. publ.
13)Oświadczenie wykonawcy o niewykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - prawo zamówień publicznych.
14)Oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z SIWZ i zał. do SIWZ- na formularzu oferty.
15)Oświadczenie o związaniu ofertą – na formularzu oferty.
16)Oświadczenie o tajności części oferty – na formularzu oferty.
( w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji)
17)Upoważnienie do podpisania oferty (o ile nie wynika z innych załączonych do oferty dokumentów, lub pełnomocnictwo - w przypadku konsorcjum)
18)Parafowany projekt umowy.

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie
Cena – 100%

Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Sandomierzu Pl. Poniatowskiego 3 do dnia: 25.06.2008r do godz. 9.30

Miejsce i termin otwarcia ofert
Otwarcie ofert odbędzie się w Urzędzie Miejskim Sandomierzu, Plac Poniatowskiego 3, 27-600 Sandomierz, pokój Nr 11 (parter) w dniu 25.06.2008r o godz. 10.00

Termin związania ofertą
Składający ofertę pozostaje nią związany do dnia podpisania umowy z Wykonawcą, który wygrał przetarg, jednak nie dłużej niż 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

Informacje dotyczące wadium
Wadium – brak

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz oferty wariantowej
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Data zamieszczenia ogłoszenia do BZP – 16.06.2008r.

powrót...
Załączniki:
ikona pliku do pobraniapobierz SIWZ
Informacja zatwierdzona przez Ewelina Brzozowska dnia 16.06.2008
Opublikowana przez Ewelina Brzozowska dnia 16.06.2008. Wygasa 26.06.2008. Odsłon 1670, Wersja 1
ikona drukuj
Początek strony